luxuslexus Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Nærmer meg 20 med stormskritt, hehe, er 19 år. Skriver jeg som om jeg er yngre? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Nei, du kunne vært alt fra 15 til 25. Jeg bare lurte. Det er ikke noe å stresse med Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Akkurat når jeg bestemte meg for at jeg ikke skulle bruke tid på å møte jenter, og heller konsetrere meg om venner, hobbyer og kommende eksamner har jeg møtt en potensiell kjæreste. Først nå oppdager jeg hvor mye energi jeg hadde glemt at man bruker på å tenke på den jenta man har kontakt med. Liker hun meg, hva gjør hun nå, vil hun ikke være med meg, hvorfor svarer hun meg ikke, hvem er han gutten osv... Akkurat der unner jeg single mennesker Endret 26. mars 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Savner litt den perioden etter at man har funnet en, men før man blir skikkelig kjærester, jeg. Spenningen, flørtingen ++. Ikke misforstå, elsker kjærestetiden, men hadde vært gøy å oppleve den kjempespennende perioden hvor alt er usikkert igjen. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 ... Har vært med på det før, og følte meg egentlig som den taperen når de "perverse" greiene kom fram. Om du gruer deg til å dra ut på grunn av det ville jeg heller løyet/drukket, med mindre kameratene vet absolutt alt om deg. Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 ... Har vært med på det før, og følte meg egentlig som den taperen når de "perverse" greiene kom fram. Om du gruer deg til å dra ut på grunn av det ville jeg heller løyet/drukket, med mindre kameratene vet absolutt alt om deg. Hehe, tror det ble litt feil. Jeg gruer vel meg kanskje ikke, men kommer til å føle meg litt teit der jeg sitter når de begynner med "jeg har aldri hatt sex" osv. Har aldri hatt noe problem med å fortelle at jeg er jomfru og generelt uerfaren når de kommer til jenter, men det er ikke akkurat noe jeg føler jeg vil fortelle alle om, helt uten videre. Derimot blir jeg jævla forbannet når jeg ser andre som blir mobbet fordi de er jomfruer, og da har jeg ikke noe problem med å si det. Selv har jeg aldri blitt skikkelig mobbet for noe egentlig, men jeg kan sette meg i akkurat den situasjonen. Blir rett og slett bare forbannet og må bare sette mobberen skikkelig på plass. Føler ikke engang at jeg driter meg ut ved å si det i en slik situasjon, derimot i en situasjon som den drikkeleken, vil jeg føle meg ganske lame Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ok, trenger en bekreftelse på tankegangen min her. Skulle dra på besøk til en jente på fredag men ble avlyst pga søstera som ble syk plutselig og måtte til legevakt. Sendte SMS til jenta med beklagelse og forslag om nytt treff når hun hadde mulighet. Hun skrev tilbake hun skulle gi meg beskjed. Som den Mr. Niceguy jeg er, har jeg tatt dette med tålmodighet og høflighet, selv om jeg har erfart godt at man taper alltid med den holdningen. Det er jo kjent sak at man sjelden skal la jenta bestemme avtaler, for de tar nesten aldri kontakt. Så jeg vil kutte ut den holdningen og vil invitere hun ut direkte dersom hun ikke tar kontakt selv, skal vi si inntil onsdag eller torsdag? Regner med hun ikke legger planer for fredagen eller lørdag med mange dager i forveien, så å spørre henne ut 1-2 dager i forveien burde være god timing. Tenker jeg i riktig retning nå? Jeg gidder ærlig talt ikke vente lenge på at hun skal ta kontakt, ikke særlig når jeg har en ekstra billett til Jeff Dunham nå i april og vil gjerne invitere henne også. Kommentarer? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 det er ikke så lenge siden jeg selv kuttet ut diverse jenter på grunn av mangel på initiativ og til stadighet avlysing av avtaler. nå har jeg kanskje blitt en gammel, negativ grinebitter men jeg tror ikke du bør ha for høye forhåpninger. (men for all del - prove me wrong). Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jenter som ikke tar initiativ, og forventer at gutten alltid skal starte samtaler eller finne på aktiviteter, er turnoff.. 