Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Hehe det er kjipt. Husker nyttårsaften da jeg var hos eksen min. Om natta lekte vi som vanlig og rommet ved siden av overnattet søstera til eksen og mannen hennes. Ble ganske pinlig for oss neste morgen da han nevnte at han hørte lyder fra rommet vårt. Huskeregel: skal man gjøre noe, må man gjøre det stille.

 

Hmm, vet ikke om jeg skal glede meg eller til grue meg til Haugesund turen. Skal bli koslig å møte venninna igjen, men er søren meg ikke lett når man liker en person og vedkommende har blandede følelser. Får se an hva som skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir så forvirra for tida av ei jente på skolen min. Virket som om hun var interessert til å begynne med, sendte meg en del sms'er, skulle absolutt ha bilde av meg og når jeg spurte hvorfor så svarte hu ikke (lol). Sa til meg selv at jeg ikke skulle drite meg ut denne gangen, hadde nemlig en lignende episode i fjor. Men akkurat når jeg viser et snev av interesse tilbake, så backet hun ut. Så klarer jeg det mesterstykket å drite meg loddrett ut på samme vis som i fjor. Poff, så sluttet hun å snakke med meg. Svarer så vidt når jeg snakker til hu, også skal hun absolutt klå på alt og alle når jeg er tilstede, og jeg skjønner ikke hvorfor. Helsikke så forvirrende dette er, tærer på selvtilliten også.

Lenke til kommentar
Gjest gjest19

Allright, here we go!

 

Jeg har lenge flørtet med ei jente på sms og msn. Går på friidrett sammen så har møtt hverandre der og snakket i real life også, men siden vi ikke er i samme klubb er det ikke så ofte det skjer.

Utifra det hun skriver liker hun meg svært godt, men når jeg sist onsdag spurte henne på trening( vi trener i samme hall på vinteren), om hun ville være med å finne på noe, så vek hun liksom bort, sa hun hadde så mye lekser osv. Greit tenkte jeg, så roer vi det litt ned. Men hun fortsetter å sende sms, ønske meg en fin dag osv, kaller meg nr.1 og kjekkeste. Så jeg spurte ved en anledning i meldingene om vi skulle møtes på søndag. Hun visste ikke helt, og var visst ikke helt sikker skrev hun. " Er noe som..". Det er et eller annet som stopper henne..

 

Spurte hva hun ville egentlig, men hun svarte at hun ikke helt visste det selv..

Jeg liker henne godt, hun liker meg godt. Men det skal vel nevnes at jeg er 19 og hun er 16 år. Tror kanskje hun ikke har så bred erfaring rundt gutter.

Hvorfor vil hun da ikke treffe meg utenom og prøve å ta neste steg? Er fordi hun ikke tør kanskje? :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg er redd selv, å første gangen skulle jeg ønske vi hadde vært flere ved "dater", så det ikke blir knasende stille..

 

Meeen, back to ego ;

 

Fruen har vært her nå , pirret meg!! Åh, syykt! Jeg er så forelska =D

 

Dessuten hadde vi hele 1 etasje for oss selv + bare pappa hjemme =D

 

- Å han forstår på en måte , hehehe, har vel vært 17 engang han å antar jeg^^

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar

Wohoo!

 

I morgen skal jeg prøve for harde livet å finne en bensinstasjon som selger roser.

 

Ei som forhåpentligvis kommer til å blir positivt overasket over å finne en rose på bilen sin i morgen etter endt nattevakt(bakeri).

 

hmm...lurer på hva jeg skal skrive på kortet.

 

Roser er røde

Fioler er blå

din bmw er rå

og det er du å!

 

 

 

næ...må finne på noe morsommere enn det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...