Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Sukk. Jeg er så sykt lei nå. Har vært forelsket i verdens mest fantastiske jentene i gudene vet hvor lenge, som jeg selvfølgelig har blitt kjempegod venn med. Har gått på folkehøgskole sammen nå i et år, og til høsten skal hun til utlandet og jeg til Oslo. Har aldri møtt noen som henne før, og det blir lenge til jeg møter noen som kan måle seg igjen, tror jeg.

Blæh.

Been there. Det er en FML situation.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, detaljene teller, så tenkte jeg skulle spørre her.

Skal høre om ei jente blir med på noen runder bowling, vår eneste kommunikasjonsmetode er enn så lenge facebook.

Gå direkte på og skrive en melding eller vente til jeg kan ta det over chatten og få inn litt smalltalk først?

Jeg bør få et ja her uansett, med tanke på hvor nært vi kom hverandre i helgen :)

Lenke til kommentar

Jeg tenker at du kanskje bør vente til hun kommer på chaten. Det er så sykt mye mer praktisk. Kan få avtalt alt poppoppop uten at det blir tid til tvil om man vil og tør og kan osv. Og selv om man er sikker på at man får ja er det så mye greiere når man kan avtale alt i løpet av 5 minutter i stedet for å bruke 5 dager fordi man aldri er på helt samtidig.

Lenke til kommentar

Var det jeg også tenkte, lettere å få avtalt ting med en gang.

Men da er det bare å klare å være på facebook samtidig :p

Edit: også får man ikke noe direkte ja, men at det er eksamenstid og hun ikke egentlig har tid akkurat nå :hrm:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Sant nok, jeg sa at hun fikk si ifra når hun hadde bedre tid, og det sa hun at hun skulle gjøre.

Men hva skal man gjøre i mellomtiden da liksom, ingenting? Smalltalk som aldri funker ordentlig over face?

Nei, liker ting mye bedre face2face men treffer dessverre ikke på henne til vanlig.

Lenke til kommentar

Okey, fredag for 2 uker siden (3 uker blir det nå til fredag da) spurte jeg ei jente om vi skulle finne på noe uka etter. Fikk ja. Så på torsdag la jeg frem forslag til hva vi kunne gjøre og om hun hadde tid den helga. Ja til idèen, men det passa ikke. Da sa jeg at hun skulle si fra når det passa uka etter (altså forrige uke) når det passa for henne siden jeg hadde fri hele uka. Iløpet av forrige uke hadde vi 2 korte samtaler. Chit-chat - jeg nevnte ikke noe om daten, og det gjorde ikke hu heller. Vel nå er det en ny uke, og jeg har ikke hørt noe... Er så forbanna frustrert.

Skal jeg bare være cool og vente til hu tar kontakt, eller spørre om hu nesten har glemt det? :hm:

Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Jeg ville kommet med et nytt forslag, uten å nevne noe om det første eller spørre om hun har glemt det. Får du nei igjen så vet du hvordan ting ligger an, får du ja så er alt bra! :) Lykke til!

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Hmm vet ikke helt jeg...

Altså, dealen var å gå en tur. Dette er date nummer 2, så jeg tenkte å gjøre det veldig enkelt da vi begge er ganske sjenerte/redde for å prate. Altså sånn i starten da. Jeg vet hvordan hu egentlig er og jeg vet iallefall hvordan jeg er.

Lenke til kommentar

Møtte hu forresten på butikken nå sammen med noen venninner, hehe... :p

Jeg nevnte ikke noe om det jeg, og det gjorde ikke hun heller. Men hu ene felles venninna vår sa at hun hadde dårlig samvittighet for at hun ikke hadde hatt tid. Jeg visste vel forsåvidt at hun var ganske opptatt med forskjellige ting, siden hu knapt var innom face.

Følte meg noe inni h****** usikker når jeg sto der og det er jeg enda. Og skuffa over at hun ikke har sagt til meg at hun faktisk ikke hadde tid. Det må vel være lov til det?

Now what? Føler fortsatt at det er hun som skal kontakte meg nå.

Lenke til kommentar

Vel, dags med litt sutring.

På Lørdag så sa jenta jeg har holdt på med i en god stund nå at vi kunne prøve på nytt å få ting til å fungere. Dette var etter at vi hadde bare pratet flere timer på kvelden og natta. Jeg var sjeleglad fordi det hadde vært så opp og ned, hadde nesten ikke snakket med henne på lenge. Søndag kveld etter en lang og strabasiøs dag får jeg meldingen "Jeg tror vi skal bare være venner"

Føler meg lurt, samtidig som jeg innser hvordan jenta som jeg egentlig har playet føler. Gikk hele mandag og var deppa. Har slitt med smådepresjoner i en god stund nå, men det å bli deprimert for kjærlighetssorg er like tungt uansett.

Idag følte jeg meg bedre og tenke tanker slik som hun har det bedre uten meg, jeg er ikke tess osv. Plutselig møter jeg på henne på skolen. (det er en stor skole, og vi er langt unna hverandre) VI snakket rundt 2-3 timer og jeg ville bare vente litt, prøve å finne ut av følelsene mine, mens hun sa at vi bare skulle droppe det.

Noen ting er faen ikke lett å gi slipp på. Dette var faktisk første gangen på lenge at jeg faktisk har virkelig møtt en jente jeg virkelig liker.

Lenke til kommentar

Min nysgjerrighet er stor, hva snakket dere om så lenge?

Jeg har tenkt over det at jeg aldri har lange samtaler med noen.

Jeg kjenner jo de som kan være en time eller to på telefonen, jeg tror ikke jeg har hatt en samtale på over 10 minutter på telefon så lenge jeg kan huske.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

I mine samtaler med kjæresten, både på telefon og til ellers, bare flyter over fra et emne til et annet. Det bare går naturlig. Ikke alltid noe spesielt vi snakker om. Er alt fra ting vi liker, til små diskusjoner om ting, erfaringer osv.. Er flere netter vi plutselig har innsett at klokka har blitt sju, og at det er på tide å legge oss.

Lenke til kommentar

Vær glad for at hun i det minste er ærlig og sier ifra. :)

x2... Nå vet du hvor hun står og du bør bare komme deg videre a.s.a.p!

Det kan være vanskelig og jeg har vært der før. Ja det kan faktisk være helt jævlig, men bit tenna sammen!

Lenke til kommentar

Hmm, hva vi snakket om... Det gikk vel løst og fast om mye alskens samtaleemner. Fra kjærligheten til spøk og latter til hverandre osv. Nei tenkte ikke så veldig mye på hva vi egentlig hva vi snakket om.

Nei, jeg bør vel verdsetter ærligheten og komme meg videre. Takk for respons :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...