Turtledove Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Joda, jeg har blitt sjekket opp flere ganger jeg som kundeansvarlig, og jeg synes det er like ubehagelig hver gang.(..) Har ikke jobbet som kundebehandler noen gang, men må si meg enig med deg når det kommer til det å bli sjekket opp. Møter gjester ansikt til ansikt i jobben min, og jeg har blitt invitert i badstua, på middag og i bassenget ved flere anledninger. Og, ja, det er ubehagelig. Var jo også ekstra i baren en gang, og der også blir man sjekket opp. Når man jobber i servicebransjen, så er det også noe som heter at man skal flørte tilbake for å selge mer.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det virker jo ganske slutty da, flørte for penger. Hadde jeg aldri gjort. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Service er en flørt. Som selger er du ute etter å finne ut av kunden/gjestens behov på kortest mulig tid. På likhet med vanlig flørting. Du vil fortest mulig finne ut av hva din utvalgte liker, og fremme det beste ved deg selv. Altså: hvis jeg jobber i en smykkebutikk, og det kommer en kar i 30 årene inn og skal ha bursdagsgave til mora si, så begynner jeg å avdekke hva han er ute etter. Pris, om han har sett for seg noe spesielt, farger hun er glad i osv. Etterhvert som jeg finner ut av mer og mer, så kan jeg begynne å komme med forslag. Hvis selger klarer å få en god tone, så kan man selge for mye mer enn det kunden hadde tenkt til før han kom. Det er akkuart det samme med vanlig "ut på byen" flørt. Skjønner godt hvorfor du får en følelse av at det er litt slutty, men det er det altså ikke. Kan godt komme med flere eksempler, men synes det blir litt OT. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det kjipeste var når ensomme pensjonister ringte til 09000 bare for å ha noen å snakke med en liten stund. Man kan ikke legge på heller, liksom, når de begynner å fortelle at mannen døde for 3 år siden og hva han jobbet med osv Ble god på smalltalk, da. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jah, kjenner til den ass Man kan jo ikke bare si "unnskyld, jeg har bedre ting å gjøre" heller. Hadde en her for leden som begynte å snakke om alle sine operasjoner det siste året, og følger han hadde fått av det som er såpass ufine at jeg ikke ønsker å skrive om dem på forumet. Også har du jo, som du også nevnte, de som har blitt enke, som trenger å snakke med noen. Tror de setter veldig pris på det, hvis de får snakke med deg, egentlig. Det er jo en bønn om å bli hørt, på en måte. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Woho, date på søndag! På Top Gear-showet! Win-win! Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Får sett kjæresten min i morgen! Skal kjøpe en gul rose til henne Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 synes det høres litt risky ut med gul rose. gul rose betyr både svik og vennskap så det kan hende hun tar fargen ille opp. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Uff, man kan ikke analysere slik da, bare være glad for gesten! 1 Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hun har sagt at hun elsker gule roser ^^ Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Pluss til deg Matsemann. Syns ikke noe særlig om at hver blomst skal ha en spesifikk betydning. So what om rosen er gul, rød, hvit eller rosa, den er fremdeles nydelig og passer til fleste anledninger. Om besøket går bra i dag og ting kan utvikle seg til noe mer enn besøk, vil jeg gladelig gi henne en bukett med roser, med den fargen hun liker. Personlig liker jeg gul og hvit, og har gitt en kjempefin bukett med hvite roser en gang. Jenta ble veldig glad for det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 jeg synes selv det er hyggelig å gi bort blomster så det er ikek meningen å ta fra deg initiativet til dette. det er dog en del jenter som legger kanskje litt for mye i hvilken farge det er på rosene og hva disse fargene betyr. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ei venninne av meg lurte engang på om jeg kunne be typen hennes SLUTTE å komme med blomster hele tida. Det stinka ned leiligheten og hun hadde ikke plass til dem. Han kom med blomster sånn 1 gang i uka. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Blomster er fint det, men kan fort bli for mye av det gode. Blir som at man ikke setter like stor pris på jul om man får gaver hver dag hele året. Jeg foretrekker faktisk potteplanter. ^^ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hmm ja, poengløst å gi blomster. Vært sammen med dama i snart 5 år og ennå ikke gitt henne noen blomster av noe slag. 2 Lenke til kommentar
nnys Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Da var det store påskeegget med favorittgodteriet hans, brus, love hearts som er teipet fast på bunnen av påskeegget som er gjort om til en setning, handlet! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg stortrives som singel, jeg, men som ei eller annen jente sa: "noen ganger tenker jeg at håret mitt lukter for godt til at jeg skal sove aleine". De nettene pleier jeg å ha tre dyner i senga sånn at jeg kan late som at jeg ikke savner noen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg slenger meg på den. Deilig å være singel, uten å måtte tenke på andre... ... men så var det det å ikke ha noen å holde rundt... Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg skulle gjerne hatt en å tenke mye på Det vil si, jeg har jo det, men der er ikke følelsene gjensidige. Uansett, er lei av å være singel nå jeg. Er jo mange fordeler med å være singel, men da jeg ikke har hatt "kjæreste" siden barneskolen, føler jeg at jeg trenger utfordringen med å ha en å være EKSTRA glad i OT. Skal på "storvors" snart med maange folk jeg kjenner, og vi har allerede planlagt drikkeleker osv. En av drikkelekene blir... tam tam, "jeg har aldri". Shit, jeg gruer meg! Kommer til å se ut som en idiot, og ALDRI få drukket noe om de begynner med intimgreier Hehe, FML. Har vært med på det før, og følte meg egentlig som den taperen når de "perverse" greiene kom fram. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hvor gammel er du, luxuslexus? Jeg savner å ha kjæreste. Er i grunn flinkere til å være kjæreste enn til å være singel. Får se etter hvert, er greiest å ikke prøve på noe nå som jeg flytter om under to måneder. Men det skjer vel noe à la i fjor, jeg finner meg noen et par uker før jeg flytter, og så blir det bare tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå