HCG Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) mangelfull eskalering fra din side ? Endret 17. april 2011 av zNewkleaR 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 mangelfull eskalering fra din side ? Det jeg mente var at hvis man prøver å bli venn med henne, så er det ofte akkurat det du blir. Legger du til litt flørting/spenning helt fra starten av så blir det hele anderledes. Ta på henne, legg inn litt hint innimellom, sørg for at hun får en liten anelse hele veien hva du prøver på, men at hun aldri helt veit hvor hun har deg = spenning . Postet av anonym: 37eb6dc36a6abc1b768d1668c4837b5a Lenke til kommentar
HCG Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Mhm, jeg skjønner nøyaktig hva du mener. Ble interessert i henne sånn ca. i februar, og fra der ble vi rett og slett veldig gode venner, ikke noe mer. Hun vet at jeg har vært forelska i henne, en vennine fortalte det. Så det med spenninga føler jeg kanskje blir litt kleint, selv om hun tror jeg er keen på en annen nå. Det er ofte hun som bruker å ta intiativet til å prate på face osv, litt rart å tenke på iblant! x) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Mhm, jeg skjønner nøyaktig hva du mener. Ble interessert i henne sånn ca. i februar, og fra der ble vi rett og slett veldig gode venner, ikke noe mer. Hun vet at jeg har vært forelska i henne, en vennine fortalte det. Så det med spenninga føler jeg kanskje blir litt kleint, selv om hun tror jeg er keen på en annen nå. Det er ofte hun som bruker å ta intiativet til å prate på face osv, litt rart å tenke på iblant! x) Har hun sagt det til deg at hun kun er interessert i deg som venn? Ikke sikkert det er for seint å prøve seg . Bare ikke legg om til 110% flørting sånn over natta hvis du ikke har flørtet med henne før, men begynn litt forsiktig og ikke fullt så åpenbart. At hun tror du er keen på en annen er kanskje bare bra, for da er hun ikke helt sikker på om hun kan få deg. Postet av anonym: 37eb6dc36a6abc1b768d1668c4837b5a Lenke til kommentar
HCG Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Når den felles veninna vår fortalte det til henne (uten at jeg visste det btw -_-), så sa hun at hun jeg er forelska i hadde sagt at hun likte meg veldig, veldig godt, men som en venn. Men hva burde jeg ''starte'' med da? Enkel flørting liksom! xD Lenke til kommentar
HCG Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Yo, Anonym, har du noe enkelt jeg kan starte med? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Når den felles veninna vår fortalte det til henne (uten at jeg visste det btw -_-), så sa hun at hun jeg er forelska i hadde sagt at hun likte meg veldig, veldig godt, men som en venn. Men hva burde jeg ''starte'' med da? Enkel flørting liksom! xD Yo, Anonym, har du noe enkelt jeg kan starte med? Glemte deg bort litt her . Da kan det egentlig høres ut som det er litt for seint, dessverre. Men er jo såklart bare å prøve da, det værste som kan skje er jo bare at hun sier det samme som deg som hun sa til vennina . Hvis du vil prøve så foreslår jeg å ta hun med på forskjellige ting, gjerne sammen med flere og vise hvor flott person du er . Sørge for at hun assosierer deg med mange forskjellige gode følelser. Så legger du inn litt flørt der det passer seg, men uten å vise alt for mye interesse. Skal det være noe håp så må hun få følelser for deg, og da er det veien å gå. Men er jo ingenting sikkert, kan jo hende du ikke er hennes smak, eller det kan bare være mangelfull eskalering fra starten av som har gjordt at det har blitt sånn. Det kan jo også hende at det hun har sagt til venninda bare betyr "ikke enda, men kanskje etterhvert". Men det som er viktig er at du ikke henger deg opp i denne jenta. Det er veldig mange jenter der ute, er jo 50% av befolkningen . Muligheter for å møte nye jenter kommer stadig vekk hvis du legger opp til det og henger der jenter henger. Selv om du er forelsket i hun så kan du til en viss grad velge om du vil fortsette å dyrke de følelsene eller om du vil bli kjent med nye jenter og kanskje finne noen andre du liker like godt eller bedre. Poenget er at sjansene er mye større hvis du setter ut flere fiskestenger enn bare en . Pluss at det gjør deg mye mindre avhengig av utfallet, fordi du har jo mange flere muligheter. Som igjen gjør at du ikke prøver så hardt på denne jenta, dermed virker det automatisk mye mindre som at du "trenger henne". Som igjen kan være det hun trenger for at hun skal bli glad i deg på "den måten". Lykke til. Postet av anonym: 37eb6dc36a6abc1b768d1668c4837b5a Lenke til kommentar
HCG Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Tusen takk for tipset, kommer til å bruke det. Men nå er jeg 13, og ingen av de andre jentene på ungdomskolen interesser meg, selv om jeg har en del besteveninner. Takk for meg, skal oppdatere hvis jeg kommer noen sted! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Tusen takk for tipset, kommer til å bruke det. Men nå er jeg 13, og ingen av de andre jentene på ungdomskolen interesser meg, selv om jeg har en del besteveninner. Takk for meg, skal oppdatere hvis jeg kommer noen sted! Litt værre når du er 13 kanskje . Tipset var egentlig ment for 18+. Men bare å kjøre på . Postet av anonym: 37eb6dc36a6abc1b768d1668c4837b5a Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hm. Jenta jeg er "ute etter" har jeg bare kjent i noen få uker, og vi har liksom gått rett på flørte- og kosestadiet. Tror dere dette er en stor ulempe? Nå har vi jo gått over i kyssesonen for lengst, men allikevel får jeg beskjeden om at hun ikke føler det blir riktig lenger. Kan det være fordi hun rett og slett føler at hun kjenner meg for dårlig? Hun sier at grunnen er at hun ikke har følelser lenger, men vi har jo klint ganske mye, og man kliner jo ikke (edru) med folk man ikke har følelser for. Kan hende jeg høres naiv ut, men denne jenta gjør iallefall ikke det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 og man kliner jo ikke (edru) med folk man ikke har følelser for. Gjør man ikke det? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hm. Jenta jeg er "ute etter" har jeg bare kjent i noen få uker, og vi har liksom gått rett på flørte- og kosestadiet. Tror dere dette er en stor ulempe? Nå har vi jo gått over i kyssesonen for lengst, men allikevel får jeg beskjeden om at hun ikke føler det blir riktig lenger. Kan det være fordi hun rett og slett føler at hun kjenner meg for dårlig? Hun sier at grunnen er at hun ikke har følelser lenger, men vi har jo klint ganske mye, og man kliner jo ikke (edru) med folk man ikke har følelser for. Kan hende jeg høres naiv ut, men denne jenta gjør iallefall ikke det. Ikke unormalt å kline med folk man ikke har følelser for. Det er absolutt ingen ulempe å gå rett på flørte- kosestadiet, det er da mulighetene er størst. Men hvor lenge har dere klint? Er litt dumt å kline i evigheter uten å "take it to the next level" og . Men jenter følger stort sett følelser, og føler hun ikke at det er riktig så vil det heller ikke fungere. Enten prøv litt til eller next girl . Postet av anonym: 37eb6dc36a6abc1b768d1668c4837b5a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Prøvde og lage en tråd om dette, men det endte med att det ble en drit lang tråd som ingen kommer til og gidde og lese. Så spør kort og greit om det her. Er ilag med en pen og ganske fantastisk jente. Vi er sammen for andre gang, men samme som sisst så er eg usikker på det hele. Det som holde meg igjenn er egentlig att eg er livredd for att om det blir slutt, så kommer eg til og angre på det resten av livet. Kort fortalt det eg skrev i den forige tråden. Hun er sjalu, STA, stoler ikke på meg (aldri gitt henne noen grunn til ikke og gjøre det), kontrolerende og manipulerende. Aldri på fest alene lengre, ikke kontakt med jenter unntatt de vi har som felles venner. Hun spør meg hele tiden om eg har snakket med jenter som eg har holdt på meg tiligere, for hun har en følelse avf att eg har gjort det. Skal krangle om alt. Nå får eg frem mye negativt her. Lista går videre, men blir så mye og skrive ette min mening, så frykter ingen gidder og svare meg da Hun er en fantastisk pen og snill jente. Godt likt av de fleste. Frykter att om det blir slutt så mister eg henne for godt og kommer til og angre stygt, så eg vet liksom ikke hva eg skal gjøre lengre. Men vet ikke om det er verdt det lengre.... Noen som har vert oppi lignende?? Postet av anonym: 2324028f3b51256bccb0ebf7c6b44c80 Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Gjør man ikke det? Les neste setning er De snill. Ikke unormalt å kline med folk man ikke har følelser for. Det er absolutt ingen ulempe å gå rett på flørte- kosestadiet, det er da mulighetene er størst. Men hvor lenge har dere klint? Er litt dumt å kline i evigheter uten å "take it to the next level" og . Men jenter følger stort sett følelser, og føler hun ikke at det er riktig så vil det heller ikke fungere. Enten prøv litt til eller next girl . Postet av anonym: 37eb6dc36a6abc1b768d1668c4837b5a Vel, jeg møtte henne alene for fjerde gang idag, og det endte nok en gang med klining. Og det endte nå med at hun fastslo at det ikke kom til å funke. Jeg kan ikke se greia, det er jo helt tydelig at det er mye ved meg hun er keen på, og samtidig har hun ingen forklaring på hvorfor det blir feil. Utrolig frustrerende Endret 18. april 2011 av Akrobaten Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Ikke vær så tøffel. Det er åpenbart, om det virkelig bare er slik du skriver her, at det er hun som har et problem. Ved at du lar henne diktere ditt handlingsmønster eier hun deg, og det blir ditt problem. Du må ha lov til å leve ditt eget liv og være med de du vil være med, uavhengig av kjønn. Endret 18. april 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Traff ei på fest hos en kamerat for en god stund siden nå. Han kjente meg fra barneskolen, dama hans kjente henne fra barneskolen, og de fikk for seg at vi to passet sammen så vi ble invitert på fest hos dem. De kunne ikke hatt mer rett. Det gikk noen måneder før vi fikk muligheten til å sees igjen, men nå i ferien gikk det heldigvis. Og faen heller, vi er jo prikk like Nå må jeg bare overvinne meg selv og faktisk vise litt følelser og slikt, noe jeg har lite erfaring med. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Huff. Fant nettopp ut at kjæresten er for polyamori. Altså... jeg er fullstendig imot det, og mener at sex mellom to personer som elsker hverandre er noe spesielt. Han mener det bare er en "jenteting", og at han ikke tror det hadde vært noen forskjell med noen andre... dette plager meg. Jeg bare har veldig vanskelig for å tro at man virkelig kan elske noen og samtidig ikke ha noe som helst imot det om de hadde sex med noen andre. Det bare fungerer ikke slik i mitt hode. Og nå begynner jeg å lure på om jeg egentlig kan stole på ham. Endret 24. april 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Han har rett, det er fullt mulig å elske flere personer samtidig. 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Okay, det hadde også jeg hatt problemer med. Jenteting? Ikke spesielt. Derimot er alle ulike individer med forskjellige grenser og verdier. Det har nok ikke så mye med kjønn sånn sett å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Det er mulig å elske flere samtidig, men det er ikke noe jeg ville gjort i praksis. Er man i et forhold, er man en + en, ikke to + en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå