Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel to kategorier man kan deles opp i er jo den sjenerte gutten som ikke tør å snakke med jenter som likeverdige, og så er det gutten som snakker med jenter like komfortabelt som sine kompiser. Det merkes på utstråling og selvtillit. Om du vil gå fra nummer 1 til 2 så er jo kanskje det ikke så dumt.

 

Jeg har forsåvidt kommet frem til en konklusjon.

Iløpet av det siste døgnet har jeg brått endre tankesett og delvis syn på ting.

Grunnen til at det ble stopp var jo som sagt at jeg ble for intens og jeg antar at det at jeg er pusete ikke akkurat hjalp.

Når jeg først faller for noen, kryper jeg fort inn i komfortsonen min som består av å gi masse komplimenter og satse på at det er nok for å holde jenta der. Grunnen til dette er at jeg har ingen solide erfaringer fra andre forhold, da de var da jeg var 17-18 år og man har vokst litt siden det.

 

Planen nå er å ikke ta kontakt på noen dager, og se hvordan det fungerer.

Vi har avtalt å se en film eller noe slikt ila. uken, men ingen fast dag.

Så skal jeg huke tak i ho i etterkant av det og rett og slett legge fram saken; jeg føler ikke vi virkelig prøvde å få det til å fungere, og jeg er fast bestemt på at ho er jenta for meg, og jeg er duden for ho. Jeg vet at intensitet var problemet, og det kan ho ta helt med ro.

Ho må gjerne få litt tid til å tenke på det, men jeg venter ikke for lenge.

Jeg må rett og slett få frem, på en ikke-drittsekkmåte, at jeg ikek spør om vi skal prøve igjen, vi -skal- prøve igjen.

 

Kan ikke godta at jeg ikke prøver å fikse det...fungerer det ikke, har jeg i det minste prøvd. Men jeg skal ikke faile.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fett nok mann. Hvis du ikke angrer på noe i livet ditt, har du levd et kjedelig liv.

 

Ingen synspunkter eller andre ting?

Kjekt å se hva folk som ser dette fra utsiden tenker.

 

Jeg ville ha venta lengre, men jeg er iskald når det kommer til sånne ting. Kanskje det virker mot min favør. Hva ville du ha innspill på? Jeg har hele natta.

 

Og Linda - Har lest mange tidligere poster på forskjellige steder hvor bifile jenter på din alder drev og "følte" frem situasjonen og til slutt bare tok sjansen. Virket nå som resultatet var positivt hver gang, enten fordi jenta turde å gjøre det og tok et stort skritt for seg selv, eller fordi den andre jenta likte henne også.

Lenke til kommentar

Fett nok mann. Hvis du ikke angrer på noe i livet ditt, har du levd et kjedelig liv.

 

Ingen synspunkter eller andre ting?

Kjekt å se hva folk som ser dette fra utsiden tenker.

 

Jeg ville ha venta lengre, men jeg er iskald når det kommer til sånne ting. Kanskje det virker mot min favør. Hva ville du ha innspill på? Jeg har hele natta.

 

Jeg har en gnagende tanke om at det er ny fyr på gang, som dro på ferie igår og blir borte en ukes tid.

Det som er skummelt med å vente for lenge i dette tilfellet er at enten går det mot at ho savner meg og tar kontakt, eller ho får fred og ro til å utvikle ting med ny fyr. Men det jeg oppfatter som ny fyr, kan rett og slett være en venn og at jeg overanalyserer ting...noe jeg er flink til.

 

Har vel egentlig ingen spesielle ønsker om feedback, men fint å se hva folk synes - om jeg er helt på trynet eller om jeg faktisk brude gutse på.

Baserer selvsagt ikke avgjørelsen på et forum, men å se hva folk tenker skader aldri.

Jeg merker at jeg har forandret meg rimelig mye på ett døgn, og vet at dette er noe jeg må prøve.

Lenke til kommentar

Hva er det med folk som greier å være av og på med "ex'en" hele tiden? Nå møtte jeg for andre gang på 2 måneder en jente som ble litt interessert i. Forrige gang ble det èn date, denne gangen ble det et par samtaler bare. Begge har etter det jeg har skjønt, vært av og på med kjæreste 3-4 ganger eller mer. Nå vet ikke jeg hva grunnene er til at de slår opp, men bør man ikke lære når man har slått opp andre eller tredje gangen? Jeg skjønner liksom ikke hvordan man kan prøve å bygge på noe når det har feilet flere ganger før...

 

Er spesielt at disse to er de eneste jeg har prøvd meg på i så og si i hele mitt liv... Og begge velger da å gå tilbake til "ex'en"... :p

Jaja, skal vi satse på at alle gode ting er 3, eller skal jeg bare gi opp?

Det siste spørsmålet var forøvrig retorisk. :)

 

Men jeg skulle ønske noen kunne svare meg på det første spørsmålet. Noen med lignende erfaring?

Ja'a... Forholdet dem's varte i 9 dager, før de slo opp for fjerde gang... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...