Bytex Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Æsj, det høres ut som det superkvalme PUA-greiene.."Alle prøver å oppføre seg som Jersey Shore-gutta så får de plenty med chicks azz" Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) *ombestemte meg* Endret 7. april 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Æsj, det høres ut som det superkvalme PUA-greiene.."Alle prøver å oppføre seg som Jersey Shore-gutta så får de plenty med chicks azz" Har vanligvis ikke så mye imot PUA-opplegget, men setningen "Instruktørene hjelper deg og pusher deg til å komme i prat med jenter du liker, forteller deg hva du gjør riktig og galt, gir tilbakemeldinger på kroppsspråk, ansiktsmimikk, posisjonering, eskalering, humor og stemmetonalitet." er ekstremt klein. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Heisann! Jeg traff en søt jente på et arrangement med en studentforening jeg er med i på lørdag for et par uker siden. Masse dansing og ble litt roting og veldig hyggelig stemning utover kvelden. Følte meg nesten som om jeg hadde kjæreste for en kveld da vi gikk rundt og leide og det generelt sett var god stemning. Dette er jo helt fair, men både denne lørdagen og den etterfølgende lørdagen gjorde hun et poeng ut av hun var nesten edru (ene kvelden) og at hun var edru den andre kvelden. Skal sies at det var lavere nivå av "kos" på den andre lørdagen vi traff hverandre men ble jo fortsatt klining og forholdsvis koselig. Denne gang sa hun at hun ikke visst helt hva hun tenkte om dette. Jeg visste nå ikke helt selv heller og svarte noe i den retningen og det er jo greit nok. Anyways, siste uke var travel så fikk ikke treffe henne da, men traff hun i dag. Det er bare hyggelig og vi prater, er ikke noe særlig fysisk. Men når hun går prøver jeg å kysse henne og hun er avvikende og sier noe sånt som at hun gjør det sånn denne gang. Vil dere si det er "game over" nå? Er litt småredd for at dette nok et tilfelle av vennefellen etter i dag. Bør jeg vente og se om hun sender melding tilbake eller bør jeg spørre henne med på noe nå til helgen igjen? Postet av anonym: 5923ad59bab9e3dc47ebabdb5eec30f3 Lenke til kommentar
DBM Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Æsj, det høres ut som det superkvalme PUA-greiene.."Alle prøver å oppføre seg som Jersey Shore-gutta så får de plenty med chicks azz" Har vanligvis ikke så mye imot PUA-opplegget, men setningen "Instruktørene hjelper deg og pusher deg til å komme i prat med jenter du liker, forteller deg hva du gjør riktig og galt, gir tilbakemeldinger på kroppsspråk, ansiktsmimikk, posisjonering, eskalering, humor og stemmetonalitet." er ekstremt klein. Ja vel, hvorfor det? Lenke til kommentar
Cool2003 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Oi, faen fant ut jeg og dama har vært sammen i 2 mnd i går og jeg glemte hele jævla datoen Det gjorde dog ikke hu...... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Samme gjorde jeg på 3mnd-datoen. Heldigvis gjør jeg/vi ikke noe big deal ut av slike "jubileum". Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Også er vel strengt talt sånne jubileer helt latterlige da. 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 For meg er det egentlig ikke jubileum, selv om vi riktignok markerte at vi hadde vært sammen en måned og seks måneder. Utover det blir det årsdagene våre. Minner meg i grunn på at vi har vært sammen tre å i august, to dager etter at vi gifter oss. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Vi har vel egentlig ikke gjort noe ut av noen av merkedagene, såvidt jeg kan huske. Annet enn å kanskje være litt ekstra klissete eller sende ei ekstra melding. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Vet det er veldig forskjellig men hvor lenge har dere datet før dere ble sammen, folkens? Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Vi "data" litt over en måned, men hadde kjent hverandre i fem og et halvt år før det igjen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hahaha, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte (er i en veldig rar tilstand nå). Noen av dere som har blitt avvist omgående etter første møte noen gang? Jeg ble det nettopp! Jeg nevnte et par sider tilbake at jeg hadde fått kontakt med ny jente og skulle treffes. Joda, vi møttes og hadde det koslig i grunn og trodde det var starten på et nytt vennskap. Dog begynte ting å skurre sist fredag da jeg sendte melding om en fest dagen etter og hun svarte klassisk stil(uvel ). Jeg dro på den festen og så ikke henne der direkte, så jeg vet ikke om hun var der eller ikke. For å gjøre historien kort, èn uke etter vi møttes avslutter hun alt via èn enkelt SMS (vel vi er i en diskusjon nå da, jeg anklager henne for å være fordømmende og ta valg uten å kjenne meg først, men hun hevder vi har ingenting felles etter 2 timers samtaler. Kandidat for kvinnfolklogikk-tråden?!) Jeg må seriøst være tidenes uheldigste mann når det gjelder jenter og har antakeligvis slått rekorden i å bli avvist kortest tid etter bekjentskap. Hvor er premien min?! Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Høres ut som ei overfladisk kjerring uansett. Sikkert ikke noe å samle på Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Fant barndomskjæresten på facebook med bilder, nå vet jeg ikke hvordan jeg skal få henne ut av hodet...noen tips? Blir helt gal av dette... vi har ikke snakket sammen på over 30 år og hun har sikkert type, så et forhold er ganske urealistisk. Rart hvordan hun sitter fast i minnet selv om vi bare var barn da vi møttes. Postet av anonym: dad6d4ce0d97e2c53fb5909d9c46436d Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hahaha, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte (er i en veldig rar tilstand nå). Noen av dere som har blitt avvist omgående etter første møte noen gang? Jeg ble det nettopp! Jeg nevnte et par sider tilbake at jeg hadde fått kontakt med ny jente og skulle treffes. Joda, vi møttes og hadde det koslig i grunn og trodde det var starten på et nytt vennskap. Dog begynte ting å skurre sist fredag da jeg sendte melding om en fest dagen etter og hun svarte klassisk stil(uvel ). Jeg dro på den festen og så ikke henne der direkte, så jeg vet ikke om hun var der eller ikke. For å gjøre historien kort, èn uke etter vi møttes avslutter hun alt via èn enkelt SMS (vel vi er i en diskusjon nå da, jeg anklager henne for å være fordømmende og ta valg uten å kjenne meg først, men hun hevder vi har ingenting felles etter 2 timers samtaler. Kandidat for kvinnfolklogikk-tråden?!) Jeg må seriøst være tidenes uheldigste mann når det gjelder jenter og har antakeligvis slått rekorden i å bli avvist kortest tid etter bekjentskap. Hvor er premien min?! at dere ikke har noen ting til felles er vel bare en unnskyldning hun bruker for ikke å såre deg, vil jeg hvertfall tro. Det er nok mye mer som spiller inn enn hvor mye dere har til felles. Du hadde kanskje ikke utseendet, personligheten, selvtilliten, stilen, høyden, osv.. Men det sier hun såklart ikke rett ut til deg. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Ja jeg skjønte det etterhvert i SMSene, hun vil ikke si eksakt hva hun ikke likte ved meg. Utseendet mitt er det ikke noe å klage på, heller nok mer mot personligheten ja og religiøse synspunkter. Jeg er mer liberal og tilpasset moderne samfunn, hun er mer tradisjonell. MEN det er jo egentlig små bagataller, å gjøre noe stort ut av det er bare latterlig syns jeg. Virker som haswonit har rett likevel, hun er kanskje overfladisk og veldig kresen med mennesker på hennes eget nivå. Jaja, synd for henne, er hvertfall ikke jeg som taper i dette. Edit: Vil bare legge til, fortsetter hun med denne tankegagen, blir det nok lenge til hun finner noen etter hennes smak. Endret 7. april 2011 av Myst Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Overfladisk fordi hun ikke vil fortsette å ha deg i livet sitt, på grunn av religiøse holdniner? Alvorlig? Jeg har selv ting og sider jeg ikke takler i andre mennesker. Ting som gjør at jeg bevist aldri tar enkelte mennesker videre fra bekjent-nivået og opp til venner, jeg føler meg ikke særli overfladisk av den grunn. Men, kanskje det bare er meg som faktisk vil ha noe til felles med de jeg kaller venner? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg sier bare min mening, sett fra mitt synspunkt. Hun har ikke sagt noe eksakt, så jeg vet ikke eksakt hva hun ikke er fornøyd med. Nei klart at man vil ha felles interesser, for å få det beste ut av vennskapet, men det er ikke poenget her. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Skulle gjerne hatt litt input her jeg også. Har fått veldig god kontakt med en tidligere veninne, som uten tvil har følelser for meg og jeg for henne. Vi har snakket daglig i noen uker nå, og har ingen problem med å kommunisere. Vi har mange felles bekjente, er ganske like personer og like rmye av det samme. Vi har alltid vært gode venner, men jeg ante ikke at hun hadde følelser for meg før henne i kodespråk sa det på hennes bursdag for noen uker siden. Den kvelden ble det klinings, og ukene etterpå har vært fylt av snakking på telefon hver dag, og vi har vært ute flere ganger. Jeg er ikke i tvil om at hun liker meg, og jeg vet at hun vil være med meg. Problemet jeg trenger rettledning på, er at jeg ikke har hørt fra henne på 3 dager nå. Hun tar ikke telefonene mine (har ringt to ganger om dagen, en på ettermiddagen og en på kvelden), hun svarer ikke på meldingene ( har sendt en per kveld) og tar ikke kontakt på msn/facebook. Jeg vet at hun er i en twist med en annen veninne av meg, og hun jeg holder på med tror at det er noe mellom meg og henne andre veninnen, selv om jeg har avkreftet det mange ganger noe hun ser ut til å tro på. Mest trolig er det en misforståelse som gjør at henne ikke har tatt kontakt, men jeg lurer på hva jeg burde gjøre. Hvor går grensen før jeg blir masete, og skal jeg prøve å spille kostbar og vente på at henne tar kontakt? Meldignene jeg har sendt har inneholdt linjer som " ikke vær redd for å snakke med meg om det er noe som har skjedd, eller om det er noe jeg har gjort". Hvordan burde jeg gå frem? Postet av anonym: 12878d86d1bb919729ff168cf4e3de3f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå