Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så koselig, grattis :).

 

Vi _kan_ i teorien velge yngre gutter, men det blir med en gang mer problematisk i forhold til omgivelsene faktisk.

Uansett, statistikken viser jo at det ikke skjer i så stor grad. Mye er sikkert den forestillingen mange jenter har om at det å være yngst er det ideelle i et forhold..

Lenke til kommentar
Det høres nesten ut som sjalusi.

Det er vel det :p

 

Men en ting lurer jeg på: jeg har litt lyst til å vise at jeg liker henne mer som en venn.

Blir det veldig feil om jeg ser til henne "siden jeg er fryktelig dårlig med ord, så gjør jeg det slik" og gir henne et kyss på munnen, ?

Haha, er ikke det litt sånn.. ja, "satt opp" Blir liksom ikke særlig spontant?

Hadde jenta vært meg hadde jeg ihvertfall tenkt at det var litt teit, men så er jeg rar.

 

Men, for all del, go for it. Har sikkert ikke noe å tape på det ;)

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Vi _kan_ i teorien velge yngre gutter, men det blir med en gang mer problematisk i forhold til omgivelsene faktisk.

Uansett, statistikken viser jo at det ikke skjer i så stor grad. Mye er sikkert den forestillingen mange jenter har om at det å være yngst er det ideelle i et forhold..

Det tror jeg veldig kommer ann på hvor gammal du er. Jeg kunne gjerne tenkt meg noen eldre enn meg. Mange av de på min alder eller yngre virker ofte ustabile og usikre. Så har jeg opplevd ekstremt barnslige tendenser hos jenter på egen alder å ett par år nedover. Mye mulig jeg bare har vært uheldig tidligere. Har vært heldig en gang også da.

Lenke til kommentar

Hmm, ja med alder kommer gjerne større grad av selvsikkerhet og trygghet på seg selv. Det kan jo være befriende og positivt for et forhold det. Selv er jeg blitt 30 nå, men jeg avskriver ikke gutter nødvendigvis hvis de er noen år yngre. Men har vel en satt en nedre grense på 25 da. Det går jo litt på livserfaring, interesser, ønsker for fremtiden osv. dessverre tror jeg ikke det vil funke med en så alfor mye yngre fyr. Men mange av dere gutter ser ut til å lykkes med å velge jenter av mye yngre alder enn dere selv. Har selv en venninne som er blitt sammen en som er 14 år eldre, og det ser ut til å fungere utmerket.

Men for meg blir det nok uaktuelt å "lete" etter yngre typer av mange grunner. Ironisk nok er det de jeg møter da, hehe.

Lenke til kommentar

Hmm, kan noen forklare meg hva dette betyr?

 

Gjør det kort:

Var på en rolig og ikke så altfor stor fest på lørdag, snakka med noen venner og jeg sa en del morsomme ting, og en tilfeldig og ganske søt jente som stod ved siden av meg og lo litt.

 

Hun rakte fram hånden og hilste på meg, vi ble stående og snakke og bable en stund. Hverken hun eller jeg hadde drukket noe særlig, men når jeg skulle stikke videre på en annen fest og når jeg skulle si hadet så ble det en klem.. også så vi litt på hverandre, så rakte hun fram kinnet sitt og ville ha et kyss på kinnet..

 

Hva skal det bety egentig? Fant hun fram på facebook nå, hehe.. Ser at hun har type!

 

Ble litt interessert i hu jeg.. Men så har jeg noe på G... med ei annen jente også da, men hun har jeg foreløpig ikke så sterke føleser for, kjent hverandre i et par uker og rota litt.

 

Edit: Leif Vidar-pølser er ufattelig godt.. men ble litt trykkleif og .. :p

Endret av pc^2007
Lenke til kommentar
Frem til en viss alder, så er det også slik at jentene er mer modne enn oss gutta.

 

Heldigvis befinner jeg meg i den sonen (og synes jeg er absolutt yngre mentalt enn fysisk).

 

jeg synes ikke det er bra å være yngre mentalt enn fysisk, iallefall ikek så mye som jeg er. de fleste som tipper på alderen min tipper som regel feil nedover 4-6 år. mange av de kjærestene jeg har hatt er 1-3 år yngre enn meg og det har skjært seg. når jeg har/hat hatt kjærester hvor aldersforskjellen er 6-8 år er dette bedre match mentalt sett.

 

 

Det er ikke nødvendigvis det. Jeg bare. Jeg vil finne meg noen i nærheten denne gangen. Hvorfor skal alle bo så latterlig langt vekke, liksom? Gah.

 

du er ikke den eneste som har det slik. hver gang det blir slutt med en kjæreste tenker jeg "den neste kjæresten min skal bo i Oslo". men neida.. det går ikke. hun jeg holder på med nå bor i Kongsberg mens jeg bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Hmm, kan noen forklare meg hva dette betyr?

 

Gjør det kort:

Var på en rolig og ikke så altfor stor fest på lørdag, snakka med noen venner og jeg sa en del morsomme ting, og en tilfeldig og ganske søt jente som stod ved siden av meg og lo litt.

 

Hun rakte fram hånden og hilste på meg, vi ble stående og snakke og bable en stund. Hverken hun eller jeg hadde drukket noe særlig, men når jeg skulle stikke videre på en annen fest og når jeg skulle si hadet så ble det en klem.. også så vi litt på hverandre, så rakte hun fram kinnet sitt og ville ha et kyss på kinnet..

 

Hva skal det bety egentig? Fant hun fram på facebook nå, hehe.. Ser at hun har type!

 

Ble litt interessert i hu jeg.. Men så har jeg noe på G... med ei annen jente også da, men hun har jeg foreløpig ikke så sterke føleser for, kjent hverandre i et par uker og rota litt.

 

Edit: Leif Vidar-pølser er ufattelig godt.. men ble litt trykkleif og .. :p

Betyr sannsynligivs ingenting. Jeg satt å koste med en jente jeg traff på vors i sommer, trodde jo selvfølgelig det ble napp. Det ble det ei.

Lenke til kommentar
Jeg får nesten spørre dere her på hardwareforum, da jeg alltid roter det til når det gjelder jenter.

 

Det har seg slik at jeg nettopp har (såvidt) blitt kjent med ei ny jente. Hun tar samme fag som meg på skolen (ét fag faktisk, går egentlig i en annen klasse). Og vi har pratet litt sammen på msn osv. Men egentlig aldri snakket sammen in real life. (Dette vil si at jeg ikke har kommet særlig langt i denne utviklingen). Hver gang blikkene våre møtes får jeg alltid et varmt smil fra hun, og jeg smiler selvfølgelig tilbake til hun.

 

Jeg bare lurer på hvordan jeg bør gå fram nå i framtiden angående denne jenta? Jeg finner liksom ikke en fin situasjon til å ''slå av'' en prat med hun. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...