Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, kjæresten min maser sånn om sex. Vi har vært sammen i en måned. What to do?

Om du ikke vil ha sex, så sier du klart nei. Hvis han virkelig maser slik på sex, er du sikkert på det er deg han er glad i, og ikke kroppen din?

 

Jeg vil jo ha det, eller prøve det (har prøvd det en gang før), men føler meg ikke helt klar for det enda. Og det er jo mulig han er interessert i kroppen min, men det er vel normalt at gutter maser om sex?

Lenke til kommentar

Jeg vil jo ha det, eller prøve det (har prøvd det en gang før), men føler meg ikke helt klar for det enda. Og det er jo mulig han er interessert i kroppen min, men det er vel normalt at gutter maser om sex?

Altså, jeg sier du ikke vil ha sex, men om du ikke er klar, så er du ikke klar. Ferdig med det. Det får han enten respektere, eller avslutte hele greia. Gutter er kåte småbeist, men de (bør) ha selvkontroll også.

 

PS; Jeg klarte meg fint i 7 måneder i et forhold før vi i det hele tatt gikk ned i truseområdet.

Lenke til kommentar

Altså, jeg sier du ikke vil ha sex, men om du ikke er klar, så er du ikke klar. Ferdig med det. Det får han enten respektere, eller avslutte hele greia. Gutter er kåte småbeist, men de (bør) ha selvkontroll også.

 

PS; Jeg klarte meg fint i 7 måneder i et forhold før vi i det hele tatt gikk ned i truseområdet.

 

Men jeg er så redd for å miste han :( Er vanskelig dette.

Lenke til kommentar

Hun har prøvd det en gang før, så det er ikke hennes første gang.

 

Er enig i en ting Slimda mener, og det er at du ikke burde gjøre det fordi han er kåt. Jeg skjønner selvfølgelig han også; han har fått seg dame, dere har blitt glade i hverandre og nå vil han ha sex. Helt standard at jenter er mer avventende enn gutter, men du burde ikke si ja hvis du ikke er helt klar. Du kommer ikke til å miste han, det kan jeg nesten love deg. Og hvis du gjør det så kan du være glad for at dere ikke hadde sex i det hele tatt, for da kan du være han godt foruten.

Lenke til kommentar

Han spurte meg forresten i stad om han kunne overnatte i helgen. Har ikke svart han enda. Men ser du er veldig sikker på at jeg burde avvise han, Slimda. Du trekker frem mange viktige poeng, men kunne likt å høre andres meninger også.

 

Hva du selv vil må jo prioriteres først, uansett.

 

Om du er usikker på om du vil, eller er det minste i tvil, så ser jeg ikke poenget med å ha sex. Kjæresten din burde også respektere det, eller så er han rett og slett en douche, og er ingenting å samle på.

 

Ikke ha sex for å tilfredstille hans behov, det blir bare helt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...