Nie Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Vel, med holdningen "vi gjør ikke noe utav valentinsdagen" så blir det vel ekstra uventet om man gjør noe på valentinsdagen? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Gratulerer Nymph! Noen tips til hva man kan finne på på valentinsdagen? Er egentlig ikke så stor fan av utendlandske tradisjoner, men kjæresten liker den dagen der. Var vel rundt der en gang vi ble sammen og tror jeg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg bryr meg egentlig ikke om valentin men jeg har ikke noe imot å få råd om hva vi kan gjøre på den dagen allikevel. /sarkasme Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har vertfall planer om å gå på date med kjæresten min. Syns sånt bare er koselig. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har bestilt bord på Bighorn Steakhouse, så blir det en tur innom gullsmeden for å kjøpe et halssmykke eller ørepynt i hvitt gull, også blir det selvsagt blomster. Det er ikke tilfeldig at det er på valentines day, men det passer jo bra uansett. Hun fortjener det etter å ha blitt mer eller mindre neglisjert pga. mye overtidsjobbing fra min side den siste tiden :-) 1 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nymph is in a relationship Jeg og Gratulerer! Liker!! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nymph is in a relationship Jeg og Gratulerer! Liker!! Takk Endelig var det én Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 ^2 Jeg elsker smilet til kjæresten min. Ikke "fake-smilet", men hans ekte, nydelige smil. Hele fjeset hans lyser opp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Litt skremt av Nymph her jeg nå... Nymph @ Facebook: gleder seg så mye til bryllup 19 feb ♥ Endret 3. februar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Litt skremt av Nymph her jeg nå... Nymph @ Facebook: gleder seg så mye til bryllup 19 feb ♥ ÅÅÅ driver du å spammer her inne å????? DU ASS. Skal få en våt finger i øret når jeg treffer deg på samf!! Endret 3. februar 2011 av Nymph Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Da vet jeg at jeg ikke skal på Samf i fremtiden. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Pass på, han tenner på slikt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hihihi. Skal du på Ferry 12. mars forresten, Blåbær? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Nei, blir nok bare sensation på meg. Må finne meg noen hvite klær snart. Dessuten har jeg jo sett han før Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 So om du har sett han før? Mye bedre med litt variert musikk enn 7-8 timer av det samme. Gå for begge sier nå jeg! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Nei, blir nok bare sensation på meg. Må finne meg noen hvite klær snart. jeg skal også på Sensation. lurer litt på hva jeg skal ha på... vil prøve å gjøre mer ut av det enn å kun ha på hvit, kjedelig t-skjorte og hvit bukse. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Vel, man må jo komme inn da og da blir jo litt vanskelig om man ikke følger dress code. Har kjøpt inn sånn lysgreier fra søstrene grene Kanskje neste gang blir det Ferry men ikke denne gangen, endelig fått med meg dama på noe elektronisk, så får holde med det her denne gang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Du skal jo ha på deg hvitt, så ser ikke hvorfor man skal ha på noe annet. Vurderer Sensation siden det er første påskehelg da jeg er hjemme, og hjemme er 10 min unna med bil. Ellers er Ferry sikkert som banken! It's a must! Kanskje neste gang blir det Ferry men ikke denne gangen, endelig fått med meg dama på noe elektronisk, så får holde med det her denne gang. Go alone! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 JEG og skal på sensation!!!! Biletter er i boks :D Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Skal DU?! HAHAHA! Med noen fra Bodø? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå