Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er kanskje at man blottlegger seg veldig når man først blir venner.. og så kan det ta tid før man innser at det kun blir vennskap. Da føles det nok ekstra kjipt etterpå.

 

Hadde man kjørt på med "pule eller ingenting" så hadde man kanskje spart seg for mye såre følelser og ikke minst det som føles som sløsing av tid for mange.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prata med hu jeg nevnte over her på noen uker nå. Usikker på om det er riktig å bryte kontakten sånn, jeg savner henne! Som sagt, vi prata flere timer daglig, jeg har ikke følt sånn connection med noen på evigheter. Samtidig tenker jeg at jeg vil ikke sitte der og kikke bort på henne, kjenne kriblinga i magen og måtte svelge at det aldri kommer til å bli noe mer.

 

En dag kommer hu til å fortelle om den fantastiske fyren hu har møtt, det er jeg hvertfall usikker på om jeg vil takle særlig bra.

 

Så da sitter jeg her, da. Uten den nydeligste lille vennen min.

 

Kan noen kaste ut en livbøye før jeg drukner i all selvmedlidenheten? :p

Lenke til kommentar
En dag kommer hu til å fortelle om den fantastiske fyren hu har møtt, det er jeg hvertfall usikker på om jeg vil takle særlig bra.

 

nettop derfor jeg også brøt all kontakt.

 

Kan noen kaste ut en livbøye før jeg drukner i all selvmedlidenheten? :p

 

hadde du skrevet dette i slutten av april hadde jeg sagt "Velkommen til klubben".

Lenke til kommentar
Det er ikke dermed sagt at man ikke kan endre tankegang og falle for denne vennen.

Det er det ikke. Det jeg mente er at da vil ikke jenten gjøre fremstøt, i hvert fall, for da forventer hun at gutten ikke er interessert. Det betyr ikke at hun vil protestere vilt om han nå gjør et fremstøt. Beklager for elendig formulering.

Lenke til kommentar

Alright!

 

Da har jeg møtt henne igjen.

Denne gangen ble jeg tipset om bowling sammen med hun og et vennepar.

 

Bowlingen var gøy(selv om jeg tapte første omgang når hun i tillegg har diger bandasje på pekefinger)

 

Etterpå var det film hos det nevnte venneparet, men grunnet syk frue, så stakk de rett før vi satte på Shrek 3.

 

Mens vi så filmen, sovnet hun i sofaen, og jeg så på filmen fra en stressless.

 

 

Finn 1 feil. :wallbash:

Lenke til kommentar
Jeg var på fest i går, og utpå natta gikk vi ned til sentrum. Der traff jeg en søt jente, og jeg fikk tilogmed tak i mobilnummeret hennes! :D

 

Men nå sitter jeg her og er usikker på hva jeg skal skrive i meldingen til henne. Noen som kan hjelpe meg?

 

Om du vil bli bedre kjent må du jaffal gi tegn ^^ Send en melding og skriv det var koslig å bli kjent med ho eller noke sånt?

Lenke til kommentar

Vennefella er ikke noe å whine over. Det som forundrer meg mest er hva jenter tenker om "kjemi". Enten har man det eller så har man det ikke, hevdes det. Det finnes en del fellestrekk til de guttene jenter flest føler kjemi med.

La meg ta et eksempel:

 

En gutt møter ei jente på en fest. De snakker mye sammen, han virker veldig hyggelig, og han har utseendet med seg. Det virker aldri som om han har interessen for henne, selv når de møtes igjen flere ganger i løpet av de neste ukene; han er allikevel en snill koseklump. Trolig at hun føler kjemi med denne gutten?

 

En gutt møter ei jente på en fest. De snakker mye sammen, han virker veldig hyggelig, og han har utseendet med seg. Han virker små-interessert, og erter jenta en del. Kroppskontakt, småflørting og mye moro når de møtes i løpet av de neste ukene. Trolig at hun føler kjemi med denne gutten?

 

Spesifikt til dere jenter: Tenk på en god kamerat av deg. Han innrømmer plutselig en dag at han har blitt forelska i deg, og han trapper opp flørtinga og alt som hører med. Er det ikke større sjans for å føle kjemi med en ny og spennende gutt du nettopp har møtt, som er ca like hyggelig, kjekk, flørtete osv?

 

Det er hvertfall slik jeg har opplevd det.

Lenke til kommentar
Gjest anonym gutt

Hei, jeg i kontakt med en utrolig hyggelig jente på et slags "konfe treff" her forleden. Etter en stund da vi var blitt bedre kjent med hverandre og jeg får vite at hun har en kjæreste i 10. klasse(vi går begge i 9. klasse). Men når jeg får snakket med henne forteller hun at hun liker meg, men at hun ikke vil slå opp med typen sin for han kommer til å bli så lei seg. Han skal vistnok ha sendt en meld når de ble sammen med teksten: ".. om du møter en annen gutt som du liker bedre enn meg må de ikke slå opp for jeg er en så følsom person..etc.."(patetisk..?) uansett; nå har hun kommet fram til at hun vil slå opp med typen i 10ende.. Men hun har vist dårlig samvittighet ovenfor typen og at hun har holdt på med meg..

 

nei.. sorry at jeg plager dere med dette, det var jo egentlig ikkje noe sprøsmål eller poeng, men det var bare godt og få skrevet det ned..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...