AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hehe, det skjønner jeg godt egentlig. Nei, det er "ingen" problem å invitere henne ut. Jeg er vel litt redd som alle andre for å få avslag, men det er nå så. Men jeg må jo få gjort noe for å få ting til å mer smooth enn det det gjør nå. Blir jo ikke noe morsomt å date hvis det knapt utveksles ord. Man kan si at det å be henne ut på date viser at jeg er interessert, men hun vil nok garantert miste den interessen hun har hvis det fortsetter slik som det gjør nå. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Øvelse gjør mester. Jo mer du dater, jo flinkere blir du til å gjøre daten "smooth". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Heh, ja enkelt å si. Litt av problemet er at dette ikke bare gjelder jenter jeg har sansen for. Som jeg skrev tidligere så har jeg litt sosial angst. Men ting er på bedringens vei. Det jeg tror hadde funka veldig bra er en spesiell film (velger å ikke si hva den heter) hos henne. Favoritt-filmen hennes, samtidig som den handler om noe hun har "passion" for selv da. Men ville vel vært litt uheldig å spørre om vi skal dra å se en film hos henne. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Se film hos en av dere, da slepper dere å prate så mye og blir vant til hverandre og kan kose imens / etterpå. Det er forresten mye bedre å vise at du liker henne enn å si det. Vise henne vil si kysse henne, ta på/kose med henne, pule henne, whatever.. . Postet av anonym: 37eb6dc36a6abc1b768d1668c4837b5a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hehe vi får se da. Skal kanskje en tur over snart å fikse noe for henne. Må bare ta det litt med ro med det fysiske du nevner der, for sånn jeg forstår det så er hun litt messed up av den forrige typen hu var sammen med som virker å være en drittsekk. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hva gjør man om hu sier at hu har for dårlig selvtillit til å møtes da? Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hva gjør man om hu sier at hu har for dårlig selvtillit til å møtes da? Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Få henne tryggere på deg, bygg komfort . Vis litt av dine svakheter (men ikke for mange..), betrygge henne osv... Sånn at hun ikke tror hun kommer til å føle seg dum/klein i forhold til deg. Postet av anonym: 37eb6dc36a6abc1b768d1668c4837b5a Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Er to hakk unna å bare skrive en lengre melding hvor jeg bare forklarer hva jeg føler.. Rent praktisk er det "umulig" for oss å komme på tomannshånd for øyeblikket og hun gir så sinnsykt miksede signaler. Når vi snakker face to face / chatter så virker hun flørtene, hun skriver lengre ting til meg enn til vennene sine f.eks. Har fått vite av ei felles veninne at hun faktisk er interesserte i meg, men hun tar aldrig intiativ til noe som helst og det gjør meg såpass forvirra. Men slik som jeg har lært meg å kjenne henne så er hun like håpløs som meg når det kommer til sånne ting som det her... At det skulle være så sinnsykt vanskelig det her da...livet ble plutselig snudd på hodet liksom. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hvis du vet at hun er interessert, hva er det som stopper deg til å ta initiativ? Jenter tar 99/100 tilfeller aldri initiativ. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hva gjør man om hu sier at hu har for dårlig selvtillit til å møtes da? Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Få henne tryggere på deg, bygg komfort . Vis litt av dine svakheter (men ikke for mange..), betrygge henne osv... Sånn at hun ikke tror hun kommer til å føle seg dum/klein i forhold til deg. Postet av anonym: 37eb6dc36a6abc1b768d1668c4837b5a Er jeg dum når jeg prøver å snakke litt med henne om det? Jeg sa litt om at jeg visste hvordan det var, hva som hjelper meg og slikt. Jeg har sagt at om hun ønsker å snakke med noen om ting så er jeg der. Nå føler jeg meg egentlig bare dum, og føler at jeg prøver å være psykolog eller noe. Jeg merket av det tok lengre tid når jeg så vidt prøvde å snakke litt om det. Jeg bør kanskje ta hintet å skjønne at det er et litt touchy tema? Det er greit å snakke med henne på chatten og det er jo der jeg får sagt det jeg vil i motsetting til hva jeg har gjort så langt i den virkelige verden, men jeg føler at jeg vil være i hennes nærvær også... Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er to hakk unna å bare skrive en lengre melding hvor jeg bare forklarer hva jeg føler.. Rent praktisk er det "umulig" for oss å komme på tomannshånd for øyeblikket og hun gir så sinnsykt miksede signaler. Når vi snakker face to face / chatter så virker hun flørtene, hun skriver lengre ting til meg enn til vennene sine f.eks. Har fått vite av ei felles veninne at hun faktisk er interesserte i meg, men hun tar aldrig intiativ til noe som helst og det gjør meg såpass forvirra. Men slik som jeg har lært meg å kjenne henne så er hun like håpløs som meg når det kommer til sånne ting som det her... At det skulle være så sinnsykt vanskelig det her da...livet ble plutselig snudd på hodet liksom. Bare å kjøre på da . Hvis du ikke er helt på trynet neste gang du ser hu så kan du vel være 90% sikker på at et kyss faller i smak, ikkeno å være redd for det . Jenter er ofte ikke veldig sikre på seg selv når det kommer til å ta initiativ, derfor er det ofte gutten som må gjøre nesten alt . Postet av anonym: 37eb6dc36a6abc1b768d1668c4837b5a Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Fuck. Dama har et alkoholproblem, et jævla svært et og. Jeg er jævlig lei av det, lei av at alle reagerer på hvordan hun er når hun drikker. At hun blir så forbanna utagerende og "flørtete" med alle. Forklarte hun nå edru i helga hva jeg synes om det, og responsen var noe som: "Det er sånn jeg er, deal with it eller fuck off."(indirekte sagt) Jeg gir hun creds, hun gir meg et ultimatum og kødder ikke. "Dump meg, prøv å finn noen andre. I dare you! Etter at jeg konfronterte henne har hun vært litt mer care, mindre kosete osv. You get the deal, og enden på visa blir vel at hun ikke gidder maset mitt mer, men fytti helvete så lei jeg er av det. Hun hadde låst seg inn med en gammel venn på dass, noe jeg ga blaffen i, siden jeg tenkte at det ikke var noe big deal siden jeg hater å være en sjalu dritt. Men så kommer en jente bort til meg, og sier noe sånt som "du må være den eneste gutten jeg vet om som ikke ville brydd seg om at dama di låser seg inn på do med en annen dude". Jeg tenkte bare at det ikke gjør noe så lenge hun ikke gjør noe med fyren, noe jeg vet det ikke skjedde. I etterkant ble hun helt hysterisk og måtte finne meg for å forsikre meg om at det ikke hadde "skjedd noe". Det som irriterer meg er at hun VET hun har et problem, men hun BRYR seg ikke nok til å endre seg. Hva faen gjør jeg? Jeg er så sinnsykt mindfucked, at hun tar meg for gitt og rett og slett ikke respekterer meg. Endret 5. april 2011 av NoMoreMrniceguy Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 1. Dump hun. 2. Gi henne samme medesin, bli full og flørt med alle. 3. Bli enig om å ha en åpen forhold. make your pick. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Dask henne i ansiktet med din penis 3 Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Fuck. Dama har et alkoholproblem, et jævla svært et og. Jeg er jævlig lei av det, lei av at alle reagerer på hvordan hun er når hun drikker. At hun blir så forbanna utagerende og "flørtete" med alle. Forklarte hun nå edru i helga hva jeg synes om det, og responsen var noe som: "Det er sånn jeg er, deal with it eller fuck off."(indirekte sagt) Jeg gir hun creds, hun gir meg et ultimatum og kødder ikke. "Dump meg, prøv å finn noen andre. I dare you! Etter at jeg konfronterte henne har hun vært litt mer care, mindre kosete osv. You get the deal, og enden på visa blir vel at hun ikke gidder maset mitt mer, men fytti helvete så lei jeg er av det. Hun hadde låst seg inn med en gammel venn på dass, noe jeg ga blaffen i, siden jeg tenkte at det ikke var noe big deal siden jeg hater å være en sjalu dritt. Men så kommer en jente bort til meg, og sier noe sånt som "du må være den eneste gutten jeg vet om som ikke ville brydd seg om at dama di låser seg inn på do med en annen dude". Jeg tenkte bare at det ikke gjør noe så lenge hun ikke gjør noe med fyren, noe jeg vet det ikke skjedde. I etterkant ble hun helt hysterisk og måtte finne meg for å forsikre meg om at det ikke hadde "skjedd noe". Det som irriterer meg er at hun VET hun har et problem, men hun BRYR seg ikke nok til å endre seg. Hva faen gjør jeg? Jeg er så sinnsykt mindfucked, at hun tar meg for gitt og rett og slett ikke respekterer meg. Hvorfor gidder du dette? Dump før hun dumper deg. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 NoMoreMrniceguy. Ballene dine skriker i sorg mens de trekker seg tilbake til underlivet. Slå opp med tøyta fort som fy og finn deg noen som er verdt din manndom. 2 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kjærligheten er vanskelig. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 http://godevibber.no/produkter/bootcamp/ høres egentlig ganske interessant ut : p Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 http://godevibber.no...ukter/bootcamp/ høres egentlig ganske interessant ut : p Prøv deg selv ut med egne ting før du melder deg på en bootcamp, de hjelper deg ikke å få damer De gir deg bare "verktøy" for å gjøre det lettere Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 http://godevibber.no/produkter/bootcamp/ høres egentlig ganske interessant ut : p Hehe, helt enig. Det der er noe jeg kunne trengt Synd jeg ikke har 6900kr å bruke på det. Bruker heller samme summen for å reise til syden med kompiser for å øve der x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå