Thor - God Of Thunder Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Er han 12 år? Han fyller 18 i år... Faen, er det noko ein kan kalle kamerat? Muligens eg overdriver, men FAEN! Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Er han 12 år? Han fyller 18 i år... Faen, er det noko ein kan kalle kamerat? Muligens eg overdriver, men FAEN! Ingen av mine kamerater på 18 år som oppfører seg sånn mot meg hvertfall, eller sier ting som "bruk fantasien : D ". Syns han var kjip mot deg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 For meg høres det ut som om han har brukt sin egen fantasi litt for mye Sikkert ikke skjedd en dritt Og nei, det er ikke normalt å snakke slik til kompiser. --------------- Valentines day, ja.. Takk for påminnelsen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Tror jeg skal gjøre noe til Valentines jeg også men ikke for egen motivasjon men overhørte en samtale med en jeg bor sammen med som uttalte noe i den duren at "jeg tror jeg skal legge ut postkassenummeret (postkassenummeret,postkassenummeret) mitt på facebook så kanskje jeg får en påminnelse" Så, noen som har tanker om en liten grei oppmerksomhet imellom to venner? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Så, noen som har tanker om en liten grei oppmerksomhet imellom to venner? Dick in a box 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Så, noen som har tanker om en liten grei oppmerksomhet imellom to venner? Dick in a box Dude.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Dude.. Hey, i don't judge Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Gi han en øl og en lapp der du skriver "skål til enda et singelt år" Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Kan jeg spørre hva v3 står for? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nymph is in a relationship 3 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nymph is in a relationship Jeg og Gratulerer! 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Gratulerer Nymph! Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvordan ble du det? Jeg trenger noen råd. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nymph is in a relationship Sånt liker vi Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvordan? Jeg var ikke på sjekkeren, jeg var bare meg selv i en vanlig situasjon. Og så la noen merke til det. Edrusjekking ftw Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Faen Nymph. Glemte å tilintetgjøre han på flyplassen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 I år tenkte jeg faktisk å gjøre litt utav det, men jeg er ikke heeelt sikker på hva enda. Jeg har bare lyst til å gjøre noe, og valentinsdagen er like god som noen dag. ^^ Har aldri giddet å gjøre noe utav valentinsdagen, men da tar jeg heller en annen dag når det ikke er ventet, så det kanskje kan bli litt overraskelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå