Nopros Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ei venninne krangla i flere dager med kjæresten sin fordi han hentydet at hun tilhørte ham og bare han. Hun ble skikkelig forbanna og sa at hun var sin egen, ingen eide henne bare fordi de var kjærester osv osv. Hun hørtes som ei skikkelig tulling. Jeg sier ofte til kjæresten min at hun er min og bare min, hun liker det. jeg liker det også når hun sier det samme til meg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Som yvonne sier har det nok litt med settingen å gjøre. At vi er hverandres er bare søtt og koselig. Men at hun er min og jeg bestemmer at hun ikke får lov til x er ikke fullt så koselig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ah, den dagen i morgen... Gjesp. Bryr meg strengt tatt ikke om dagen, men er så kjipt å høre alle andre som skal "feire" den med kjæresten... Har møtt en ny jente igjen. Kun en gang i virkeligheten, men et par ganger på face-chat. Er redd jeg er på vei i friend-zone, myte eller ikke, igjen slik jeg har gjort en gang før... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Da har du vel en anledning i morra til å vise at du vil noe annet enn friend-zone. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Kanskje det? Tror jeg skal sende noe anonymt. Kall meg gjerne en pingle men... Som sagt; snakket noen ganger på face, og sett hu 2 minutter i virkeligheten... Kan ikke si jeg følte noe sånn intens kjærlighet ved første blikk heller, men ønsker å se om det kan være noe, siden hun er ganske pen, og søt personlighet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Rett og slett jævla lei alt no. Er i avstandsforhold, en situasjon hvor jeg er stuck her i 4 måneder til og jeg er bare jævlig lei. Føler forholdet hjemme faller sammen på dette, ufattelig lei av å være her og kjenner en depresjon nærmer seg mer og mer for hver dag. Vil ikke miste damen, men kan ikke se for meg å ha denne følelsen her i 4 måneder til. Nesten daglig at jeg tar til tårene fordi jeg er så lei alt. Ikke har jeg noen jeg kan snakke med om dette, alle er involvert i en eller annen vei. Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Lang historie kort, jeg får ikke vært med hun jeg liker imorra, fordi hun skal jobbe. Isteden har jeg planlagt at jeg skal overraske henne på jobben. Men hva skal jeg overraske henne med? føler det blir så klisjé med sjokolade og blomster. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Lang historie kort, jeg får ikke vært med hun jeg liker imorra, fordi hun skal jobbe. Isteden har jeg planlagt at jeg skal overraske henne på jobben. Men hva skal jeg overraske henne med? føler det blir så klisjé med sjokolade og blomster. Vi jenter liker søte ting, og all kliss klass og andre søte ting, er som oftest ganske klisjé'ish. Hva så? Jeg smeltet da min kjære kjøpte favoritt sjokoladen til meg uten at jeg ba ham om det, etter at han var ferdig på forelesningen. Man setter virkelig pris på slike små overraskelser i hverdagen. Han gjør så utrolig mye fint for meg - ting som mange andre kanskje vil ha kalt for klisjé, but hey, uten disse klisjéene, hadde ikke romantikk eksistert! Jeg syntes det var en fin idé. Kan nesten garantere deg at det ville lyst opp dagen hennes et par hakk, og at hun uten tvil ville blitt kjempeglad. Endret 14. februar 2011 av Frk. Snasen 2 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hey, min kommentar støttet din! Hehe, veit, thnx Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Fikk rose av kjæresten i dag, noe som var veldig hyggelig, men overhodet ikke forventet. Det var en kombinert Valentine's Day-rose og go bedring-rose, siden jeg er syk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg fikk et søtt kort I dag skal vi ut og spise middag, siden vi ikke fikk gjort det i går. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Endret 15. februar 2011 av Mikaeru 2 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg kjøpte en morsdagskake til meg selv og spiste hele greien opp etter jobb i gårkveld. Great day Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg kjøpte en morkake til meg selv og spiste hele greien opp etter jobb i gårkveld. Great day Jeg leste dette første gangen. Ble litt satt ut... Men det er fint du koste deg med kake! Skulle gjerne hatt en kake å knaske på selv. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg kjøpte en morkake til meg selv og spiste hele greien opp etter jobb i gårkveld. Great day Jeg leste dette første gangen. Ble litt satt ut... Men det er fint du koste deg med kake! Skulle gjerne hatt en kake å knaske på selv. Husker jeg så en video på YouTube en gang (tror den er fjerna nå) der to amerikanere slang en morkake på grillen og spiste den Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Husker det første katteungekullet jeg noen gang så. 4 kattunger ut en etter en. "Å så søte!". Så kommer en klump blandet av blod og innvoller GLIDENDE ut. Satt konsekvent fyr på lakenet når det hele var over... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Så kommer en klump blandet av blod og innvoller GLIDENDE ut. Satt konsekvent fyr på lakenet når det hele var over... Sorry men jeg klarer ikke å slutte å le. Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Overreagerer jeg hvis jeg blir elektrisk irritert over at dama spør om jeg skal være med på noe familiegreier til helgen, tidlig i uka og jeg takker ja, for så å avlyse det senere med unnskyldning at hun heller skal være med noen venninner? Det som irriterer meg er at jeg hadde takket nei til noe selv, fordi jeg hadde lovet å være med familien hennes. Skulle nesten tro hun tar meg for gitt. Endret 17. februar 2011 av NoMoreMrniceguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå