Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Huff.. hva skal man gjøre.. Nå må jeg presisere at jeg er ute etter et seriøst svar, og ikke masse svada om at "du er heldig, slutt å tull". Har vært sammen med kjæresten 3 år i jula, vi har bodd sammen siden februar i år. Men jeg vet ikke om jeg vil mer.. jeg er "bare" 20 år.. Kjenner at jeg vil leve litt, oppleve nye mennesker, være singel liksom.. Men da må man flytte til Bergen. Alle gangene jeg har dratt dit har jeg omtrent svimt av pga hot-gutt-syndromet. Hvorfor er alle i Bergen da? Har seriøst aldri sett så mange pene gutter på en helg *sukk*.. what to do??

Men sant skal sies at jeg kommer til å savne å krype inntil noen om natta.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huff.. hva skal man gjøre.. Nå må jeg presisere at jeg er ute etter et seriøst svar, og ikke masse svada om at "du er heldig, slutt å tull". Har vært sammen med kjæresten 3 år i jula, vi har bodd sammen siden februar i år. Men jeg vet ikke om jeg vil mer.. jeg er "bare" 20 år.. Kjenner at jeg vil leve litt, oppleve nye mennesker, være singel liksom.. Men da må man flytte til Bergen. Alle gangene jeg har dratt dit har jeg omtrent svimt av pga hot-gutt-syndromet. Hvorfor er alle i Bergen da? Har seriøst aldri sett så mange pene gutter på en helg *sukk*.. what to do??

Men sant skal sies at jeg kommer til å savne å krype inntil noen om natta.....

 

Slå opp og kom deg videre. Har du disse tankene i hodet nå, så kommer det aldri til å vare særlig lenger uansett.

Lenke til kommentar
Jeg får nesten spørre dere her på hardwareforum, da jeg alltid roter det til når det gjelder jenter.

 

Det har seg slik at jeg nettopp har (såvidt) blitt kjent med ei ny jente. Hun tar samme fag som meg på skolen (ét fag faktisk, går egentlig i en annen klasse). Og vi har pratet litt sammen på msn osv. Men egentlig aldri snakket sammen in real life. (Dette vil si at jeg ikke har kommet særlig langt i denne utviklingen). Hver gang blikkene våre møtes får jeg alltid et varmt smil fra hun, og jeg smiler selvfølgelig tilbake til hun.

 

Jeg bare lurer på hvordan jeg bør gå fram nå i framtiden angående denne jenta? Jeg finner liksom ikke en fin situasjon til å ''slå av'' en prat med hun. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si.

Ta det når dere har en pause eller noe? Bare spør om hun vil være med ut en tur, være med på butikken, eller noe lignende. Bare å si det rett ut, er jo ikke sikkert at du ønsker noe mer enn å være venner. :)

Lenke til kommentar

Hurra! Trodde ikke jeg skulle se kjæresten min før neste helg, men så fant hun ut at hun kunne få hybelen for seg selv denne helgen, så da bestilte jeg en billett nå. Glad! :love:

 

Egentlig har jeg ikke tid denne helgen, men går på et vis. Blir travelt i morgen før jeg skal ta toget. Synd man ikke kan få komfort på nattog, så kunne jeg jo ha gjort innleveringen underveis. Men hvem bryr seg? :D

Lenke til kommentar
begynner og skremme meg her... blir bare mer og mer forelsket i jenta jeg er sammen med, att en enkel person kan bety så mye er rett og slett skremmende :ohmy:

 

på en god måte da selvfølgelig :love:

 

Det er jævlig fint det før dama finner ut at hun skal gi blaffen i deg og dumpe deg.. Da blir det litt dritt etterpå:p

Lenke til kommentar

ENDELIG... Endelig har jeg fått "closuere"...

 

 

Hun har det bra. Hun har det bra med HAM. Og jeg er glad på begge deres vegne.

Hun fortjener å ha det bra.

 

Om ikke med meg? So what?

Hun har det bra. Det er viktigst. Jeg kan ikke forklare det, men jeg er faktisk glad hun har det bra selv om det ikke er med meg. Hadde aldri trodd jeg skulle føle det sånn. Men jeg gjør det faktisk. Det er ikke noe sjalusi inne i bildet. jeg er genuint glad på hennes vegne. Og det føles bra....

 

Det er rart å tenke på egentlig.

Men om han kan gi henne det jeg ikke kunne så er jeg glad...

Kan som sagt ikke forklare det. Det er en veldig ambiavelnt følelse.

Hun har det BRA. Og jeg kunne ikke vært mer glad på hennes vegne

Lenke til kommentar
Hun har det BRA. Og jeg kunne ikke vært mer glad på hennes vegne

Ja, det er godt å føle at man kan være glad på andre sine vegne, uten å være sjalu selv.

Men etter noen måneder så går de følelsene over, og du blir bare deprimert over at du ikke får noe godt selv.

Det er min personlige erfaring iallfall. Gikk flere måneder uten at jeg klarte å tenke noe på meg selv, og hvordan jeg har det. Nå i det siste har jeg begynt å bli litt mer "egoistisk", og det føles godt.

Lenke til kommentar

jeg er skikkelig frustrert om dagen. for endel sider siden fortalte jeg om ei jente jeg har truffet. søt musikk har oppstått og begge har følelser for den andre. vi har kjent hverandre i en måned og jeg kunne godttenkt meg å ta det videre å bli kjærester. hun sier hun ikke føler seg klar for et forhold ennå selv om hun er glad i meg og ønsker at vi får en fremtid sammen. Jeg blir gal av å vente på henne. en måned virker som et vondt år. selv om vi ikke har kjent hverandre mer enn en måned har vi rukket å ha flere "oppvask-samtaler", noe som egentlig har ført oss litt nærmere hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...