Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Ja og nei. Igjen, å snakke om sex er ikke det samme som seksuelt ladet prat. "Liker du når h*n gjør slik og slik?" er langt fra det samme som "hadde du likt det om jeg hadde gjort slik og slik med deg?".

Er veldig blurry grenser i dette her, med en stor gråsone. Man må liksom se litt på konteksten også. Er partneren normalt åpen til å diskutere sex, eller er det noe h*n ikke pleier å gjøre, for eksempel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både han og jeg er veldig åpen for å snakke om det, så derfor har jeg ikke tatt noe tak i det på en måte. Men når jeg merker at hu blir litt keen på han, så lurer jeg litt på om han har sagt noe mer, om du skjønner.

Men samtidig så tenker jeg at han bor med meg av en grunn :) Er jo meg han vil ha, sier han, så :)

Postet av anonym: d02dd1ef4e6a6ceca5b18e5f2da1b3d6

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, rly. Men om det virker som om hun begynner å bli keen på ham tror jeg uansett jeg ville tatt en prat med ham og sagt at han skulle roe ned praten litt, før han helt ufrivillig ender opp med å gi noen hjertesorg eller noe.

Lenke til kommentar

Den store kjærlighetstråden har vi her, ja... Føler for å si at ekskjærester som er bitre og vier store deler av livet sitt på å gjøre det kjipt for deg, er noe som virkelig tenner noen plugger. Faen, altså.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, damen er bekymret for at hun er gravid, og dette gjør meg livredd. Saken er at vi hadde sex for en uke siden, og hun glemte å ta pille denne kvelden og morningen etter. Hun har de siste dagene vært veldig kvalm, spydd en del og hatt andre smerter.

Kan hun være gravid?

Kan man bli gravid bare en dag eller dager før man har mensen?

Guud, jeg håper hun ikke er gravid

Postet av anonym: 557ee733933a1a8ff73a7a3dfa0e2f00

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...