Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du tror at for at jenter skal forelske seg så MÅ gutten legge an på henne først?
Over hodet ikke.. Men det skal ganske mye til for å føle kjemi med en gutt som over hodet ikke er interessert i deg, samme hvor på knærne du er etter han. Mine forelskelser har hvertfall dovnet bort hvis jenta ikke har vist noen form for interesse tilbake.
Lenke til kommentar

Samme her Zethyr.

Det er det samme med konkuranse, er det bare en rett vei, ett lett mål, så får man mindre lyst på det.

 

Forresten, driver med ei nå som visstnok begynner å bli forelsket i meg, men etter alt jeg har hørt så har hun drevet med flere samtidig ol.

 

Men, rykter, er det 1, blir det kjapt lagt på en 0. Opplevde det selv, da jeg kysse en jente på 21-22år, jeg er 17, det ble brått til at jeg hadde pult en dame på 40år.

 

Hva burde jeg gjøre? Hun er skikkelig puws og jeg vil så ikke bli dumpa.

Lenke til kommentar
Er det ikke større sjans for å føle kjemi med en ny og spennende gutt du nettopp har møtt, som er ca like hyggelig, kjekk, flørtete osv?

 

Det er hvertfall slik jeg har opplevd det.

Vel, greia er at noen ganger, når man vet at noen liker en, så pleier det som regel å vekke litt "ekstra" interesse for vedkommende.

Lenke til kommentar
Du satt ikke der du skulle, hehe.
Nååh, du skulle ikke satt deg der da, lol.

Skal du se på film med ei, sett deg ihvertfall ved siden av henne!

Hurra for tenking!

Flott, kan jeg ringe dere hvis jeg sitter fast?( :p )

 

 

Jeg er svært passiv som person tror jeg, men jeg fikk da invitert henne med på lunsj idag, og det var jo koselig.

 

Men en ting lurer jeg på: jeg har litt lyst til å vise at jeg liker henne mer som en venn.

Blir det veldig feil om jeg ser til henne "siden jeg er fryktelig dårlig med ord, så gjør jeg det slik" og gir henne et kyss på munnen, ?

Lenke til kommentar
Men en ting lurer jeg på: jeg har litt lyst til å vise at jeg liker henne mer som en venn.

Blir det veldig feil om jeg ser til henne "siden jeg er fryktelig dårlig med ord, så gjør jeg det slik" og gir henne et kyss på munnen, ?

 

hun blir nok ganske forfjamset men da får du iallefall sagt det du ønsker.

Lenke til kommentar

Vet ikke om denne tråden bare er for folk som allerede har truffet flammen i sitt liv, eller har noe på gang? Kan vi andre stakkarer bry dere med litt syting om mangel på kjærlighet kanskje ?

 

Jeg venter bare på at han skal finne meg, men skjønner ikke helt hvorfor han drøyer altså.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjestesen

Hm, sendte mld til ei jente jeg liker igår. No answer yet. Vet det finnes tusenvis av grunner til at hun ikke svarer, men det eneste jeg går og tenker på er om hun ikke gidder å svare fordi jeg ikke betyr noe for henne. Aargh! :wallbash:

Lenke til kommentar
Vet ikke om denne tråden bare er for folk som allerede har truffet flammen i sitt liv, eller har noe på gang? Kan vi andre stakkarer bry dere med litt syting om mangel på kjærlighet kanskje ?

 

Jeg venter bare på at han skal finne meg, men skjønner ikke helt hvorfor han drøyer altså.. :p

 

Hvor bor du søta? ;)

 

 

^^

Lenke til kommentar

Kloke ord, noe jeg også prøver å leve etter ja :).

 

Ryktet forteller jo at det florerer av single i byen min, men er foreløpig uoppdaget for min del, hehe.

En annen ting er jo at dere gutter har mye større utvalg, da dere også kan velge å vrake nedover i alder.

Urettferdig ganske enkelt :p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...