Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved utroskap tror jeg nok at forholdet skranter på den ene eller andre måten i fra før av.. Ikke at det rettferdiggjør noe da.

Om jeg opplevde utroskap i mitt forhold, ville jeg slått opp på flekken, uansett. Jeg kommer aldri til å begå noe slikt svik av tillit, og forventer selvsagt det samme av partner.

Lenke til kommentar

Er vell som oftest alkohol i bildet som forandrer dette fra noe å spekulere og lure på, til faktisk å vurdere å gjøre dette?

Her har vi noe jeg er lei. Folk som skylder på alkohol for noe de selv vet de har full kontroll over. Jeg har drukket meg snydens nok ganger til å vite at jeg alikevel har evnen til å skille mellom rett og galt.

Lenke til kommentar
Jeg vil ha kjæreste. NÅ.
Hei!Ta en tur til Lillehammer, så kan vi ta en date og se hvordan det går? ;)

Helst noen i min egen byn da, men kan ha deg i tankene :love:

Edit: flaut at jeg skrev 'min egen byn'

 

 

Jeg vil ha kjæreste. NÅ.
Du, Barney Stinson, burde vel ikke ha noe problem med det? Du er jo tidenes! :blush:

 

Gutter er utspekulert, de jeg kjenner er kun ute etter å get some and then leave. I do not operate that way. Ikke du da, Feggy :love:

Endret av The Barnacle
Lenke til kommentar

Er vell som oftest alkohol i bildet som forandrer dette fra noe å spekulere og lure på, til faktisk å vurdere å gjøre dette?

Her har vi noe jeg er lei. Folk som skylder på alkohol for noe de selv vet de har full kontroll over. Jeg har drukket meg snydens nok ganger til å vite at jeg alikevel har evnen til å skille mellom rett og galt.

Du har, ja. Du har drukket deg full nok ganger til at du vet hva du tåler, og hvordan du reagerer når du er full. Dette burde de fleste som har vært på fylla mer enn to ganger kunne, så etter dette er jeg enig med deg. Å skylde på alkohol er tåpelig. Men om du er 15 og blir skjenket for første gang, så vil jeg i alle fall kunne unnskylde det meste.

 

Men, dette var kverulering, egentlig. Men litt ontopic likevel. 8D

Lenke til kommentar

2010... møtte verdens mest fantastiske jente.. sjarmerte verdens mest fantastiske jente i senk.. møtte henne på ny hvor hun var klar.. møtte henne på ny hvor hun drakk seg hinsides dritings og viste sitt sanne "jeg".. håper 2011 inneholder en ny "verdens beste":new_woot:

Endret av WiiBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...