Nymph Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 jeg skal ja! Med kjæresten og noen venner fra Bergen. Det blir rått Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Bor du i bodø nymph??? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Go alone! Begrenset hvor gøy det er da.:/ Men satser på at det blir en bra fest, eneste irritasjon er manglende lineup. Eneste som er bestemt er Nils Noa, og det er ikke en person jeg har lyst til å høre på hvis vi ser på hva han har mekket av musikk. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Bor du i bodø nymph??? jepp! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Du skal jo ha på deg hvitt, så ser ikke hvorfor man skal ha på noe annet. seff skal man ha på seg hvit Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) jeg skal ja! Med kjæresten og noen venner fra Bergen. Det blir rått Hæhæ! Kanskje jeg gidder å dra. Go alone! Begrenset hvor gøy det er da.:/ Men satser på at det blir en bra fest, eneste irritasjon er manglende lineup. Eneste som er bestemt er Nils Noa, og det er ikke en person jeg har lyst til å høre på hvis vi ser på hva han har mekket av musikk. Derfor Ferry, blir konge! Der vet du line-up. Jeg er jo der og. Du skal jo ha på deg hvitt, så ser ikke hvorfor man skal ha på noe annet. seff skal man ha på seg hvit Bra. EDIT: Bodø is the shit. Evt bare shit. Endret 3. februar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ferry! http://www.youtube.com/watch?v=YYckUIlLjos Dette er hva er kjærleik egentlig er. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Bare det der må da få deg til å dra i mars! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 *I tenkeboksen* Du da, funnet deg noen bodøværinger? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Bodø er et høl når det kommer til det. (Sorry Bodøværinger her). Var keen på ei som bodde litt for langt unna, men plutselig ble det bare stille fra personen en liten stund etter hun sa hun likte meg. Skjønner meg bare ikke på ting. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Nei og lagdistanse forhold er no dritt, så hold deg unna det. Du får bare prøve å kose deg så mye du kan frem til du finner den rette Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Får ikke kost meg en dritt her. Hæhæ! EDIT: Er nok litt for kresen. Endret 3. februar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Bodø er et høl når det kommer til det. (Sorry Bodøværinger her). Ikke si unnskyld når du fornærmer Bodøværinger. Hvis man er riktig heldig så tar de seg nær av det, og det er artig når by-folka blir sinte Snart 4 mnd med kjæresten, aldri vært så glad som jeg er nå om dagen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kompis av meg klarer alltid å få noen sure på byen, så noe problem er det ikke. Tror ikke det er så mye bedre på Fauske heller akkurat. Man finner jo alltid noen på byen, men er jenta fin er det som regel minst 14 rundt hun til enhver tid. 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Når ble dette en elektronika-musikk hardstyle-bass-lol tråd? Hold dere til topic daa.. Tips til gave på valentinsdagen? Kjerringa aner ikke at hun skal få noe, siden hun tror jeg gir blanke i den dagen :-) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hva er det du prater om a? Det er kjærlighet til musikken, konserter man har planlagt å dra på med kjæresten osv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hva skulle man gjort uten musikk? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Har drevet på med ei jente i snart 4 mnd. Vi er jo sammen og slikt. Problemet er at jeg møtte henne når jeg var i den delen av landet hvor hun bodde. Nå har jeg flyttet hjem igjen. Nå går det mye i flyturer frem og tilbake i helgene og ferier. 4 mnd igjen til sommeren, da er jeg ferdig med skolen. Men er så usikker på om alt dette er verdt det med denne jenta? Vet liksom ikke helt om jeg vil ha henne. Hun er ei fantastisk jente, ingen tvil om det. Er utrolig glad i henne. Men, jeg vet ikke helt. Freaker litt ut når hun begynner å snakke om at hun vil ha barn og vil gifte seg etterhvert. Hun vil ha barn om 1-2 år. Hva skal man svare på sånt? Vi har jo bare vært sammen i 4 mnd. Tenker dette blir litt for mye. Dette med avstanden krever også at jeg flytter til byen hun bor i for at dette skal fungere, siden hun ikke vil flytte. Kunne tenkt meg å tatt en bachelor grad etterhvert også, og dette blir tungt økonomist hvis jeg skal ta dette i byen hun bor i. Også tenker jeg litt på om dette skjærer seg etterhvert, hva da? Da har jeg leilighet i en by hvor jeg kjenner kun 10-15 folk. Kunne kanskje tenkt meg ei litt penere dame også. Vet ikke hva jeg føler altså. Er jo glad i henne, men jeg vet ikke. Trenger råd her altså. Please. Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Er jo glad i henne, men jeg vet ikke. Du er glad i henne, men elsker du henne? Ut i fra det du skriver, så regner jeg ikke med at du gjør det. I tillegg skriver du at du vil ha en penere dame, og folk kommer garantert til å grille deg for det der, men jeg skjønner deg. Noen blir veldig tiltrukket av personlighet, mens noen rett og slett alltid vil duppe over på den "utseendemessige siden", hvis dere skjønner. Er ikke noe galt i noen av delene! Du bør egentlig tenke over om hun er en jente du kan elske, uten å TENKE på å få deg en annen. Null erfaring på det der egentlig, men dette var det første jeg tenkte Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Kunne kanskje tenkt meg ei litt penere dame også. På tide å skaffe deg en finere modell som litt mer tilgjengelig og billigere i drift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå