Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha gått 1,5 timer mens vi holdt hender og pratet, ser det ut som om ting går i min retning for en gangs skyld :p Jeg går allerede og gleder meg til neste gang vi treffes. Han er utrolig søt og snill, og vi har samtaler på noen timer hver eneste dag. Han er noen år eldre enn meg.

Og for de som muligens lurte, ja, vi er begge gutter :p *plystre*

Lenke til kommentar

Postet noen sider tilbake, men velger å poste på nytt ettersom jeg føler at ting har eskalert litt i min situasjon..

Jenta jeg jobber sammen med, og som jeg har lyst på, har jeg begynt å merke at hun berører meg mer når vi prater nå for tida, og hun gjør det gjerne selv om andre er til stede under samtaler. Vi tøyser og tuller jo ofte med hverandre, og har god kjemi i mine øyne, men kan også prate seriøst og fokusere på jobben.

Men så er jo hun i et slags forhold allerede, men jeg vet ikke helt hvordan det funker for dem.. har jo møtt typen hennes en gang også.

Jeg har hittils valgt å oppføre meg rolig og ikke "bry" meg om de berøringene så langt, for å unngå misforståelser og rykter på arbeidsplassen.. men har noen andre vært i lignende situasjoner?

Postet av anonym: b910b831d9b46aebb4f4afa32b234653

Lenke til kommentar

Argh, er det mulig! Kom i snakk med ei veldig fin jente i dag utplassert hos en forhandler. Prata og lo i 10 minutter ellerno og hu viste ganske tydelig interesse. Så fikk jeg litt dårlig tid så klarte jeg å GLEMME å spørre om nr-et så jeg kunne spørre hu ut en dag :(. Hu er bare utplassert der og får ikke stikki innom før Mandag igjen og da er det ikke sikkert hu er der lenger.

Erre mooolei!! Håper hu fortsatt er der da :p.

Endret av ChrML
Lenke til kommentar

Det er et kjent "problem" blant kundesupport-folk, at folk ringer bare for å snakke eller be dem på date. Jeg fikk endel slike når jeg jobbet i Telenor Mobil kundeservice. Fnisete fjortiser som bare ringte og ba om få snakke med en de nettopp prata med som hørtes så sexy e.l.

Som egentlig var en 45 år gammel gubbe uten hår på huet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...