Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om det er verdt det, venter du. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :)

 

vet. har egentlig funnet ut mye om meg selv den siste måneden egentlig. før følte jeg at jeg kunne ta det meste med stoisk ro men nå ser jeg at jeg et stort forbedringspotensiale hva gjelder tålmodighet.

 

Hva mener du med oppvasksamtaler? En måned er jo ikke så kjempelang tid da, jeg skjønner godt at hun vil ta det bittelitt mer med ro. Tror ikke det er noe å engste seg over, bare prøv å ikke presse henne.

 

det har vært litt frustasjon på begge sider. kort fortalt er dette fordi hun fordi hun synes jeg går for fort frem og jeg fordi jeg kunne tenke meg å få fortgang. det blir ikke bedre av at hun har en datter på 2.5 og ønsker å være helt sikker før vi blir kjærester. jeg skjønner henne egentlig veldig godt og hadde sikkert gjort det samme hadde jeg vært i hennes sko. hun gitt ut av et 4 år langt forhold i mai og gruer seg til å fortelle ex'en (barnefaren) om henne og meg.

Lenke til kommentar
det har vært litt frustasjon på begge sider. kort fortalt er dette fordi hun fordi hun synes jeg går for fort frem og jeg fordi jeg kunne tenke meg å få fortgang. det blir ikke bedre av at hun har en datter på 2.5 og ønsker å være helt sikker før vi blir kjærester. jeg skjønner henne egentlig veldig godt og hadde sikkert gjort det samme hadde jeg vært i hennes sko. hun gitt ut av et 4 år langt forhold i mai og gruer seg til å fortelle ex'en (barnefaren) om henne og meg.

 

Takk for "tipset".

 

Jeg skjønner egentlig litt, da jeg tviler på hun vil introdusere barna for "ukjente menn" etter bare 1 måned.

 

Regner med du kjenner ordtaket: Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)

Lenke til kommentar
Jeg har ikke prata med hu jeg nevnte over her på noen uker nå. Usikker på om det er riktig å bryte kontakten sånn, jeg savner henne! Som sagt, vi prata flere timer daglig, jeg har ikke følt sånn connection med noen på evigheter. Samtidig tenker jeg at jeg vil ikke sitte der og kikke bort på henne, kjenne kriblinga i magen og måtte svelge at det aldri kommer til å bli noe mer.

 

En dag kommer hu til å fortelle om den fantastiske fyren hu har møtt, det er jeg hvertfall usikker på om jeg vil takle særlig bra.

 

Så da sitter jeg her, da. Uten den nydeligste lille vennen min.

 

Kan noen kaste ut en livbøye før jeg drukner i all selvmedlidenheten? :p

Sånn, da var DET overstått, flere gode nyheter? Bah..

Lenke til kommentar
Hvorfor passer det dårlig å være forelska?

 

ilpostino: Ja, ta det med ro :) Ingen grunn til å stresse, om dere allerede har tatt en prat eller tre om dette så er det jo hvertfall smart å sette seg stille ned og bare "go with the flow" ;)

Forelskelser kommer alltid til dårlig tid ^^

 

I morgen kommer puws, hun har sendt noe mld og jeg tolker mldingene som om hun sikter til kose-kose stund =D

 

Drevet ganske lenge, men har tatt av i de siste 2 ukene =D weee

Lenke til kommentar

Sitter nå bare og venter på at det dumme toget skal få opp dampen og komme seg hit så fort som mulig. Gleder meg så sinnsykt mye at selv 3 prøver på skolen i dag ikke kan gjøre noe med det. Greier ikke fokusere på prøvene heller, bare så det er sagt. Men men. Jeg er så glad. Snart er han her. :D Bare 5 timer og 15 minutter nå. Endelig! :love:

Lenke til kommentar

Er nok veldig forskjellig fra person til person. Her kommer det alltid når jeg har bestemt meg for å bare være for meg selv en stund, mens når jeg er klar for litt løv - dukker det aldri opp noen.

 

Nå har jeg jo kjæreste da, og det fungerer veldig bra hittil. :) Begge er enig om å ikke være for mye sammen o.l, da jeg i mitt siste forhold nedprioriterte venner den første perioden. Vil ikke gjøre det igjen. Viktig med et eget sosialliv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...