nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Håper det blir tilfellet for meg også Får vel snakke med hun på skolen senere i dag. Hvordan gikk det? Det gikk bra Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Fordi man i løpet av relativ kort tid har rukket å opparbeide seg såpass mange positive minner at det nesten blir litt "kozmic explozmic" Ja, noe sånt. Det har skjedd veldig mye dette året, veldig mye nytt, så det er egentlig ikke så merkelig at det føles sånn, selv om det føles litt merkelig. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Å? Fortell Ikke til deg. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Så du skal ikke fortelle det i denne tråden altså? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Å? Fortell Ikke til deg. Det var jo en teit ting å si da? Vi prøver jo å hjelpe deg, være interessert i ditt mulige forhold med Silje. Ikke bit av hodet på oss. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Har man meldeplikt? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Eller vel ikke så mye å fortelle. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Har man meldeplikt? når en spør om råd om tips er det ganske vanlig å fortelle hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Ikke slemt ment, men er uansett begrenset hvor interessant det er å lese om en fjortenårings kjærlighetsliv. Endret 1. februar 2011 av Matsemann 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ikke slemt ment, men er uansett begrenset hvor interessant det er å lese om en fjortenårings kjærlighetsliv. Ikke slemt ment, men sånn rent objektivt sett er det ikke noe særlig interessant å lese om en 19årings kjærlighetsliv heller. Tråden handler om kjærlighet, om man ikke syns det er interessant så gidder man ikke lese her. In other news! Valentinsdagen kommer snart. Noen som har spennende planer/overaskelser til sine kjære planlagt enda? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Må vel nesten skaffe meg en kjære først, før noe kan bli planlagt. Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Man behøver ikke ha en kjæreste(hvis det var det du mente) for å planlegge noe. Man kan fortsatt planlegge en fin kveld med noen man liker og se om de vil være med deg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 In other news! Valentinsdagen kommer snart. Noen som har spennende planer/overaskelser til sine kjære planlagt enda? Tror nok den skal få gå forbi i stillhet, akkurat som i fjor. 1 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg vil tro den teite oppførselen på andre tråder kanskje er grunnen til at Linda ikke føler seg komfortabel nok til å utdype om hva som skjedde. Noe som er helt ålreit, uansett. Og ja, valentinsdagen trenger ikke et kjærestepar for å være spesiell. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 I år tenkte jeg faktisk å gjøre litt utav det, men jeg er ikke heeelt sikker på hva enda. Jeg har bare lyst til å gjøre noe, og valentinsdagen er like god som noen dag. ^^ Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Foreslå en rolig filmkveld med en jente eller tre og noe vin kanskje. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) *sad story* Endret 3. juni 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 I år tenkte jeg faktisk å gjøre litt utav det, men jeg er ikke heeelt sikker på hva enda. Jeg har bare lyst til å gjøre noe, og valentinsdagen er like god som noen dag. ^^ Evt. kan man ta å gjøre noe ca. en uke før, så slipper kjæresten å merke noe til at man er prinsipiell motstander av Valentines Day. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå