Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@triha: hun bor også i Oslo da, så avstand er ikke noe problem. Som sagt, har jeg billetter til Jeff Dunham, men kan ikke spørre om det ut av det blå uten å møttes først. Skal nok bringe det fram på slutten av møtet ala "Forresten, har en ekstra billett til det, kan du ikke bli med da? ". Hun bør ha en god grunn for å avslå det. :p

Aah, men i Oslo skjer det jo ting stadig! Men prøv å ta det sånn 1-2 dager i forveien :)

Når det gjelder Jeff Dunham, så ville jeg gått for den invitasjonen selv :)

Og hvis hun, mot all formodning, ikke vil/kan, så blir gjerne jeg med! Høhø

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre... Har blitt forferdelig glad i en kompis, og i tillegg begynt å like han litt.. Og jeg har kjæreste.

Han som jeg liker litt er i militæret for tiden. Han har ikke mye tid til andre i det hele tatt, så jeg har i grunn ikke forventa noen meldinger av han.

Men når jeg til slutt har valgt å sende, så får jeg svar dagen etter. Jeg svarer på den meldingen med en gang, og får ikke noe svar... Senere har jeg sendt han en ny melding, i håp om svar (ikke noe masete, liksom, bare en generell m/spm) og har enda ikke fått noe svar. Det har gått mange timer..

Og jeg ser på facebook at han har skrevet på statusen sin og vært pålogga en stund..

Har ikke fått en poke tilbake en gang :p

Og han har sagt at han liker å snakke med meg osv, men synes jo ikke akkurat at det lyser ut av han nå for tiden da..

Er skikkelig deprimert akkurat nå.. Føles ut som at jeg har mistet en venn. En god venn.

Og noe av det kan skyldes at jeg innrømte overfor han for snart 2 uker siden at jeg kanskje begynte å like han litt..

Han har også sagt at han foretrekker tynne jenter, og jeg er ikke så veldig tynn akkurat. Kjente at den smalt da han fortalte det.

Som igjen har ført til mye trening, lite men sunn mat, dårlig søvn, og klump i magen..

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre nå.. vil ikke miste han. Tror dere han er lei av meg?

Postet av anonym: d02dd1ef4e6a6ceca5b18e5f2da1b3d6

Lenke til kommentar

Har snakket med han om det.

Er på nippet ved å gjøre det slutt. Han har hatt en oppførsel i det siste som har skyvd meg vekk fra han. Og når han andre kompisen min gir meg den oppmerksomheten jeg føler jeg trenger av kjæresten min, så sier det jo seg selv at jeg får et lite øye til han..

Men, har ikke møtt han enda da.. Han vil jo møtes og sånn, men straks jeg kommer med en dato, så virker han ikke interessert i det hele tatt.

Når det gjelder min nåværende kjæreste, så kan jeg jo si at vi har hatt sex 3 ganger på 6 uker.... og sex er viktig, i mine øyne. Det er det som skiller forhold fra vennskap...

Lenke til kommentar

Er på nippet ved å gjøre det slutt. Han har hatt en oppførsel i det siste som har skyvd meg vekk fra han. Og når han andre kompisen min gir meg den oppmerksomheten jeg føler jeg trenger av kjæresten min, så sier det jo seg selv at jeg får et lite øye til han..

Pisspreik. Eller, kanskje ikke. Du vil ha hva du ikke kan få. Jeg skal ikke forsvare kjæresten din for hva enn han gjør/ikke gjør, men å drive og lengte sånn etter andre mens du har type er bare feil.

Postet av anonym: cf8b386a3a7cadf3a00f5647932b9e85

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er det. Han fortjener ikke det i det hele tatt..

Men jeg er bare et menneske med følelser som alle andre. Hadde jeg kunne styrt de, så hadde jeg gjort det! For jeg VIL elske kjæresten min, jeg VIL at vi skal leve lykkelig sammen, men jeg kan ikke styre det.

Og en ting til, er jo bare ærlig med meg selv når det gjelder de følelsene? Jeg ønsker jo ikke å slippe han inn ettersom jeg er sammen med en annen, men jeg kan ikke velge det. Vil jo ha han som venn uansett liksom....

Lenke til kommentar

Aah, men i Oslo skjer det jo ting stadig! Men prøv å ta det sånn 1-2 dager i forveien :)

Når det gjelder Jeff Dunham, så ville jeg gått for den invitasjonen selv :)

Og hvis hun, mot all formodning, ikke vil/kan, så blir gjerne jeg med! Høhø

Jasså du :p Ikke bli overrasket hvis du plutselig får en PM om et par uker. :tease:

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Får vel nesten spørre litt her, hvor ofte kan jeg sende meldinger uten at det blir masete? Har sendt gratulasjonshilsen til hu i dag (bursdagen hennes, om det ikke var åpenlyst) men ikke fått noe svar. Sendte nå nettop ei lita "hvordan står det til ?" melding, men føler nesten at jeg maser for mye med tanke på at vi knapt kjenner hverandre og har ikke noe særlig fortid utenom denne helga.

Lenke til kommentar

Wow, skjedde noe jeg ble fullt overrasket over! Jenta som jeg skrev om lenger oppe, tok kontakt! Hun vil møtes i morgen, men jeg ante ikke hvor og måtte ta et par telefoner til folk som kjenner byen bedre enn meg.

Fikk beskjed om at på Youngstorget finnes det noen koslige kafeer som passer bra til første møting, men jeg aner ikke eksakt hvor de er! Så for å ikke virke for mye herpy derp og tumle uvisst, håper jeg noen her inne kjenner til eksakt plassering og adresse så den blir enkelt å finne.

Inntil formmiddag i morgen må jeg ha svar.

Glemte å skrive at jeg allerede har sendt melding til henne om forslaget, derfor dette haster litt.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Jeg er klar over det med umiddelbar nærhet, jeg spurte om adresse og plassering. Du skjønte ikke at jeg må ha det inn med teskje i kveld, hjernen er for gira til å jobbe. :p

Haha, kan du jo prøve med alle de menneskene på den tida. :tease:

Oppdatering: wow, noen ganger klarer man faktisk ikke å se det som er foran seg. Fyret har fått god kritikk og virker som et bra date sted, og rett foran fontenen!

Dit kjenner du vel godt, ilpostino?

Oppd. 2: Den siden har jeg allerede vært på, syntes ikke var så god info der. Men virker som jeg har funnet stedet nå da. :) Og ærlig talt, Youngstorget kjenner jeg til. :p

Endret av Myst
Lenke til kommentar

i menyen øverst på høyre side denne siden finner du alle kafeer og spiserier på Youngstorget. for å komme seg dit går du opp Karl Johan frem til du har gått forbi Domkirken/Kirkeristen på høyre side og har TV2 sine lokaler på venstre side. da går du til høyre inn Kirkegaten, ut på Stortorget, sikter deg inn på gaten på høyre side av Chrsitina Glasmagasin og rett frem. etter 150-200 meter er du fremme.

Lenke til kommentar

Pokker altså. Hater å leve i usikkerheten... Har virkelig sansen for en jente. Vi har vært på én date. Det var hyggelig men det ble vel et litt antiklimaks? Vi er visst begge ganske sjenerte. Praten flyter foreløpig mye bedre på chat. Tror vi begge vet at sjenertheten går over. Tror vel det går mot en ny date etterhvert men vi får se. Anyway, jeg tror hun liker meg også. Og det hater jeg... Forrige gang jeg hadde samme følelsen gikk det galt. :(

Nå tenker jeg så mye at jeg sliter med søvnen.

Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4

Lenke til kommentar

Jeg synes denne er dagens Facebook-høydepunkt: "du e den beste kjærestn en sånn som meg kan få", hvor hun svarer "å du e dn beste en som mæ kan få".

De er kanskje inne på noe, men uvisst hvordan de egentlig mente det :fun: De virker heldigvis lykkelige sammen da :)

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...