Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg skal ja! Med kjæresten og noen venner fra Bergen. Det blir rått

Hæhæ! Kanskje jeg gidder å dra. :p

 

Go alone!

Begrenset hvor gøy det er da.:/

Men satser på at det blir en bra fest, eneste irritasjon er manglende lineup. Eneste som er bestemt er Nils Noa, og det er ikke en person jeg har lyst til å høre på hvis vi ser på hva han har mekket av musikk.

Derfor Ferry, blir konge! Der vet du line-up. Jeg er jo der og.

 

Du skal jo ha på deg hvitt, så ser ikke hvorfor man skal ha på noe annet.

seff skal man ha på seg hvit ;)

Bra. :p

 

 

EDIT: Bodø is the shit. Evt bare shit. :D

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Har drevet på med ei jente i snart 4 mnd. Vi er jo sammen og slikt. Problemet er at jeg møtte henne når jeg var i den delen av landet hvor hun bodde. Nå har jeg flyttet hjem igjen. Nå går det mye i flyturer frem og tilbake i helgene og ferier. 4 mnd igjen til sommeren, da er jeg ferdig med skolen. Men er så usikker på om alt dette er verdt det med denne jenta? Vet liksom ikke helt om jeg vil ha henne. Hun er ei fantastisk jente, ingen tvil om det. Er utrolig glad i henne. Men, jeg vet ikke helt. Freaker litt ut når hun begynner å snakke om at hun vil ha barn og vil gifte seg etterhvert. Hun vil ha barn om 1-2 år. Hva skal man svare på sånt? Vi har jo bare vært sammen i 4 mnd. Tenker dette blir litt for mye. Dette med avstanden krever også at jeg flytter til byen hun bor i for at dette skal fungere, siden hun ikke vil flytte. Kunne tenkt meg å tatt en bachelor grad etterhvert også, og dette blir tungt økonomist hvis jeg skal ta dette i byen hun bor i. Også tenker jeg litt på om dette skjærer seg etterhvert, hva da? Da har jeg leilighet i en by hvor jeg kjenner kun 10-15 folk. Kunne kanskje tenkt meg ei litt penere dame også. Vet ikke hva jeg føler altså. Er jo glad i henne, men jeg vet ikke. Trenger råd her altså. Please. :(

Lenke til kommentar

Er jo glad i henne, men jeg vet ikke.

 

Du er glad i henne, men elsker du henne? Ut i fra det du skriver, så regner jeg ikke med at du gjør det. I tillegg skriver du at du vil ha en penere dame, og folk kommer garantert til å grille deg for det der, men jeg skjønner deg. Noen blir veldig tiltrukket av personlighet, mens noen rett og slett alltid vil duppe over på den "utseendemessige siden", hvis dere skjønner. Er ikke noe galt i noen av delene!

 

Du bør egentlig tenke over om hun er en jente du kan elske, uten å TENKE på å få deg en annen.

 

Null erfaring på det der egentlig, men dette var det første jeg tenkte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...