Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det med folk som greier å være av og på med "ex'en" hele tiden? Nå møtte jeg for andre gang på 2 måneder en jente som ble litt interessert i. Forrige gang ble det èn date, denne gangen ble det et par samtaler bare. Begge har etter det jeg har skjønt, vært av og på med kjæreste 3-4 ganger eller mer. Nå vet ikke jeg hva grunnene er til at de slår opp, men bør man ikke lære når man har slått opp andre eller tredje gangen? Jeg skjønner liksom ikke hvordan man kan prøve å bygge på noe når det har feilet flere ganger før...

 

Er spesielt at disse to er de eneste jeg har prøvd meg på i så og si i hele mitt liv... Og begge velger da å gå tilbake til "ex'en"... :p

Jaja, skal vi satse på at alle gode ting er 3, eller skal jeg bare gi opp?

Lenke til kommentar

Ikke gi opp ihvertfall! Jo oftere du prøver deg, jo større sjangs er det for at du finner en som ikke vil tilbake til ex'en ;P

____________________________________________________________________________

 

Nå, over til noe jeg lurer på. Jeg har kommet over en del innlegg fra folk, hvor de sier at man bør ignorere en dame litt, for å så plutselig ta kontakt å flørte osv. Hvis det er en jente du er venn med da, for å komme litt unna friendzone. Så nå skal jeg teste ut dette, men lurer egentlig på om noen her faktisk har gjort dette før?

 

Kan si det sånn at jeg bare har "ignorert" hun damen i en uke, men er usikker på hvor lenge jeg skal ignorere henne. Noen som har noen innspill å slenge på bordet? :)

Endret av luxuslexus
Lenke til kommentar

Har vel ca vært sammen med kjæresten min i 1 år nå.

 

Og har hatt det samme problemet lenge. Nå skal det dog sies at jeg stoler 100% på henne, og lar henne gjøre litt som hun vil når vi ikke er sammen. Alt av festing og slikt hun vil dra på, er helt ok for min del.

 

Men hver gang hun stikker å fester uten meg, noe jeg forsåvidt mener er bra, for man kan og burde ikke være sammen på fritiden hele tiden. Dog de få gangene hun da er ute å fester, og jeg feks jobber, eller har andre ting å gjøre. Får jeg alltid den ugne følelsen om at noe ikke stemmer.. En slags redsel. Vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Om jeg ikke hører fra henne på ei god stund den samme kvelden, blir jeg nervøs og lurer på hva som skjer. Er det normalt?

 

Er utrolig glad i dama, og vil absolutt ikke miste henne.

 

Tror mye av dette skyldes den utro exen min, som dolka meg forbanna hardt i ryggen. Er det normalt og føle dette? Har også pratet med henne om det, at jeg syns det er smått ekkelt at så mange andre gutter prøver seg på henne osv. Er 100% sikker på at hun ikke har gjort noe urimelig, det tror jeg at jeg hadde merket. Hun er ikke typen til det.

 

Enkelt svart: Ja, det er normalt. På en annen side, jo mer sjalu du er, jo flere meldinger du sender på hver fest hun er på og "lurer på hva hun driver med" jo mer vil hun føle seg tilpasset en rolle som ei som ikke kan stole på. Og når hun da først møter en fyr som er skikkelig smuud og som veit hva han driver med så er hun ikke "utro", hun bare fyller opp en rolle som allerede har blitt gitt henne som ei som ikke kan stoles på. "Fuck it, han tror jeg er utro uansett, så same shit." Utroskap skjer, vil hun pule en annen fyr så er det pent lite du eller noen kan gjøre med det uansett.

Endret av NoMoreMrniceguy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Stikk på fest?

Det der er lett for deg å si, men for en som aldri har hatt noen særlig sosial omgangskrets, så er det veldig vanskelig å bli bedt med på noe.

Ikke alle liker å invitere seg selv med på ting :)

 

Hvor gammel er du?

Det er jo litt spesielt hvis ALLE jentene i klassen din er helt blåst da. En av dem må vel være hyggelig? Uansett så trenger du jo ikke bli kjæreste med dem. Bli kjent med dem, så blir du mer vant til å omgås jenter. Kanskje en av dem har en hyggelig venninne?

 

blir du kompis med noen av de vil du også bli introdusert for deres veninner igjen og vil bli kjent med enda flere.

 

 

Går i vg2. Klassen vår er nermest unntaks-klassen. Vi er delt i grupper på ca 5 stykk, alle sammen (i selve (skole)KLASSE-miljøet). Blant guttene har vi oss som gjør det fra middels til godt på skolen - vi fungerer godt sammen, og så har vi de som driter relativt hardt i skolen foreløpig, som har helt andre interesser enn oss, f.eks. fotballfotballfotballfotballfotball (de driver med det). Jentene snakker jeg litt med, pga. en av dem er kjæresten til kompisen min, men de er bare rett og slett ikke interessante, synes jeg. Tilbakeholdne, liksom. De slipper aldri ut sitt sanne jeg...

 

Så dermed får jeg en veldig vanskelig situasjon. På den ene siden har jeg en del uinteressante jenter som jeg ikke kan tenke meg å være noe mer med. På den andre siden er det en nærmest ukrysselig avgrunn. Og jeg trenger en bro over til den andre siden.

 

Jeg ber ingen om råd, for jeg er den eneste som vet nøyaktig hvordan situasjonen er. Jeg lurer bare på om noen her har hatt det på samme måte noen gang, eventuelt er i samme klemma...

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

Ikke gi opp ihvertfall! Jo oftere du prøver deg, jo større sjangs er det for at du finner en som ikke vil tilbake til ex'en ;P

____________________________________________________________________________

 

Nå, over til noe jeg lurer på. Jeg har kommet over en del innlegg fra folk, hvor de sier at man bør ignorere en dame litt, for å så plutselig ta kontakt å flørte osv. Hvis det er en jente du er venn med da, for å komme litt unna friendzone. Så nå skal jeg teste ut dette, men lurer egentlig på om noen her faktisk har gjort dette før?

 

Kan si det sånn at jeg bare har "ignorert" hun damen i en uke, men er usikker på hvor lenge jeg skal ignorere henne. Noen som har noen innspill å slenge på bordet? :)

 

Kjem heilt ann på kor "djupt" inne i friendzone du er. Altså kor lenge dokke har vore venner osv.

Om du er djupt inne i friendszone vil eg tru at ei veke er på langt nær nok tid.

Har komme meg ut av friendzone fleire ganga. Men er veldig variabelt. Eine jenta var det nok å slutte å henge rundt i 1 månad. Mens ei anna måtte det 2 år til.

Poenget er jo at det skal gå so lang tid at ho føler at du har forandra deg. Og ikkje fult ut er den personen du var tidlegare. Så om du trur ei veke er nok, er du nok _meget_ optimistisk

Lenke til kommentar

Hva er det med folk som greier å være av og på med "ex'en" hele tiden? Nå møtte jeg for andre gang på 2 måneder en jente som ble litt interessert i. Forrige gang ble det èn date, denne gangen ble det et par samtaler bare. Begge har etter det jeg har skjønt, vært av og på med kjæreste 3-4 ganger eller mer. Nå vet ikke jeg hva grunnene er til at de slår opp, men bør man ikke lære når man har slått opp andre eller tredje gangen? Jeg skjønner liksom ikke hvordan man kan prøve å bygge på noe når det har feilet flere ganger før...

 

Er spesielt at disse to er de eneste jeg har prøvd meg på i så og si i hele mitt liv... Og begge velger da å gå tilbake til "ex'en"... :p

Jaja, skal vi satse på at alle gode ting er 3, eller skal jeg bare gi opp?

Det siste spørsmålet var forøvrig retorisk. :)

 

Men jeg skulle ønske noen kunne svare meg på det første spørsmålet. Noen med lignende erfaring?

Lenke til kommentar

Men jeg skulle ønske noen kunne svare meg på det første spørsmålet. Noen med lignende erfaring?

Jeg har erfart dette som bare pokker. Har en eks selv som har vært av og på sammen med en fyr i 3 år. Hun og jeg var nesten sammen i sommeren 2009, men det ble ikke helt gjennomført. Så ble hun sammen med han andre igjen. Hu flytta så langt unna oss begge, og de var ikke sammen lenger, så begynte hun å tenke på meg og vi ble sammen mens hun var borte.

Vi var da sammen i jula i år, men hu begynte plutselig å tenke på han igjen, og angra på at hu bare hadde kutta kontakten med han så brått som hu gjorde. Jeg sa det da var greit at hu dro og besøkte han for å snakke med han, siden ingen kjenner hu så godt som han (dum idé), og hu er nå ikke sammen med noen av oss. Dette fordi det da selvfølgelig kom tilbake noen følelser for han.

 

Gøy sak.

Lenke til kommentar

Kjem heilt ann på kor "djupt" inne i friendzone du er. Altså kor lenge dokke har vore venner osv.

Om du er djupt inne i friendszone vil eg tru at ei veke er på langt nær nok tid.

Har komme meg ut av friendzone fleire ganga. Men er veldig variabelt. Eine jenta var det nok å slutte å henge rundt i 1 månad. Mens ei anna måtte det 2 år til.

Poenget er jo at det skal gå so lang tid at ho føler at du har forandra deg. Og ikkje fult ut er den personen du var tidlegare. Så om du trur ei veke er nok, er du nok _meget_ optimistisk

 

Har ikke tenkt at det skal holde med en uke, men regnte med en/to måneder. 2 år håper jeg da ikke, da skal jeg prøve å finne en som liker meg uten at jeg forandrer meg :) Har gått i klasse med henne i et og et halvt år, men vi snakket egentlig ikke mye før for ca. 6 måneder siden. Tror kanskje en av grunnene til at hun holder tilbake er fordi jeg er så sjenert av meg, og hun er sikkert redd for hvordan det blir om vi skulle blitt sammen engang. Er nok flere grunner da.

Lenke til kommentar

Luxuslexus:

Største tjenesten du kan gjere deg sjølv er å slutt å vere sjenert. Du vinner absolutt ingenting på å vere sjenert. Du tenker kanskje at du slepper å bli avvist osv. Men kan vere like vondt å sitte heim å undre og angre på kva som kunne blitt og skjedd.

Endret av Cho-san
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...