Bytex Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Hehe, har mange ganger lekt med tanken på å gjøre det med ei på jobb også. Bare fortelle at jeg syns hun er det vakreste mennesket jeg har sett, men det kan fort bli flaut å møte henne randomly i kantina da. Spesiellt siden jeg nesten aldri har snakket med henne heller. Pluss at hun er fra Kroatia så jeg får garantert en gjeng sinna brødre/fettere på nakken som ber meg holde meg unna søstra deres ellernoe. Endret 26. april 2011 av Bytex 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hun her er det 50/50 sjanse for å treffe igjen Jeg skjønner at det ikke er sånn man går fram, men hun glipper for evig og alltid hvis jeg ikke gjør noe nå. Jeg klamrer meg til min ene prosents sjanse. Postet av anonym: d2f5fc51337671c791576b624703bac9 2 Lenke til kommentar
airex Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hei. Spurte ei jeg har sansen for over sms om å være med på en liten trimtur i dag. Har aldri før vært i lag med henne utenom fritidsaktiviteten vi begge er med på. Vet ikke om det er den beste måten å gå frem på .. Hva sier dere? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 "en liten trimtur"? Er det dét ungdommen kaller det nå for tiden? 9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hoff.. Vet nesten ikke helt hvor jeg skal starte, men..ja. Long story short: Jeg har en samboer. Vi har vært sammen i over 3 år. De siste 2 månedene har vært tøffe. Jeg har fått en følelse av at alt har vært kjedelig og tamt. En periode var det faktisk slutt, for jeg merket ingen følelser for han, samt at han behandlet meg som..en hushjelp eller noe. Etter jeg ga han en sjanse til, har han gjort så og si alt for meg (har ikke utnyttet han eller noe). Ordnet mat til jeg kommer hjem fra arbeid osv. Koselig Men så har jeg blitt kjent med en snill og kul fyr over nettet. Når samboeren min dro til familien i påska var jeg aleine i heimen og jobbet nesten hver dag. Den ene dagen jeg hadde fri dro jeg til *bynavn* (med fare for å bli gjenkjent) sammen med ei venninne for å møte noen venner. Jeg visste at denne fyren jeg hadde blitt kjent med skulle være der, så tenkte at vi kunne møtes med det samme. Gøy å møte en "fra nettet", tenkte jeg. Etter en god del pils osv endte det opp med litt av hvert...vi hadde ikke sex liksom, men jeg kjenner at dette spiser meg opp fra innsiden.. Jeg har snakket med samboeren min om det, og forklart han alt sammen. Han fant det i hjertet sitt å tilgi meg <3 noe jeg er utrolig takknemlig for. Jeg skal ALDRI svikte den tilliten igjen! Men han jeg ble kjent med har valgt å ikke snakke med meg siden denne episoden. Han har dame han og, så forstår at det ikke er så kult, men synes vi kunne vært venner fordet...høres kanskje urimelig ut? Men når jeg ikke fikk noe svar av han, så sendte jeg en melding og sa at det som skjedde ikke burde ha skjedd osv, men at jeg håpet at vi kunne være venner allikevel, fordi jeg begynte å bry meg om han. Det verste jeg vet er å ikke vite, og å ikke få svar. Det er kanskje best om vi ikke har kontakt, men alt i alt, så føler jeg meg veldig brukt av denne episoden, særlig ettersom jeg aldri hører noe fra han. Har ikke masa heller. Noe positivt som har kommet ut av dette da, det er at jeg virkerlig verdsetter det jeg og samboeren min har nå. Jeg merker hvor godt det er å ha en så fantastisk fyr som han i livet mitt. Her er følelsene sterkt tilbake! - det er bare synd at det var dette som "skulle til". Og for dere som tror at jeg tenker at det å være utro er en smal sak, og at det ikke var noen big deal: det spiste meg opp fra innsiden. Jeg ville vente med å fortelle om dette til han var tilbake fra påskeferien. Synes ikke dette er noe man skal si over telefon. Uansett. Så da tenkte jeg at siden jeg var så dum og drakk meg så full (veit det ikke er noen unnskyldning, men det er kanskje en forklaring..klarte ikke å stå omtrent, så føler at han utnytta situasjonen, men jeg var med på det..), så fikk jeg smake prisen av det ved å vente med å si det, men å fortelle alt. Det var ikke lett. Dessuten, det at han har tilgitt meg, betyr ikke at det automatisk er OK. Det betyr kun at han ikke vil gå og bære nag over det, og heller gi meg en ny sjanse. Jeg kommer til å skamme meg over denne ene hendelsen resten av livet..og særlig når jeg føler meg så billig og brukt etter alt. Hadde jeg hørt noe fra han, så hadde jeg ikke følt meg som beskrevet i forrige setning, men det hadde nok også vært vanskeligere å gå videre med min samboer da. Er det bare meg?.... Postet av anonym: d02dd1ef4e6a6ceca5b18e5f2da1b3d6 Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Eh.. Du er faktisk fornærma fordi duden som klarte å "lokke" deg til utroskap ikke fortsatt vil være vennen din?! Du har INGEN kvaler med å opprettholde kontakten med et slikt risikomoment mens du prøver å redde stumpene av forholdet ditt? Jeg er IKKE den sjalu typen, heller anti-sjalu - men hadde dama mi aktivt forsøkt å ha et vennskap med nettvennen hun nettopp var utro med, og attpåtil fokusere tid og krefter på det vennskapet istedetfor på forholdet hun prøver å redde, da hadde det ikke vært mye igjen å redde gitt..! Get a grip! Endret 28. april 2011 av toth 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Som jeg sa, så er det noe jeg innrømmer at det kanskje er best å ikke snakke med han igjen. Noe som er helt greit. Men jeg synes allikevel vi kunne blitt enige om at dette var feil, og gjort det på en mer voksen måte, enn å ignorere det. For det skjedde faktisk. Helt ærlig tror jeg ikke han har baller nok til å snakke med meg. Men nå har ikke jeg så mye til overs for han lenger heller. Jeg fokuserer på forholdet jeg allerede er i nå, og prøver å jobbe med det. Vi skal spise herlig middag sammen i dag Var oppe en god stund i natt og rydda, vaska og ordna til middagen i dag, så håper han setter pris på det Også har jeg mekka sammen et fotoalbum med bilder fra de utenlandsreisene vi har vært på sammen, som jeg tenker å gi han i kveld Postet av anonym: d02dd1ef4e6a6ceca5b18e5f2da1b3d6 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Helt ærlig tror jeg ikke han har baller nok til å snakke med meg. Postet av anonym: d02dd1ef4e6a6ceca5b18e5f2da1b3d6 Helt ærlig tror jeg han driter i deg. Han har fått det han ville ha, jeg hadde sikkert gjort det samme selv Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kan vel hende det.... Postet av anonym: d02dd1ef4e6a6ceca5b18e5f2da1b3d6 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Du vil fortsette og holde kontakten med din internettflørt. Jeez. Skam deg Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Tror du ikke at jeg skammer meg? Jeg kommer til å skamme meg over dette for resten av livet Og igjen - jeg ser at det er best at vi ikke snakker sammen, men synes han kunne vært mer moden sånn at vi hadde snakka sammen og blitt enige om det. Var til syvende og sist det jeg ville - at vi skulle legge det bak oss. Jeg ser ikke for meg noen fremtid med han! Og, ja, jeg burde ikke ha gjort noe i utgangspunktet, og jeg har alltid syntes det har vært tåpelig at folk "skylder" på fylla, for jeg har alltid vært litt fan av "den som svelger velger". Men nå har jeg faktisk vært der selv.. Hadde jeg ikke drukket så mye er det der noe jeg ALDRI ville funnet på (tenkte å skrive "hadde jeg vært edru", men jeg hadde ikke gjort det om jeg ikke hadde drukket den siste pilsen) Føler meg virkelig aleine. Det er jo ingen som forstår hvordan det kan være en gang..... Jeg ser ned på meg selv..jeg klarer ikke å gå en time uten å tenke på det grusomme jeg gjorde mot samboeren min.. Dette spiser meg opp fra innsiden. Den dårlige samvittigheten som sakte men sikkert tar knekken på selvtilliten og selvbildet. Jeg sier ikke dette for å få sympati. Diskusjon.no er ikke stedet for det. Men jeg sier det sånn at dere kanskje kan forstå. Jeg er et menneske som alle andre. Jeg gjør feil. I det minste ser jeg at det jeg har gjort var feil, og tro meg - jeg har lært av det - BigTime! Postet av anonym: d02dd1ef4e6a6ceca5b18e5f2da1b3d6 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det er lett å latterliggjøre deg, men her er noen råd fra min side. 1. Ikke tenk mer over det, gjort er gjort og spist er spist. Du har fått din lærepenge. Typen har tilgitt deg og du burde bruke tiden heller på å pleie forholdet ditt enn å skamme deg. Ja det var dumt men det er på tide å tenke på andre ting. 2. Du har blitt play'ed, så hvorfor vil du ha en avslutning med playeren. Ingen her fatter hvorfor du vil snakke med han mer, han har dame fra før så det du har gjort var virkelig dumt men fortsatt vil du ha avslutning, er du ute etter å ødelegge forholdet hans også? Tenk hvor dumt det høres, du vil fortsatt ha kontakt med vedkommende som playet deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Takk for råd. Ja, det høres sykt dumt ut. Er enig i det... Jeg antar at jeg bare ikke ville innse at jeg ble brukt.. Men, ja. Vil fokusere på det jeg har. Postet av anonym: d02dd1ef4e6a6ceca5b18e5f2da1b3d6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Faen heller, hvorfor kan ikke det være like enkelt å snakke med jenter i virkeligheten som på facebook? x) Er en utrolig søt jente jeg snakker en del med på face, men når vi møtes kommer ikke ordene naturlig, og det blir pinlige stillheter. Vi møttes i går på en stor fest, men det ble ikke mye konversering.... Heldigvis hadde jeg en kompis med som kjente begge to ganske godt (hun søte og venninnen), så det ble ikke helt stille, men jeg må lære meg å snakke ordentlig med søte og muligens interesserte jenter! Har alltid hatt dette problemet, og har mistet sjangsen min på flere jenter før, kun fordi jeg er så overdrevet sjenert. Hele ordboken triller rett og slett ut av hode mitt. Når jeg snakker med venninner kommer ordene helt naturlig. Faktisk, om det er jenter jeg ikke er interessert i kommer ordene helt naturlig. Regner med det er fordi jeg driter litt i hva de syns, og når det gjelder venninnene mine så vet jeg litt mer hvor jeg har de. Noen andre som har/har hatt det samme problemet, og tips om hvordan de kom seg ut av dette "ordtomme helvete"? Vil virkelig ikke miste sjangsen på denne jenten som flere andre jenter, er veldig redd for at hun snart går lei. Postet av anonym: b198f2cc9d71ee3133e7c27910aa083f Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) ***fjernet opprinnelig post*** [/size] SUPEREDIT Når telefonsamtalen gikk superb tar jeg sjansen. Lett! En helt ubeskrivelig følelse i magen nå, så jeg gjør nok riktig. Hva tenkte jeg egentlig på i natt..? Endret 2. mai 2011 av MrBrightside Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Faen. Har falt for jenta jeg gikk i klasse med i forifjor, igjen. Verdens flotteste jente, og det er ikke bare min egen mening. Så flott at jeg som mann til og med ville bli i vennesonen fremfor å prøve meg på noe. Snakker ikke med henne lenger, så det er kanskje derfor. Irriterer meg faktisk at hun har vært singel hele denne tiden. Hun, av alle, synes jeg fortjener noen som er der for henne. Jeg får prøve å få litt kontakt igjen, og se om det er noe der. Hun virket jo absolutt litt interessert for to år siden. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 det er ikke å anbefale å være i vennesonen med noen du er forelsket i. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Finnes overraskende mange flotte jenter som er single. Totalt uforståelig. 1 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Når vi først er inne på temaet vennesonen: Tips til å komme ut? Prøver å flørte en del med ei god venninne (vi fikk plutselig kontakt igjen), men litt usikker på hvor godt det kommer igjennom. Er litt for redd for å gå All-in så jeg slenger en del humor og sånt over det hele, det er kanskje å skyte seg selv i leggen? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Tips til å komme ut? Unngå å gå inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå