Kea Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Må si meg enig med bazukh. Å være i et forhold der du ikke er lykkelig hjelper ingen av dere. Jo lenger du blir i det desto vanskeligere kommer det til å bli for begge to. Snakker av erfaring her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Det har nok veldig mye med avstand å gjøre også. Det kommer jo ikke til å være slik når vi er sammen (altså sammen som i på samme sted) igjen. Jeg var på besøk for noen måneder siden, og da var ting helt annerledes mellom oss. Vi kranglet ikke en eneste gang, selv om vi krangler over internett nesten hele tiden. Og når det gjelder det med konklusjonene. I en normal tilstand hadde jeg aldri trodd noe slikt. Jeg stoler jo på ham, men når frykten først setter inn klarer jeg ikke tenke rasjonelt. Jeg blir en helt annen person da. Begynner å lure litt på om jeg lider av en form for schizofrenia eller noe slikt. Har dere noe mål sånn å komme sammen og bli kvitt avstanden så dere ikke bare drifter avgårde? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tre måneder til bryllupet i dag! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hei folkens. Jeg tenkte jeg skulle spørre en jente om å gå på data nummer 2. Jeg spurte om det for 2 uker siden og da gikk det ikke så bra. Men jeg vil ikke gi opp før jeg vet at jeg definitivt ikke har en sjanse. Så jeg tenkte jeg skulle "legge meg flat" denne gangen. Tenkte å skrive henne en melding. Det som står under er noe preget av at jeg er overtrøtt men hva syntes dere? Hvordan ville dere reagert? Hva ville dere eventuelt sagt? "*Kari*, vil du vite hvorfor jeg har vært så stille og rar når jeg har vært i nærheten av deg? Det er fordi du er så pen og søt. Og fordi jeg liker deg. Vil du finne på noe til helga eller neste uke?" Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Woho, step 1 completed. Spurte henne om hvordan det gikk og om vi skulle finne på noe til uka. Hun sa ja. Jeg så ikke det jeg skrev over her altså. Nå må jeg bare finne på noe bra. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Det har nok veldig mye med avstand å gjøre også. Det kommer jo ikke til å være slik når vi er sammen (altså sammen som i på samme sted) igjen. Jeg var på besøk for noen måneder siden, og da var ting helt annerledes mellom oss. Vi kranglet ikke en eneste gang, selv om vi krangler over internett nesten hele tiden. Og når det gjelder det med konklusjonene. I en normal tilstand hadde jeg aldri trodd noe slikt. Jeg stoler jo på ham, men når frykten først setter inn klarer jeg ikke tenke rasjonelt. Jeg blir en helt annen person da. Begynner å lure litt på om jeg lider av en form for schizofrenia eller noe slikt. Har dere noe mål sånn å komme sammen og bli kvitt avstanden så dere ikke bare drifter avgårde? Ja, vi har det. Har da ikke tenkt å være borte fra hverandre for alltid. Er jo bare midlertidig. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Kan jeg spørre om hvor stor avstand det er snakk om? Jeg og kjæresten min ble sammen når det var 5 timer mellom oss med tog. Det var tøft, men vi kom oss igjennom det Husk: Kjærlighet skal ikke stå på mil! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tre måneder til bryllupet i dag! Så gøy!!! Ang avstand så er det hva man gjør det til selv. Per dags dato er det 172 mil mellom meg og kjæresten, men kjente han i 2 år først så det er ikke noe tvil. Er det verdt å vente på, så gjør man det Vi har da Skype?! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Vi har da Skype?! Så lenge du har internett ja... Står ganske stille på fronten min. Hun som sa vi skulle møtes i påsken kunne plutselig ikke. Jaja, om under en måned er begge ferdige med eksamnene. Endret 6. mai 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Kan jeg spørre om hvor stor avstand det er snakk om? Jeg og kjæresten min ble sammen når det var 5 timer mellom oss med tog. Det var tøft, men vi kom oss igjennom det Husk: Kjærlighet skal ikke stå på mil! Er ca. 160 mil mellom oss. Noen timer med fly. Endret 6. mai 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ooh...skjønner det er tungt da, ja.. :/ Får dere møtt hverandre ofte? Når dere møtes, gjør dere noe spesielt ut av øyeblikkene? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Nei, vi får dessverre ikke møtt hverandre veldig ofte. Er dyrt for meg å reise ned dit, og han har ikke mulighet til å komme til meg. Men ja, når vi møtes finner vi på mye moro sammen og gjør hvert sekund verdt det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Om tre og en halv uke-ish blir det 500 mil og veldig reduserte kommunikasjonsmuligheter mellom meg og kjæresten igjen. Kan ikke si jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Uuuff. Jeg skal komme og holde deg i handa og lage trøstemat til deg, jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jaaa. Jeg kommer til å trenge det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Står ganske stille på fronten min. Hun som sa vi skulle møtes i påsken kunne plutselig ikke. kjipt det da. er vel litt stille her også.. har iallefall vært det siden rett før påske Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jaaa. Jeg kommer til å trenge det. Skjønner jeg godt. Er det samme opplegg som sist gang? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Står ganske stille på fronten min. Hun som sa vi skulle møtes i påsken kunne plutselig ikke. kjipt det da. er vel litt stille her også.. har iallefall vært det siden rett før påske Sækker litt det ja, men håper det blir andre boller til sommeren. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hvor går grensen til utroskap over nett? Postet av anonym: d02dd1ef4e6a6ceca5b18e5f2da1b3d6 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Individuelt fra forhold til forhold det. For meg går grensen når praten ikke lenger bare er flørtende, eller bare ren prat om sex, men glir over i seksuelt ladet prat. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Så det å snakke om hva man liker/ikke liker i senga osv er ikke greit? Grunnen til at jeg spør er at jeg mistenker noe med partneren min.. Men veit ikke helt hva jeg skal føle om akkurat det området der. Postet av anonym: d02dd1ef4e6a6ceca5b18e5f2da1b3d6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå