Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke begripe hvorfor ikke moderator bare banner han?? Han tuller jo åpenbart, men det er ikke gøy når han har gjort det 100 ganger

 

han ble opprinnelig stengt ute fra forumet av meg og han ble også ilagt ip-ban for å hindre han i å opprette nye brukere. Siden han begynte å bruke public proxy omgikk han ip-sperren som var ilagt. etter å ha klaget og lovet bot og bedring til en admin ble han sluppet inn igjen. siden saken hans har vært behandlet av en admin blir det litt flere kokker som skal si sitt før han eventuelt kastes ut på nytt men vi har en prosess på dette.

Lenke til kommentar

Har vel ca vært sammen med kjæresten min i 1 år nå.

 

Og har hatt det samme problemet lenge. Nå skal det dog sies at jeg stoler 100% på henne, og lar henne gjøre litt som hun vil når vi ikke er sammen. Alt av festing og slikt hun vil dra på, er helt ok for min del.

 

Men hver gang hun stikker å fester uten meg, noe jeg forsåvidt mener er bra, for man kan og burde ikke være sammen på fritiden hele tiden. Dog de få gangene hun da er ute å fester, og jeg feks jobber, eller har andre ting å gjøre. Får jeg alltid den ugne følelsen om at noe ikke stemmer.. En slags redsel. Vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Om jeg ikke hører fra henne på ei god stund den samme kvelden, blir jeg nervøs og lurer på hva som skjer. Er det normalt?

 

Er utrolig glad i dama, og vil absolutt ikke miste henne.

 

Tror mye av dette skyldes den utro exen min, som dolka meg forbanna hardt i ryggen. Er det normalt og føle dette? Har også pratet med henne om det, at jeg syns det er smått ekkelt at så mange andre gutter prøver seg på henne osv. Er 100% sikker på at hun ikke har gjort noe urimelig, det tror jeg at jeg hadde merket. Hun er ikke typen til det.

 

Du skulle jobbe du, ikke sitte på diskusjon. :ph34r:

 

Men jeg vet hvordan du føler deg. Lot exen min stikke på fest med venninner osv om hun ville. Som deg var jeg alltid nervøs pga en tidligere ex som fant ut at hun skulle være utro. Jeg tror dette er mer normalt for de som faktisk har opplevd at exen har vært utro. Det er naturlig nok vanskelig å stole på den neste eller de neste om en har vært utro. Man blir bare skeptisk. Jeg blir sånn i alle fall. Regner med fler blir det og.

Jeg trodde heller ikke exen min var typen til å gjøre det. I alle fall mtp at hun hele tiden var så redd for at jeg skulle være det. Ironisk nok var det hun som var det. Flott deeeet.

 

--

 

De vil tydeligvis ikke banne han. Men bare rapporter når det er noe. Det fikk jeg beskjed om.

 

han ble opprinnelig stengt ute fra forumet av meg og han ble også ilagt ip-ban for å hindre han i å opprette nye brukere. Siden han begynte å bruke public proxy omgikk han ip-sperren som var ilagt. etter å ha klaget og lovet bot og bedring til en admin ble han sluppet inn igjen. siden saken hans har vært behandlet av en admin blir det litt flere kokker som skal si sitt før han eventuelt kastes ut på nytt men vi har en prosess på dette.

Han har vel ikke akkurat blitt bedre. Uansett hvor jeg har sett han poste har det enten vært for å provosere, ellers så er det rett og slett helt håpløst dumme spørsmål. Får han ikke svar innen en time spør han på nytt.

 

 

EDIT: Slå sammen innlegg.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Jeg startet her opprinnelig for ett år siden. Jeg har fått mye hjelp, men aldri tatt det til meg. Når jeg ser på utviklingen, sorry, siste ord reflekteres 'bakover', så har jeg kommet fram til at uansett hvor feil det føles for meg, så vil dere alltid sitte på flere sekker erfaring enn meg. Og jeg skal gå igjennom mine tidligere tråder, og nåværende, lese rådene og prøve det ut. Jeg ser ikke at jeg kommer noe sted uten å ta de til meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vel ca vært sammen med kjæresten min i 1 år nå.

 

Og har hatt det samme problemet lenge. Nå skal det dog sies at jeg stoler 100% på henne, og lar henne gjøre litt som hun vil når vi ikke er sammen. Alt av festing og slikt hun vil dra på, er helt ok for min del.

 

Men hver gang hun stikker å fester uten meg, noe jeg forsåvidt mener er bra, for man kan og burde ikke være sammen på fritiden hele tiden. Dog de få gangene hun da er ute å fester, og jeg feks jobber, eller har andre ting å gjøre. Får jeg alltid den ugne følelsen om at noe ikke stemmer.. En slags redsel. Vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Om jeg ikke hører fra henne på ei god stund den samme kvelden, blir jeg nervøs og lurer på hva som skjer. Er det normalt?

 

Er utrolig glad i dama, og vil absolutt ikke miste henne.

 

Tror mye av dette skyldes den utro exen min, som dolka meg forbanna hardt i ryggen. Er det normalt og føle dette? Har også pratet med henne om det, at jeg syns det er smått ekkelt at så mange andre gutter prøver seg på henne osv. Er 100% sikker på at hun ikke har gjort noe urimelig, det tror jeg at jeg hadde merket. Hun er ikke typen til det.

 

Du skulle jobbe du, ikke sitte på diskusjon. :ph34r:

 

Men jeg vet hvordan du føler deg. Lot exen min stikke på fest med venninner osv om hun ville. Som deg var jeg alltid nervøs pga en tidligere ex som fant ut at hun skulle være utro. Jeg tror dette er mer normalt for de som faktisk har opplevd at exen har vært utro. Det er naturlig nok vanskelig å stole på den neste eller de neste om en har vært utro. Man blir bare skeptisk. Jeg blir sånn i alle fall. Regner med fler blir det og.

Jeg trodde heller ikke exen min var typen til å gjøre det. I alle fall mtp at hun hele tiden var så redd for at jeg skulle være det. Ironisk nok var det hun som var det. Flott deeeet.

 

--

 

De vil tydeligvis ikke banne han. Men bare rapporter når det er noe. Det fikk jeg beskjed om.

 

han ble opprinnelig stengt ute fra forumet av meg og han ble også ilagt ip-ban for å hindre han i å opprette nye brukere. Siden han begynte å bruke public proxy omgikk han ip-sperren som var ilagt. etter å ha klaget og lovet bot og bedring til en admin ble han sluppet inn igjen. siden saken hans har vært behandlet av en admin blir det litt flere kokker som skal si sitt før han eventuelt kastes ut på nytt men vi har en prosess på dette.

Han har vel ikke akkurat blitt bedre. Uansett hvor jeg har sett han poste har det enten vært for å provosere, ellers så er det rett og slett helt håpløst dumme spørsmål. Får han ikke svar innen en time spør han på nytt.

 

 

EDIT: Slå sammen innlegg.

:ph34r: :ph34r:

Lenke til kommentar

Er det noen her som har opplevd å ALDRI vært i et miljø med jenter? Jeg har vært litt tilbakestående sosialt sett både på ungd.skole og barneskolen, og jentene har ikke akkurat flokket seg rundt omgangskretsen min. Nå på videregående er ting blitt mye bedre. Omgangskretsen min er blitt voldsomt mye større, og jeg er svært fornøyd. Men en ting mangler. Jenter. Og jeg begynner å bli så drittlei av å bare henge med gutta boys, og kunne tenke meg utfordringer; få seg kjæreste, snakke med det motsatte kjønn, utvide omgangskretsen. I det hele tatt. Jentene i klassen min er det bare å glemme. De er rett og slett det motsatte av hva jeg liker å se i jenter.

 

Er klar over at dette er mitt problem, min situasjon, men jeg bare lurer:

Er det noen som har vært i samme situasjon? Løste det seg? Hvordan? Når?

Lenke til kommentar

Stikk på fest?

Det der er lett for deg å si, men for en som aldri har hatt noen særlig sosial omgangskrets, så er det veldig vanskelig å bli bedt med på noe.

Ikke alle liker å invitere seg selv med på ting :)

 

Hvor gammel er du?

Det er jo litt spesielt hvis ALLE jentene i klassen din er helt blåst da. En av dem må vel være hyggelig? Uansett så trenger du jo ikke bli kjæreste med dem. Bli kjent med dem, så blir du mer vant til å omgås jenter. Kanskje en av dem har en hyggelig venninne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...