Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For alt vi veit, så kan du ha sagt noe i den krangelen som gjorde at hun mistet lysten til å ha sex med deg. Snakk skikkelig med henne. "Hva er greia?" inviterer ikke til en ordentlig samtale om det. Hinting er heller ikke en ordentlig samtale-åpner.

Og om sexlysten blir helt, permanent, borte ville ikke jeg fortsatt i det forholdet i evig tid. Da mangler det jo noe essensielt, mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner poenget ditt, men krangelen gikk utpå at hun regelmessig klager dagen derpå hvor vondt i hodet hun har. Da sa jeg at "da får du slutte å drikke som en drittunge, og heller oppføre deg". Var noe annet med oppførselen hennes i fylla jeg også kritiserte, men det var bare piss. Det siste jeg kommer til å gjøre er å trygle om å pule, så lavt synker jeg ikke. Dette er ikke noe hun faker heller, hun virker ikke kåt i det hele tatt. Såret jeg virkelig egoet hennes mye?

Postet av anonym: abb1b541f46cbf9ebf8b6530db66353e

Lenke til kommentar

Fin måte å behandle "hånden som gir mat" (i dette tilfellet sex). Skjønner også henne godt nå.

Tror du må bare legge deg flat og gjøre opp for alt i form av en romantisk helg med masse kos, eller hva nå det er som stimulerer henne mest.

Lykke til.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Jeg skjønner poenget ditt, men krangelen gikk utpå at hun regelmessig klager dagen derpå hvor vondt i hodet hun har. Da sa jeg at "da får du slutte å drikke som en drittunge, og heller oppføre deg". Var noe annet med oppførselen hennes i fylla jeg også kritiserte, men det var bare piss. Det siste jeg kommer til å gjøre er å trygle om å pule, så lavt synker jeg ikke. Dette er ikke noe hun faker heller, hun virker ikke kåt i det hele tatt. Såret jeg virkelig egoet hennes mye?

Hvem gidder å ha sex med en som kaller deg for drittunge? Håper du husker på å ikke klage selv da, neste gang du får hodepine. Det handler vel ikke om å ha et såret ego, men jeg hadde ikke giddet å kaste vekk tid på en som er så respektløs. Det kan faktisk være at hun har hodepine, og en god kjæreste respekterer det uten å bli sur. Hvem som er drittungen her? Vel, jeg tenker at det egentlig ikke er henne. Det er tydelig du som er sur bare fordi du ikke får det slik du vil.

Lenke til kommentar

Direkte oversatt sa jeg: "Da kan det kanskje være en idè å regulere alkoholinntaket ditt isteden, så slipper du det der. Slik du oppførte deg i går så tror jeg det kan være en god idè". Hun ba meg utdype, og da sa jeg hva hun hadde gjort, og hvordan hun hadde oppførte seg. Og slik har det blitt siden, lol. Hele greiene er jo komisk, får ta en snakk med henne senere. Da kan vi like godt gå hver vår vei.

Lenke til kommentar

Altså, jeg hadde blitt sur om min kjære irriterte seg over at jeg var fyllesyk, og kalte meg en drittunge. Men å gjøre vonde miner til slett spill, og nekte typen sex i flere uker? Det hadde vært for barnslig til å forsvare. Dersom hun virkelig ble så sur for noe så lite, så er man to i ett forhold, og dermed to om kommunikasjonen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Heisann, prøver meg igjen jeg! Postet for et par sider siden men fikk ikke noe svar. Var visst anonym i stad, men er vel ingen som kjenner meg her, så det er ikke noe problem. :p

Jeg traff en søt jente på et arrangement med en studentforening jeg er med i på lørdag for et par uker siden.

Masse dansing og ble litt roting og veldig hyggelig stemning utover kvelden. Følte meg nesten som om jeg hadde kjæreste for en kveld da vi gikk rundt og leide og det generelt sett var god stemning.

Dette er jo helt fair, men både denne lørdagen og den etterfølgende lørdagen gjorde hun et poeng ut av hun var nesten edru (ene kvelden) og at hun var edru den andre kvelden.

Skal sies at det var lavere nivå av "kos" på den andre lørdagen vi traff hverandre men ble jo fortsatt klining og forholdsvis koselig. Denne gang sa hun at hun ikke visst helt hva hun tenkte om dette. Jeg visste nå ikke helt selv heller og svarte noe i den retningen og det er jo greit nok.

Anyways, siste uke var travel så fikk ikke treffe henne da, men traff hun i dag. Det er bare hyggelig og vi prater, er ikke noe særlig fysisk. Men når hun går prøver jeg å kysse henne og hun er avvikende og sier noe sånt som at hun gjør det sånn denne gang.

Vil dere si det er "game over" nå? Er litt småredd for at dette nok et tilfelle av vennefellen etter i dag. Bør jeg vente og se om hun sender melding tilbake eller bør jeg spørre henne med på noe nå til helgen igjen?

Det kan virke som om hun bare var ute etter å ha det litt gøy den første lørdagen, da hun sa at hun ikke visste hva hun ville den andre lørdagen. Og at du bekreftet dette, men prøvde å kysse henne senere. Det kan ha skapt en situasjon der hun tror at du liker henne. Du kan jo heller prøve å trekke deg litt tilbake, og komme med "Det er helt greit, men vi kan jo ha det moro og bli bedre kjent forde". Hun var tydeligvis ikke klar akkurat da. Så ta heller ett steg tilbake, vent litt og ta to steg frem senere. Få frem at hun er ei utrolig kul jente å henge med, men det er det. Prøv å hold deg unna romantiske settinger hvis dere skal møtes igjen, altså ta henne med på kjøpesenteret, felles ting med venner. La henne bli bedre kjent med deg først.

Du er nok ikke i noe vennefelle akkurat, kanskje hun nettop kom ut av et forhold? Det er ikke lett å si.

Lenke til kommentar

Merkelige mye kvinnfolk-logikk ute å går her.

Ja, har spurt flere ganger. "Hva er greia?" forsøkt å hinte til om det er noe, men hun responderer bare halvfrekt tilbake, og jeg skjønner ikke en dritt. Før tok hun initiativ hele tiden, men nå hinter hun ikke engang. Kan si at denne oppførselen kom etter en liten krangel vi hadde, og siden det har merket en endring i oppførselen hennes. Dette er mitt første seriøse forhold, er det vanlig at sexlysten forsvinner fort?

Du har kranglet og drite litt på draget og må nesten vinne på om du skal svelge noen kameler og heller være den som kryper til korset og be om forsoning så skal du nok kanskje se at lysten kommer ifra den andre siden.

Du understreker også at det var hun som tok initiativ hele veien, kanskje hun vil ha litt engasjement ifra din side? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...