Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart eg reagerer på at damen skal sove hos (vell merke i lag med andre) en av eksene mens jeg er vekke?

Det spørs jo helt på settingen. Er det en gammel vennegjeng som samles, og hele gjengen skal vernatte, er det jo sannsynligvis uskyldig nok. Litt verre hvis det er de to og to andre par..

De hadde blitt kjedelig i gammel-vennegjengen hvis ingen skulle overnatte samme sted som en eks i hvert fall. Ville blitt lite hytteturer da, f.eks. Men om de uansett skal hjem tidlig neste dag, og det går an å få skyss samme kveld, bør det jo ikke være noe om å gjøre for henne å overnatte.

Lenke til kommentar

Det er noen par, og en del andre.. Hun hadde f.eks. tenkt å reise til syden med denne gjengen i sommer, men slo det fra seg når vi ble sammen fordi hun da skulle sove på rom med to av disse guttene, som hun begge har pult/rota med.. Hun har for å si det sånn hatt en fortid før hun ble sammen med meg som det var mye festing og roting i, men ikke at jeg skal snakke noe om det. Men det hadde ihvertfall ikke være aktuelt for meg å gjøre det samme, for jeg vet at jeg ikke hadde klart å la være å gjøre noe dumt denne kvelden.

Lenke til kommentar

Hei, har noe som plager meg forferdelig for tiden som jeg bare må få ut. Min nåværende kjæreste fortalte meg noe for noen dager siden som jeg absolutt ikke kan få ut av hodet. Saken er at når hun var 15 år, var hun på en fest med en haug folk. Hun kom i snakk med en på 20 år, som hun ikke hadde stor interesse av. Etter å ha snakket med han endel, snudde hun seg rundt for å se på noe som skjedde bak hun, og i dette øyeblikket har denne gutten puttet noe i drinken hennes som fikk henne til å bli fullstendig borte. Det som skjer etterpå husker hun ikke noe av, men har blitt fortalt. Det som skjer er at denne gutten drar hun med seg inn på ett rom, og puler hun. Første sexpartneren hun har i sitt liv er en 5 år eldre gutt som har neddopet henne.

Jeg er så trist på hennes vegne, og klarer ikke å få dette ut av hodet. Får ikke sett henne på en stund, og er sterkt redd for at jeg neste gang vi har sex ikke klarer å tenke på annet enn det hun har fortalt.

Noen tips til å komme over dette?

Lenke til kommentar

Det er noen par, og en del andre.. Hun hadde f.eks. tenkt å reise til syden med denne gjengen i sommer, men slo det fra seg når vi ble sammen fordi hun da skulle sove på rom med to av disse guttene, som hun begge har pult/rota med.. Hun har for å si det sånn hatt en fortid før hun ble sammen med meg som det var mye festing og roting i, men ikke at jeg skal snakke noe om det. Men det hadde ihvertfall ikke være aktuelt for meg å gjøre det samme, for jeg vet at jeg ikke hadde klart å la være å gjøre noe dumt denne kvelden.

Så, det du sier er at du ikke stoler på at hun klarer la være å tafse på tidligere sexpartner/kar hun har rotet med tidligere, fordi du vet at du hadde vært utro i samme setting? Classy.

Lenke til kommentar

Klart det, når du på den ene siden prater om at du har vanskelig for å stole på kjæresten din fordi eksen var utro. Og på neste side skriver du at du ikke hadde klart å holde den i buksa om du sov over sammen med noen du har rota med/hatt sex med før. Det blir litt i overkant idiotisk spør du meg.

Du som har opplevd å sitte i "feil ende" av utroskap, burde da i hvert fall ha vett til å ikke gjøre det samme mot noen andre.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Jeg skjønner virkelig ikke utroskap jeg. Er det jeg som er teit fordi jeg uansett kun er sammen med den jeg er sammen med? Jeg har takket pent nei til flere situasjoner hvor jeg kunne utfoldet meg seksuelt på ymse måter, fordi jeg har hatt dame og jeg har aldri angra på det.

Kan noen forklare meg hvordan man, hvis man er sammen med noen, i det hele tatt kan vurdere å rote med noen andre?

Hvis jeg hadde vært i et forhold og i hodet mitt vurdert å rote med noen andre, ville jeg faktisk gjort det slutt med dama for hennes del. Ingen fortjener at den man er sammen med i det hele tatt vurderer tanken på noen andre.

Spekulere og lure på er en ting, men å faktisk vurdere det er det jeg snakker om her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...