Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ikke hør på L4r5, han er bare en kåt gammel gris. Joda, Men han har fortsatt makten her.. Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hehe ok Og ja, Winston Wolf sa jeg ikke skulle. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg anser sex som en helt naturlig del av et forhold. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hehe ok Og ja, Winston Wolf sa jeg ikke skulle. Han sa du ikke burde si ja hvis du ikke var klar. Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Nettopp ferdig å snakke i telefon med kjæresten min. Han ringte rett etter jeg skrev det siste innlegget. Så jeg fortalte han det like gjerne over den samtalen. Han sa han hadde full forståelse for det jeg sa, og beklagde at han hadde mast sånn. Vi kunne gjøre det når jeg var klar, og det var ingenting å stresse over. Så til slutt sa han at han er veldig glad i meg. ___________________________________ Litt merkelig at han tar en slik vendig sånn plutselig, men han forstod vel at jeg ikke synes det var så behagelig med all masinga hans. Tror nok han er mer glad i meg enn kroppen min, og er fornøyd med at han godtok det jeg sa Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Se der, løsning allerede. Tjohei! Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det var nok mer som jeg sa at han som gutt kom til stadiet hvor sex er involvert mye fortere enn det du gjorde som jente. Det skjer i nesten alle forhold hvor turtelduene er under 20 år, og i mange forhold hvor de er over 20 år. Bra det løste seg for deg i alle fall.... Men nå må du gi han en blowjob fordi han er en snill kjæreste. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Men nå må du gi han en blowjob fordi han er en snill kjæreste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Men nå må du gi han en blowjob fordi han er en snill kjæreste. Skulle de ikke vente med sex? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det var en spøk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Skjønte det var en spøk, og det var det svaret den fikk. Dårlig, dårlig spøk. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Var ment til L4r5. Når det kommer til spøken var den vel ikke særlig passende, men hey. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Forholdet mitt funker veldig bra så langt 2 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Så bra da Linda Det gjør mitt også. (Kan det ha noe med at hun også heter Linda?) 1 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvorfor må kjærlighet være så vanskelig? Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Fordi det er fantastisk når det går bra! Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Kjærlighet er tøft. Det er mye å jobbe seg igjennom når man er i et forhold. Det er ingen dans på roser akkurat. - Så det at jeg har hatt et fast forhold i over tre år er herlig å tenke på vi flytta sammen forrige helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå