Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har protip til hvordan jeg kan trøste/hjelpe en venninne med knust hjerte? Har jo selvfølgelig pratet mye om det, men tenkte jeg skulle besøke henne en dag og få henne med på et eller annet for å få tankene over på noe annet en stund.

Postet av anonym: f4b33039f14089d390b50b7b8767003e

Lenke til kommentar

Det kommer an på hva slags type piller man tar - jeg, f.eks., har tre uker med piller på et månedsbrett, og lar bare være å spise piller den siste uka. (Legen min antok visst at min frykt for graviditet skulle trumfe mine lette tendenser til Alzheimers... og det fikk han jaggumeg rett i.)

Typen piller har også litt å si for sannsynligheten for å bli gravid: Hvis hun tar høydosepiller skal det som regel gå an å glemme å ta ei pille eller to uten at det får noen konsekvenser, mens lavdose-/minipiller gjerne gjør sjansene for uønsket graviditet litt høyere. Man kan selvsagt aldri være sikker, og det er som Nie sier lurt å ta en test.

Lenke til kommentar

Tror vel at de fleste er sånn, er i hvert fall det jeg har inntrykk av. Men du har jo både monofasepreparater, sekvenspreparater, piller med virkestoff gjennom alle fire ukene og, som du nevner, piller med tre ukers virkestoff og en uke sukkerpiller. Sukkerpillene er vel lagt til senere for å ikke glemme pillene den pillefrie uken. Og flere av monofasepreparatene som har en uke med sukkerpiller på brettet kommer også i "versjoner" uten sukkerpillene. Eller, de gjorde i hvert fall før.

Lenke til kommentar

haswonit møter søt og kul jente, utveksler kontakt informasjon, småpreiker og flørter, planlegger og møtes, men ingenting skjer, jente havner til slutt i forhold med en annen -> haswonit møter søt og kul jente... ad infinitum! bah!

I wanna knoooow whaat looooove iiis!

• Liker 2
Lenke til kommentar

*HOST HOST*

Sorry, wait, whaat??

Jenter generelt som har problemer med forpliktelser? :O

Har opplevd det stikk motsatt :p sånn er det på nesten alle filmer, og med nesten alle mine venninner også :o

Men klart, vi er alle forskjellige..

Edit: Omformulering

Endret av triha
Lenke til kommentar

Jeg er jente med commitment issues av en annen verden, men jeg kjenner faktisk bare ei jente til som har det på samme måte. Resten av gjengen vil gjerne gifte seg, reprodusere seg og skaffe seg rekkehus, stasjonsvogn og golden retriever så fort som overhodet mulig.

Lenke til kommentar

Classic. Først oppfylle de stereotypiske forventningene og vise seg som et bra koneemne, så feministisk selvrealisering.

AHA! Så det er det du driver på med! Skryter rundt om dinne kokkeleringer, for å få en gutt på kroken. Og når du endelig har fått en ring og unge, stikker du til Tyrkia for å føle deg levende med en lokal kjekkas.

:tease:

Lenke til kommentar

Hmmm, lurer på hva vi skal gjøre på daten... Har lest diverse tråder og nettsider og slikt. Jeg føler at jeg denne gangen må vise at jeg er romantisk og bør inneholde fysisk kontakt. Vet liksom ikke hvor "grensa" går. For meg ville en gåtur i skogen ned mot vannet være nok, men jeg vet ikke helt. Føler liksom at hun da fort kan tenke "var det alt?". Men så lurte jeg også på å invitere henne til å se favorittfilmen hennes hos meg da. Det virker jo som en god idè, men syntes det egentlig virker litt kleint egentlig. Det føles ut som en plan for å få henne til sengs og det er noe jeg langt fra har begynt å tenke på enda. Å ta hu med på en restaurant/spisested tror jeg ikke er noen god idè. Ingen av oss er noe gode på small-talk, noe jeg merket forrige gang. Det er ingen god følelse. Er ikke tausheten som er så vond. Den glemmer jeg litt når jeg er i nærheten av henne. Det er mer det at jeg nesten for vondt av henne... Vet ikke hvordan jeg skal forklare det.

En av grunnene til de tankene er pga aldersforskjellen. Greit, 3 år er ikke mye men det føles litt rart når jeg er 20 og hun 17.

Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...