2 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Det samme kan vi si om mænnfølka! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Det samme kan vi si om mænnfølka! det kan man nok. kan vi ikke være enige om at det er begges ansvar å ta intitativ til kontakt og til å finne på noe? Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Absolutt Jeg har ofte tatt initiativ, men når jeg merker at jeg er den eneste som har gjort det på en stund, så venter jeg. Nå for tiden har jeg en kompis i militæret, og ønsker å høre mer fra han! Vil ikke sende no mange meldinger heller, for han har nok å gjøre kan jeg tenke meg. Så jeg prøver å ta det litt med is i magen. Samtidig kjenner jeg at jeg savner han en del. Vi har snakket sammen så utrolig mange timer tilsammen at jeg ikke har en anelse om hvor mye det egentlig er. Har ikke møtt han helt enda heller. Han sier han vil da, men når jeg foreslo datoer, så virket det som at han syntes at jeg rusha det litt vel mye, så har prøvd å dempe meg litt. Dette er ikke lett altså! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ok, trenger en bekreftelse på tankegangen min her. Skulle dra på besøk til en jente på fredag men ble avlyst pga søstera som ble syk plutselig og måtte til legevakt. Sendte SMS til jenta med beklagelse og forslag om nytt treff når hun hadde mulighet. Hun skrev tilbake hun skulle gi meg beskjed. Som den Mr. Niceguy jeg er, har jeg tatt dette med tålmodighet og høflighet, selv om jeg har erfart godt at man taper alltid med den holdningen. Det er jo kjent sak at man sjelden skal la jenta bestemme avtaler, for de tar nesten aldri kontakt. Så jeg vil kutte ut den holdningen og vil invitere hun ut direkte dersom hun ikke tar kontakt selv, skal vi si inntil onsdag eller torsdag? Regner med hun ikke legger planer for fredagen eller lørdag med mange dager i forveien, så å spørre henne ut 1-2 dager i forveien burde være god timing. Tenker jeg i riktig retning nå? Jeg gidder ærlig talt ikke vente lenge på at hun skal ta kontakt, ikke særlig når jeg har en ekstra billett til Jeff Dunham nå i april og vil gjerne invitere henne også. Kommentarer? Har sitert meg selv så vi vet hva denne siden handler om. Nå er ikke planen min å kutte henne allerede før vi har møtt da, bare lurte enkelt og greit om tankegangen min var ålreit for denne situasjonen. Er enig selv i at jenter som ikke tar initiativ selv er bare bortkasta tid. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Synes det virker som en grei plan jeg. Bare ikke virk masete. Si noe sånt som: Du, jeg ser at jeg har fri på onsdag! Kunne vi ikke ha sett en film a'? Eller noe i den duren Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Nei, første møtet vårt bør nok bli offentlig. Er fortsatt lenge til torsdagen, og jeg tenker å bli direkte og likevel vennlig. Foreløpig slik: "Hei. Går det bra med søstera di? Håper alt er bra. Hvis du er ledig til helga, vil jeg gjerne treffes. ". Eller spørre direkte: "... Kan vi ikke møtes til helga da?. F. eks det sted den tid? ". Jeg har en tendens til å overlate avgjørelsen til andre parten og ofte gir det et dårlig inntrykk. Føler at generelt bør jeg bli mer bestemt og spontan, for da gir ikke det motparten mange valg. "Hvis du vil...", "Kan ikke du/vi se an?", "Når du er ledig...". Slike uttrykk bør nok ikke brukes ofte mener jeg. De gir mer frihet og da kan vedkommende "glemme" den samtalen. Takk for svar iallfall. Setter stor pris på hjelpen her inne. Da er det bare å vente 4 dager og fyre av. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Whoah, fra asosial nerd med innehud til forelska ikkelengreukyssa dust på en kveld, jackpot! Trodde først det bare var litt festroting, men ei venninne sier at hun faktisk er interessert i meg og etter ett par smser virker det relativt trolig. It's a wild, wild world! 2 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Nei, første møtet vårt bør nok bli offentlig. Er fortsatt lenge til torsdagen, og jeg tenker å bli direkte og likevel vennlig. Foreløpig slik: "Hei. Går det bra med søstera di? Håper alt er bra. Hvis du er ledig til helga, vil jeg gjerne treffes. ". Eller spørre direkte: "... Kan vi ikke møtes til helga da?. F. eks det sted den tid? ". Jeg har en tendens til å overlate avgjørelsen til andre parten og ofte gir det et dårlig inntrykk. Føler at generelt bør jeg bli mer bestemt og spontan, for da gir ikke det motparten mange valg. "Hvis du vil...", "Kan ikke du/vi se an?", "Når du er ledig...". Slike uttrykk bør nok ikke brukes ofte mener jeg. De gir mer frihet og da kan vedkommende "glemme" den samtalen. Takk for svar iallfall. Setter stor pris på hjelpen her inne. Da er det bare å vente 4 dager og fyre av. Ja, skjønner Jeg leste nok at du skrev at dere ikke har møttes før, men tror det gikk rett i glemmeboka Hvis det er noe som skal skje, så kan du jo spørre om hun ikke vil være med på det da? Bor dere langt ifra hverandre? Har veldig lik situasjon, btw, med en kompis jeg aldri har møtt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Tja. Hvordan kan man forklare situasjonen min..? Var på konsert i Oslo for et par helger siden. Var med de faste vennene mine som jeg alltid er med når det er en sånn konsert. Ble til at jeg var mye med et par kompiser og med ei jente på den konserten sånn in the end. Midt inni der en gang begynte hun og jeg og kysse og det fortsatte ut resten av kvelden. Vi dro fulle hvert til vårt etter konserten (hadde kompis på besøk, så jeg måtte). Hun sa jeg måtte si ifra neste gang jeg var sørpå. Trodde der og da det ble sagt siden begge var fulle, men fikk samme beskjed noen dager etterpå på facebook. Etter hva jeg har forstått vil hun møte meg i påsken (sagt blant annet at jeg får se bilder fra konserten når jeg kommer sørover igjen). Er jo positivt det. Har kjent hun i noen år nå, men har liksom sagt hei og that's it. Det eneste som gjør at jeg holder igjen er at hun er 28 (blir 29) og jeg er 23 (blir 24). Er liksom en forskjell jeg ikke vet helt om liksom. De to forrige jeg har hatt har vært 1-2 år yngre. Gjør meg litt usikker liksom. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Nei, første møtet vårt bør nok bli offentlig. Er fortsatt lenge til torsdagen, og jeg tenker å bli direkte og likevel vennlig. Foreløpig slik: "Hei. Går det bra med søstera di? Håper alt er bra. Hvis du er ledig til helga, vil jeg gjerne treffes. ". Eller spørre direkte: "... Kan vi ikke møtes til helga da?. F. eks det sted den tid? ". Jeg har en tendens til å overlate avgjørelsen til andre parten og ofte gir det et dårlig inntrykk. Føler at generelt bør jeg bli mer bestemt og spontan, for da gir ikke det motparten mange valg. "Hvis du vil...", "Kan ikke du/vi se an?", "Når du er ledig...". Slike uttrykk bør nok ikke brukes ofte mener jeg. De gir mer frihet og da kan vedkommende "glemme" den samtalen. Takk for svar iallfall. Setter stor pris på hjelpen her inne. Da er det bare å vente 4 dager og fyre av. Støtter virkelig den behjelplige forumbrukeren over. Jeg har selv erfart at den eneste måten å få noe til å skje på, er å komme med en ganske klar plan for møtet med jenta. Sted,tid, hva vi skal osv. Ha en høflig tone, og fatt deg i korthet, men vær også direkte . Kom gjerne med spesifikke steder, eller tidspunkt, ellers blir det bare til at det aldri gjennomføres. Å få tilbakemelding som "kanskje vi kan en annen dag " er et tegn på at det aldri kommer til å skje, og det er gjerne den tilbakemeldingen du får når du skriver noe som " Har du mulighet til å møtes til helgen" Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 @triha: hun bor også i Oslo da, så avstand er ikke noe problem. Som sagt, har jeg billetter til Jeff Dunham, men kan ikke spørre om det ut av det blå uten å møttes først. Skal nok bringe det fram på slutten av møtet ala "Forresten, har en ekstra billett til det, kan du ikke bli med da? ". Hun bør ha en god grunn for å avslå det. @Fredrik: Akkurat det jeg ville fram til og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå