Mord-Sith Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Gratulerer! Sikkert kjempebra å få flyttet sammen! Vi skal flytte sammen til sommeren selv, og jeg gleder meg kjempemasse. Vi bor jo egentlig sammen allerede uansett, så like greit å flytte ut av våres bokollektiver og inn i noe større, og ikke minst, eget. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Takk! Ja, det har økonomiske fordeler, og også fordeler for oss som kjærester. Vi har hatt avstandsforhold hele veien, og de fleste av våre "problemer" har vært pga avstanden. Så det var veldig godt å endelig flytte sammen! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva i all verden skal man gjøre mot kjæresten på valentines day? Jeg har ingen idèer. Føler meg som verdens verste kjæreste. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Lag hjemmelaget sjokolade og gi til henne. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er faktisk ikke noe særlig fan av den dagen, jeg kommer ikke til å gå ut av min vei for å gjøre noe. Ikke at jeg ikke vil, men jeg syns liksom ikke den dagen er så veldig ulik alle andre... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Tanken er vel at man skal lage EN romantisk dag i hele året, hvis man ikke gjør det ellers. Og det er jo ikke SÅ ille å strø litt ekstra kjærlighet eller oppmerksomhet på dama di? Selv om det er en amerikanisert "høydag". Trenger jo ikke å ta det så langt som i USA der folk omtrent tar selvmord fordi de ikke har en date til valentines. Endret 9. februar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det hadde sikkert vært veldig koselig å få gjort noe ekstra hyggelig med kjæresten den dagen, men så har det seg sånn at det ikke er mulig uansett. Han drar klokken sju den dagen og kommer ikke tilbake før fredagen, og da blir tiden litt knapp. Men jeg ser ikke helt noen grunn til å måtte gjøre noe fint med kjæresten akkurat på den dagen. Jeg har det jo fint med han hele tiden ellers, så å deppe over at han ikke er tilstede den mandagen er ikke aktuelt, i hvert fall. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Tanken er vel at man skal lage EN romantisk dag i hele året, hvis man ikke gjør det ellers. Og det er jo ikke SÅ ille å strø litt ekstra kjærlighet eller oppmerksomhet på dama di? Selv om det er en amerikanisert "høydag". Jeg strør nok kjærlighet på dama mi på daglig basis til at hun ikke trenger å bli vartet opp på valentin. Eneste dagen hun virkelig blir vartet opp er bursdagen hennes. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 I mine øyne er valentines day bare et salgsnavn. Alle dager med kjæresten burde være spesielle! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Liker ikke valentinsdag jeg... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hvorfor skal det være sånn at man i et øyeblikk kan tenke så høyt om et menneske. Se en fremtid med vedkommende, og ikke ønske personen noe annet enn godt. Og i det neste øyeblikket, litt over en måned senere så klarer man ikke tenke på vedkommende uten å bli kvalm? Og hvorfor skal det alikevel være så jævlig vondt? Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 I mine øyne er valentines day bare et salgsnavn. Alle dager med kjæresten burde være spesielle! Prøv å si det til dama di på valentinsdagen Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ja? Jeg får høre det, og jeg er helt enig. Fin dag å gjøre noe spesielt på, men ikke nødvendigvis bedre enn hvilken som helst annen dag. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 I mine øyne er valentines day bare et salgsnavn. Alle dager med kjæresten burde være spesielle! Prøv å si det til dama di på valentinsdagen Jeg er dama Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 I mine øyne er valentines day bare et salgsnavn. Alle dager med kjæresten burde være spesielle! Prøv å si det til dama di på valentinsdagen Jeg er dama Respect! 5 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 I mine øyne er valentines day bare et salgsnavn. Alle dager med kjæresten burde være spesielle! Prøv å si det til dama di på valentinsdagen Will do! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 I mine øyne er valentines day bare et salgsnavn. Alle dager med kjæresten burde være spesielle! Hvis alle dager er spesielle, så er jo ingen spesielle 4 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Han var her, han dro. Jeg savner han så mye at det gjør vondt. Noen ganger er det bare umulig å ikke gråte. "Jeg gleder meg mest til jeg drar hjem igjen og får treffe deg". Det betydde utrolig mye. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 I mine øyne er valentines day bare et salgsnavn. Alle dager med kjæresten burde være spesielle! Hvis alle dager er spesielle, så er jo ingen spesielle Blir noe annet for de som ikke ser hverandre hver dag da. ;-) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 I mine øyne er valentines day bare et salgsnavn. Alle dager med kjæresten burde være spesielle! Hvis alle dager er spesielle, så er jo ingen spesielle Blir noe annet for de som ikke ser hverandre hver dag da. ;-) Jojo, alle dager kan være "fine" eller "fantastiske. Men det er likevel teoretisk umulig å få en dag spesiell hvis alle dagene er spesielle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå