Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Hei, har noe som plager meg forferdelig for tiden som jeg bare må få ut. Min nåværende kjæreste fortalte meg noe for noen dager siden som jeg absolutt ikke kan få ut av hodet. Saken er at når hun var 15 år, var hun på en fest med en haug folk. Hun kom i snakk med en på 20 år, som hun ikke hadde stor interesse av. Etter å ha snakket med han endel, snudde hun seg rundt for å se på noe som skjedde bak hun, og i dette øyeblikket har denne gutten puttet noe i drinken hennes som fikk henne til å bli fullstendig borte. Det som skjer etterpå husker hun ikke noe av, men har blitt fortalt. Det som skjer er at denne gutten drar hun med seg inn på ett rom, og puler hun. Første sexpartneren hun har i sitt liv er en 5 år eldre gutt som har neddopet henne.

 

Jeg er så trist på hennes vegne, og klarer ikke å få dette ut av hodet. Får ikke sett henne på en stund, og er sterkt redd for at jeg neste gang vi har sex ikke klarer å tenke på annet enn det hun har fortalt.

 

Noen tips til å komme over dette?

 

Oi, dette var nesten for sykt til å være sant for meg. Men har ikke noen anelse om hvordan du skal komme over det, bare prøv å tenk så lite over det som mulig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har noe som plager meg forferdelig for tiden som jeg bare må få ut. Min nåværende kjæreste fortalte meg noe for noen dager siden som jeg absolutt ikke kan få ut av hodet. Saken er at når hun var 15 år, var hun på en fest med en haug folk. Hun kom i snakk med en på 20 år, som hun ikke hadde stor interesse av. Etter å ha snakket med han endel, snudde hun seg rundt for å se på noe som skjedde bak hun, og i dette øyeblikket har denne gutten puttet noe i drinken hennes som fikk henne til å bli fullstendig borte. Det som skjer etterpå husker hun ikke noe av, men har blitt fortalt. Det som skjer er at denne gutten drar hun med seg inn på ett rom, og puler hun. Første sexpartneren hun har i sitt liv er en 5 år eldre gutt som har neddopet henne.

 

Jeg er så trist på hennes vegne, og klarer ikke å få dette ut av hodet. Får ikke sett henne på en stund, og er sterkt redd for at jeg neste gang vi har sex ikke klarer å tenke på annet enn det hun har fortalt.

 

Noen tips til å komme over dette?

 

Oi, dette var nesten for sykt til å være sant for meg. Men har ikke noen anelse om hvordan du skal komme over det, bare prøv å tenk så lite over det som mulig

 

For deg og hun er det nok over :( han burde vært anmeldt og bure inne, men dette kommer du nok aldri helt forbi.. snakker av erfaring..

Lenke til kommentar
Jeg vil ha kjæreste. NÅ.
Hei!Ta en tur til Lillehammer, så kan vi ta en date og se hvordan det går? ;)

Helst noen i min egen byn da, men kan ha deg i tankene :love:

Edit: flaut at jeg skrev 'min egen byn'

 

 

Jeg vil ha kjæreste. NÅ.
Du, Barney Stinson, burde vel ikke ha noe problem med det? Du er jo tidenes! :blush:

 

Gutter er utspekulert, de jeg kjenner er kun ute etter å get some and then leave. I do not operate that way. Ikke du da, Feggy :love:

 

Haaaave you met ME? :D

Lenke til kommentar

Er litt frustrert nå.

Altså jeg var innom en sportsbutikk i forrige uke. Hun som betjente meg var en søt jente på min alder og da slår jeg ofte over til litt hyggelig småflørtete tone uten at jeg noen gang har lagt noe i det. De er jo tross alt betalt for å stå der (det som gjør det litt morsomt).

Det var bare at denne gangen så tror jeg tente kjente en liten gnist, noe jeg ikke så før jeg var borte fra butikken. Samtalen gikk fort bort fra hvorfor hun ekspederte meg og praten gikk veldig glatt, masse latter og smil. Hun spurte meg om hvem jeg var for en og snakket om seg selv uten at jeg spurte. Hadde ikke allverdens med tid så jeg hintet litt til at det var på tide å betale flere ganger, men hver gang ble hun stående og prate. Omsider gikk vi jo til kassa. Da det kom i overkant av 2000kr så bryter jeg ut:

"Får jeg med meg deg hjem da eller?"

Hun smilte bare og lot meg dra kortet, mens vi fortsatte å prate. I det hun ga meg posen, litt etter, kommer det da fra jenta:

"Jaaaa, og da får du med deg meg på kjøpet :)".

Dumme meg skjønte ikke at dette var ideelt tidpunkt å spørre om nummer, eller navn (til facebook).

Dette er et lite sted og jeg går bare på skole her, så jeg er en helt ny gutt, til stor kontrast fra rånerne som kjører rundt i bygda.

 

Uff, føler bare at det var/er noe å bygge videre på. Dro innom idag for å kjøpe noe annet jeg trengte, uheldigvis jobbet hun ikke. Redd for at hvis det er noe her så dør det fort ut :(

 

 

Var godt å skrive dette her

Endret av Spenul
Lenke til kommentar

Vil si at fylla kan gjøre mye rart med hode ditt. Nå snakker jeg ikke om utroskap, det hater jeg selv, men mange blir en annen person når de drikker. Jeg, har en tendens til å bli småhyper og plutselig bli super sensetive :ermm: Er alltid dameproblemer som får meg nedfor på fylla da. Uansett, ikke døm personer etter hvordan de er når de er møkings?!

 

Kan dere virkelig si, at når dere våkner etter en skikkelig fyllakveld, og husker bare begynnelsen og deler/små glimt av kvelden, si at dere har hatt full kontroll og ville aldri gjort noe dumt den kvelden?

 

WiiBoy: ".....møtte henne på ny hvor hun drakk seg hinsides dritings og viste sitt sanne "jeg"......"

Tror du virkelig det var hennes sanne "jeg"? Skjeprings!

 

Er 19 år, drukket siden jeg nærmet meg 16 og gjort mye dumt på fylla som jeg angrer på. Jeg står fast på at jeg kan skylde på fylla! Er ikke bare 15-16 åringer som får bruke den unskyldningen! Enten er du dritings, eller så er du ikke.

 

Lureste å gjøre er å stoppe før man når grensen sin, men det skal ikke mange shottene til før man tar et steg eller to over.

Lenke til kommentar

Jeg står fast på at jeg kan skylde på fylla! Er ikke bare 15-16 åringer som får bruke den unskyldningen! Enten er du dritings, eller så er du ikke.

Når du vet at det ikke skal mye til før du blir dritings (altså om det har skjedd mange mange ganger), så er det bare å ikke drikke så mye. Så nei, det er du selv som har skylda.

Endret av TM B
Lenke til kommentar

Kan dere virkelig si, at når dere våkner etter en skikkelig fyllakveld, og husker bare begynnelsen og deler/små glimt av kvelden, si at dere har hatt full kontroll og ville aldri gjort noe dumt den kvelden?

Tydelig at du ikke har lært deg å drikke ennå, men ingen fare det kommer med alderen.

Enig med at jeg har drukket for mye en del ganger, og jeg VET at jeg ikke bør gjøre det, men det er enkelt å gå for langt. Dessuten ser jeg egentlig bare at ungdomslivet skal være sånn :)

Lenke til kommentar

ditt "sanne deg" valgte å la deg bli påvirket av rusen alkoholen gir, så det er fortsatt ditt valg.

 

Men når du tok valget om å drikke for mye, tok du ikke valget i å begå feilen, det valget tok du i rusen. Ja, det er min egen feil, men samtidig ville jeg ikke begått de samme feilene i mitt sanne meg, altså edru. Så om jeg skal se det fra deres perspektiv, så går jeg med på at det er din OG alkoholen sin feil! OK?! :(

Lenke til kommentar

Fyllen har skylden? Hvilken umoden idiot er det som bruker den unnskyldningen, egentlig? Igjen, hvem er det som har skylden for fyllen?

 

Sinnsykt turn-off, trashy, motbydelig og ikke minst usjarmerende med folk som drikker seg sørpe dritings og ikke har noe kontroll.

Endret av Frk. Snasen
Lenke til kommentar

Kan dere virkelig si, at når dere våkner etter en skikkelig fyllakveld, og husker bare begynnelsen og deler/små glimt av kvelden, si at dere har hatt full kontroll og ville aldri gjort noe dumt den kvelden?

Tydelig at du ikke har lært deg å drikke ennå, men ingen fare det kommer med alderen.

Enig med at jeg har drukket for mye en del ganger, og jeg VET at jeg ikke bør gjøre det, men det er enkelt å gå for langt. Dessuten ser jeg egentlig bare at ungdomslivet skal være sånn :)

 

Dette er altså ett valg du har tatt frivillig uten at noen har tvunget deg til det. Selv om du vet at høy konsumpsjon av alkohol ikke er en bra ting for kroppen din og kan være med på få deg til å gjøre handlinger som du vil angre på senere og så allikevel velger du ikke ta ansvar for dine handlinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...