Turtledove Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg kjenner meg utrolig lettet for tiden. Har nettopp vært igjennom en vanskelig og direkte tøff (emosjonelt sett) tid mellom meg og kjæresten. Heldigvis har det ordnet seg. Etter mange dager med lengre samtaler osv har vi endelig ordnet opp. Varte over en måned, når jeg tenker meg om Men godt det er over! Vi har det kjempe fint sammen igjen, og ser fremover til å flytte til hovedstaden i august! Er så koselig å komme hjem til nyvaska klær og en god klem 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) znip Jeg traff en søt jente på et arrangement med en studentforening jeg er med i på lørdag for et par uker siden. Masse dansing og ble litt roting og veldig hyggelig stemning utover kvelden. Følte meg nesten som om jeg hadde kjæreste for en kveld da vi gikk rundt og leide og det generelt sett var god stemning. Dette er jo helt fair, men både denne lørdagen og den etterfølgende lørdagen gjorde hun et poeng ut av hun var nesten edru (ene kvelden) og at hun var edru den andre kvelden. Skal sies at det var lavere nivå av "kos" på den andre lørdagen vi traff hverandre men ble jo fortsatt klining og forholdsvis koselig. Denne gang sa hun at hun ikke visst helt hva hun tenkte om dette. Jeg visste nå ikke helt selv heller og svarte noe i den retningen og det er jo greit nok. Anyways, siste uke var travel så fikk ikke treffe henne da, men traff hun i dag. Det er bare hyggelig og vi prater, er ikke noe særlig fysisk. Men når hun går prøver jeg å kysse henne og hun er avvikende og sier noe sånt som at hun gjør det sånn denne gang. Vil dere si det er "game over" nå? Er litt småredd for at dette nok et tilfelle av vennefellen etter i dag. Bør jeg vente og se om hun sender melding tilbake eller bør jeg spørre henne med på noe nå til helgen igjen? Det kan virke som om hun bare var ute etter å ha det litt gøy den første lørdagen, da hun sa at hun ikke visste hva hun ville den andre lørdagen. Og at du bekreftet dette, men prøvde å kysse henne senere. Det kan ha skapt en situasjon der hun tror at du liker henne. Du kan jo heller prøve å trekke deg litt tilbake, og komme med "Det er helt greit, men vi kan jo ha det moro og bli bedre kjent forde". Hun var tydeligvis ikke klar akkurat da. Så ta heller ett steg tilbake, vent litt og ta to steg frem senere. Få frem at hun er ei utrolig kul jente å henge med, men det er det. Prøv å hold deg unna romantiske settinger hvis dere skal møtes igjen, altså ta henne med på kjøpesenteret, felles ting med venner. La henne bli bedre kjent med deg først. Du er nok ikke i noe vennefelle akkurat, kanskje hun nettop kom ut av et forhold? Det er ikke lett å si. Først: takk for svar! Vel, etter den situasjonen på kaféen så er det jo ganske åpenbart at jeg er interessert. Vet liksom ikke helt hva jeg gjør videre. Jeg tror at hvis jeg venter på en melding fra henne, må jeg vente en stund. Likevel er det ganske "needy" å sende melding først etter en slik situasjon og spørre om å finne på noe. Endret 8. april 2011 av Xtra Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hva er deres tanke om en jente som har hatt trekant med to gutter? Postet av anonym: 557ee733933a1a8ff73a7a3dfa0e2f00 Jeg ville ærlig talt tenkt at hun var skitten. Jeg kan gjerne være politisk korrekt å si at det ikke betyr noen, men rent personlig ville jeg syntes det hadde vært skikkelig ekkelt. Det blir igjen noe helt annet om en gutt har sex med to jenter. Nå bunner det i at seksualitet er ulikt mellom kjønnene. Postet av anonym: f0badd393247d5db6efb0f66b22edec3 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hva er deres tanke om en jente som har hatt trekant med to gutter? Postet av anonym: 557ee733933a1a8ff73a7a3dfa0e2f00 ikke noe jeg ville hatt med å gjøre for å si det sånn jævlig ekkelt 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 ikke noe jeg ville hatt med å gjøre for å si det sånn jævlig ekkelt Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være ekkelt. Du kan jo få henne med på en ny trekant? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 ikke noe jeg ville hatt med å gjøre for å si det sånn jævlig ekkelt Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være ekkelt. Du kan jo få henne med på en ny trekant? Skal ikke ha trekant med hun og en annen gutt. Tenker bare på at hun har fått pikk i fitta og ræva samtidig er ekkelt. Isåfall skal det være meg + 2 jenter Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg tror ikke på kjærlighet ved første blikk, men i går ble jeg nesten overbevist. Postet av anonym: f0badd393247d5db6efb0f66b22edec3 3 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Må si meg enig med Lars. Hvor blir det av alle svarene om at hun er seksuelt erfaren, har en fri seksualitet, at hun er glad i å eksperimentere? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg vil heller jenta viser hun er seksuelt erfaren og fri, enn å bli fortalt hva hun har gjort tidligere. Har nok noe med det å gjøre.. Postet av anonym: cf8b386a3a7cadf3a00f5647932b9e85 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Altså, jeg ser argumentet med at du heller vil forstå at hun er ekseperimentell osv, enn å høre det forklart med eksempler. Det tror jeg egentlig de fleste er enige i (etter diverse diskusjoner både i denne tråden og ellers i samliv), men gjør det så mye da? Si ifra at du helst ser at hun ikke gir deg detaljerte eksempler, eller eksempler i det hele tatt, og sats på å være eksperimentelle sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Må si meg enig med Lars. Hvor blir det av alle svarene om at hun er seksuelt erfaren, har en fri seksualitet, at hun er glad i å eksperimentere? Nesten så man tror man har kommet til kvinneguiden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Men nå er jo kvinneguiden 60% guttunger som sitter og troller der, da. "LOL jeg var på kvinneguiden idag og skrev masse tull, fy søren så sinna de gærne damene blei altså". Også er halvparten av dem menn som later som de er gærne damer. Endret 10. april 2011 av Bytex 3 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Også har du womenwomen som.. Jeg er ærlig talt ikke sikker på hverken kjønn eller alder, men en ting er sikkert: Den brukeren later ikke som om h*n er gal, selv om h*n kanskje tror det selv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Pripne folk ja. Sålenge partner ikke har kjønnsykdommer eller varige mén, hvorfor bry seg om hva hun har gjort tidligere i livet? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Det er vel helst begrensa hvor mye detaljer man trenger. F.eks trenger man ikke nødvendigvis et nøyaktig tall på hvor mange seksualpartnere damen har hatt før. Spesielt ikke hvis damen ikke har vært seksuelt lovlig i mer enn litt over et år og tallet er to-sifra og hvis du dobler det så blir det 3 sifra. 1 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Herregud.. Dere gutter har fryktelig mye regler når det kommer til jenters erfaring. Hvorfor ikke heller tenke at hun er erfaren og kan sine triks, og at hun ikke er sjenert og dårlig i senga? Ikke tenk så svart-hvitt, det er ikke snakk om jenter med 1-2 sexpartere VS jenter med 50. Er det virkelig så ille å tenke på om jenta har hatt sex men f.eks. 8 stk? Sålenge hun ikke har en kjønnssykdom angår jo ikke dette deg på noen som helst måte. Hvorfor pine seg selv med å tenke på fortiden? Jeg har ikke noe behov for å fortelle kjæresten min hvor mange jeg har ligget med. Til gjengjeld bryr jeg meg ikke noe om hvor mange han har ligget med heller. Det som spiller noen rolle er jo kjemien mellom dere. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Personlig driter jeg pent i hvor mange noen som helst har hatt seg med, men det er i min mening begrensa hva jeg trenger å vite. Jeg syns f.eks ikke det er spesielt kult å vite at om jeg er i et folkefullt lokale og snur meg å ser på sidemannen til høyre, så til venstre, så er det veldig sannsynlig at en av dem har pult dama mi. Jeg beklager om jeg syns løssluppenhet her en turn-off, men sånn er nå jeg. 5 Lenke til kommentar
KaDust Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Man er jo mer seksuelt erfaren om man har vært i lengre forhold, enn om man har hatt seg rundt med alle og enhver mener nå jeg. Man kan lære så mye mer med fast partner, enn når man skifter hele tiden. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Tror SnittLeif summerer det ganske greit opp. Det er kjedelig å gå på en fest å vite at enkelte der har pult damen din, og det er kjedelig å møte på folk med henne og senere få vite at de har pult. Postet av anonym: 557ee733933a1a8ff73a7a3dfa0e2f00 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå