Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Folk kan finne på å bryte seg inn i en kjeller og stjele en støvsuger fordi det er "så møkkete her" på vei hjem fra byen, når de er møkk dritings. Det tror jeg faktisk sier fint lit om personen. Klart, har man drukket så mye at man er helt borte, er man vel neppe i stand til å være utro heller.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en god del problemer med damen, og så mye jeg ville diskutert med folk. Problemet er bare at i det forholdet jeg er i no, har eg ingen eg kan diskutere dette med. Alle er innblandet i en eller annen måte, som gjør det unaturlig for meg å ta kontakt med de.. Har så mye jeg skulle fått ut av kroppen no

Lenke til kommentar

Noen som har vært i ett avstandsforhold hvor det er krangling hver eneste dag, og begge parter stoler ikke på hverandre? 90% av samtalene går særdeles bra, masse positivt til hverandre og god tone, mens 10 % så blir det bare krangling og en av partene gir opp og legger seg/ blir utilgjengelig.. Vet ikke om eg klarer 4 måneder til med, selv om jeg elsker personen

Lenke til kommentar

Noen som har vært i ett avstandsforhold hvor det er krangling hver eneste dag, og begge parter stoler ikke på hverandre? 90% av samtalene går særdeles bra, masse positivt til hverandre og god tone, mens 10 % så blir det bare krangling og en av partene gir opp og legger seg/ blir utilgjengelig.. Vet ikke om eg klarer 4 måneder til med, selv om jeg elsker personen

4 mnd burde da gå greit, bare hold ut og vær forberedt på at ting kan endre seg når dere møtes igjen sånn fast =)

Lenke til kommentar

Jeg vil ha kjæreste. NÅ.

 

Liker du gingere?

Who am I kidding, alle liker gingere.

 

 

Hvorfor har jeg ikke like mange friere på døren min som på dette forumet? :thumbdown:

 

 

For alle dere som har prøvd å kontakte meg, så har jeg dessverre klart å deaktivere PM helt fra starten av. Det er nå mulig å sende meg PM. :)

Lenke til kommentar

Har vel ca vært sammen med kjæresten min i 1 år nå.

 

Og har hatt det samme problemet lenge. Nå skal det dog sies at jeg stoler 100% på henne, og lar henne gjøre litt som hun vil når vi ikke er sammen. Alt av festing og slikt hun vil dra på, er helt ok for min del.

 

Men hver gang hun stikker å fester uten meg, noe jeg forsåvidt mener er bra, for man kan og burde ikke være sammen på fritiden hele tiden. Dog de få gangene hun da er ute å fester, og jeg feks jobber, eller har andre ting å gjøre. Får jeg alltid den ugne følelsen om at noe ikke stemmer.. En slags redsel. Vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Om jeg ikke hører fra henne på ei god stund den samme kvelden, blir jeg nervøs og lurer på hva som skjer. Er det normalt?

 

Er utrolig glad i dama, og vil absolutt ikke miste henne.

 

Tror mye av dette skyldes den utro exen min, som dolka meg forbanna hardt i ryggen. Er det normalt og føle dette? Har også pratet med henne om det, at jeg syns det er smått ekkelt at så mange andre gutter prøver seg på henne osv. Er 100% sikker på at hun ikke har gjort noe urimelig, det tror jeg at jeg hadde merket. Hun er ikke typen til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...