Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville aldri spurt, for jeg vil ikke vite hvor mange hun har ligget med eller noe om hennes tidligere sexliv overhodet.

Men jeg vil vite det om hun har ligget med en hel haug, så jeg ikke får høre det senere når man "i verste fall" er gift og har barn. Jeg ville mistet mye av lysten på henne hvis hun f.eks. hadde ligget med 20.

Problemet er bare at hun ikke kan vite hva jeg tenker om dette.

Postet av anonym: d2f5fc51337671c791576b624703bac9

Lenke til kommentar

Sjølv bryr eg meg ikkje nevneverdig om antall sexpartnerar madammen måtte ha hatt. Då fortid er fortid, og dei fleste av oss har levd livet.

Men eg ser jo kva som er greia for ein del menneskje. Mange er oppdratt til at sex skal vere noko litt spesielt mellom to mennesker som er glad i kvarandre.

Og det gjer jo ting litt mindre spesielt om partneren din har vore med veldig mange. Mange vil kanskje kalle det eit gammaldags syn på ting. Men folk har sjølvsagt lov til å ha eit eige syn på ting.

Om det derimot er sånn at personen sjølv har hatt sex med med 40 stk, men synes det er ekkelt at partneren har hatt sex med 30 stk, so blir det kun hykleri og tull.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud.. Dere gutter har fryktelig mye regler når det kommer til jenters erfaring. Hvorfor ikke heller tenke at hun er erfaren og kan sine triks, og at hun ikke er sjenert og dårlig i senga? Ikke tenk så svart-hvitt, det er ikke snakk om jenter med 1-2 sexpartere VS jenter med 50. Er det virkelig så ille å tenke på om jenta har hatt sex men f.eks. 8 stk? Sålenge hun ikke har en kjønnssykdom angår jo ikke dette deg på noen som helst måte. Hvorfor pine seg selv med å tenke på fortiden?

Jeg har ikke noe behov for å fortelle kjæresten min hvor mange jeg har ligget med. Til gjengjeld bryr jeg meg ikke noe om hvor mange han har ligget med heller.

Selvfølgelig, du er jo også en kvinne. Det blir lettere å ikke bry seg da, når man stereotypisk sett ikke har like sterke meninger rundt det området.

---

For meg er 'hvor' viktigere enn 'hvor mange'. Heller 10-15 i f.eks. Sverige eller USA enn 5 i klassen/fra jobben, selv om jeg ikke foretrekker at det totale antallet går altfor høyt heller.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Om det derimot er sånn at personen sjølv har hatt sex med med 40 stk, men synes det er ekkelt at partneren har hatt sex med 30 stk, so blir det kun hykleri og tull.

Det er det ikke, men det er tull hvis man begynner å snakke om at det er moralsk forkastelig, mens man selv har ligget med 40. Man kan fortsatt mene at det er ekkelt når partneren har ligget med færre.

Lenke til kommentar

jeg tror den kjipheten også har litt med alderen å gjøre. når du blir litt eldre driter du litt i det.

Ren teori fra min side, siden jeg bare er 20, men dette kan vel også ha litt med å gjøre at det er forskjell på en på 15 som har 20 sexpartnere bak seg, og at en på 40 har samme antall?

Lenke til kommentar

jeg tror den kjipheten også har litt med alderen å gjøre. når du blir litt eldre driter du litt i det.

Må si meg enig i dette. Jeg hadde nok følt annerledes hvis jeg fremdeles var 40 år og jomfru, da hadde jeg nok kanskje sett annerledes på saken. For min egen del er mange sexpartnere ikke et pluss, det er heller særdeles negativt, men så er jeg også en som bryr meg partneres fortid. Og det gjør ingenting om det gjør meg prippen. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Så bryter jeg inn med noe urelatert i forhold til nåværende diskusjon:

Min kjære og jeg skal på visning i morgen. Vi skal flytte sammen til sommeren, og jeg gleder meg. Vi har jo uoffisielt bodd sammen i et år :roll:, men da har vi bodd sammen med tre andre i tillegg. Bokollektivt er jo koselig det og, men snart skal det bare bli oss to. :D

• Liker 5
Lenke til kommentar

Skjønner heller ikke hvorfor alle skal vite om historien til kjæresten. Det er jo tross alt fortid, så hvem bryr seg.

Jeg vil ikke vite det, men jeg har ved et tilfelle fått vite alt for mye, så jeg vet hvor grensa for min del i tilfelle går.

Så lenge jeg vet at jenta har hatt en fortid, så holder det for meg. Innholdet, hva seksuelle ting angår, er totalt uinteressant.

Lenke til kommentar

jeg tror ikke det er så langt unna sannheten. jeg er jo passert 30 for en god stund siden og har vel et litt annet syn på antall sexpartnere enn mange andre i tråden.

det får så være, men jeg føler på en måte at å få vite at den man er sammen med, som da er 17 år, har hatt sex med mellom 50 og 60 forskjellige personer og at noen av disse anledningene har vært med flere samtidig, og at det er snakk om at noe av det er å få sett på film, så føler jeg at de aller fleste muligens ville reagert.

Postet av anonym: 8fed1a45dcbe5fcaba45885a7dbac306

Lenke til kommentar

SOm sagt tidligere, så har man jo som regel mer erfaring om man har vært i to langvarige forhold enn om man har hatt 30 ONS. Klart, om man har sex en gang i måneden i misjonæren, under dyna og med lyset av, så blir det noe annet. Men man driver jo ikke akkurat med allverdens eksprimentering på ONS, så det er vel ingen god erfaringskilde det heller.

Man er kanskje mest erfaren om man har mange kortvarige forhold? Er jo gjerne første året man gjør nye ting oftest.

Lenke til kommentar

Jeg vil påstå (etter egen erfaring) at man blir mer erfaren av langvarige forhold enn kortvarige også. Det tar jo ofte en god stund før man er 100% sikre på hverandre, og det er først da man tørr å eksperimentere ordentlig.

Har hatt mye bra sex i kortvarige forhold også, og har jo eksperimentert der også, men det er i de langvarige forholdene hvor det har blitt dratt helt ut og hvor sexen er ovenfor fantastisk.

Forresten så har jeg startet å date en kompis jeg har kjent i 7 år, og det er utrolig hvor mye sommerfugler han gir meg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...