Yamas Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Da spør jeg igjen: Hvordan får jeg en kjæreste? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ta en titt i din svært kjente tråd Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Nå har det seg jo sånn at jeg er sammen med en gutt da du sier ingenting om hvor gammel du er. som bazukh er inne på så kan hormonene dine spille deg et puss hvis du er i alderen for dette. når det gjelder det å bli bifil/homofil/biseksuell/++ så er det jo ganske mange som bruker endel tid på den interne prosessen før de aksepterer for seg selv at de har den legningen de har. for mange kan dette være en tøff besluttning da de fort kan bli stemplet som litt "annerledes" av resten av samfunnet. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Nå har det seg jo sånn at jeg er sammen med en gutt da du sier ingenting om hvor gammel du er... *snip* 14. altså er hormoner en god mulighet Lenke til kommentar
cFc Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Da spør jeg igjen: Hvordan får jeg en kjæreste? TROLL alert. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Da spør jeg igjen: Hvordan får jeg en kjæreste? Jeg forstår hvorfor folk blir lettere irritert av deg. For å svare: http://www.wikihow.com/Get-a-Girlfriend Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Vel, det er jo dokumentert at hjernene til mennesker med forskjellige seksuelle preferanser når det kommer til kjønn fungerer forskjellig og responderer forskjellig. Så nei, jeg tror ikke det er noe du plutselig bare blir. Men det er noe man plutselig kan oppdage, og det føles helt likt. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Rart eg reagerer på at damen skal sove hos (vell merke i lag med andre) en av eksene mens jeg er vekke? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 For å pirke på den bifil-debatten tidligere. Det er korrekt at bifil er noe man er og ikke blir, men det er noe du plutselig kan oppdage. Og da kan det tolkes som at du har blitt bifil, selv om du alltid har vært det. Men 14 år er vanskelig alder å sette seg selv i bås. Prøv hva som interesserer deg og så finner man ut når man blir eldre hva som funker og hva som ikke funker. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er, på lik linje med homofil, hetrofil, dendrofil og nekrofil, ikke noe man kan bli. Enten er man det eller så er man ikke det Selvfølgelig er det noe man kan bli. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er, på lik linje med homofil, hetrofil, dendrofil og nekrofil, ikke noe man kan bli. Enten er man det eller så er man ikke det Selvfølgelig er det noe man kan bli. Nei, legning er man født med. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det tror jeg ikke noe på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Rart eg reagerer på at damen skal sove hos (vell merke i lag med andre) en av eksene mens jeg er vekke? Nei det syns jeg ikke er noe rart i det hele tatt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Jeg stoler såpass på kjæresten min at jeg synes godt hun kan sove med andre gutter. Og gjerne ekser hvis hun vil det. Endret 17. januar 2011 av Nopros Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Har opplevd at den ene exen var utro, så sliter med å stole på sånt for min del. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Har opplevd at den ene exen var utro, så sliter med å stole på sånt for min del. Ditto. Men heldigvis er forloveden helt annerledes, og ville ikke funnet på å spørre om å sove hos en eks eller guttevenn engang. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ja, jeg og har opplevd at en eks har vært utro.. Før stolte eg helt på folk men etter det så har jeg mistet nesten alt av tiltroen jeg har til personer av det andre kjønn.. Forferdelig følelse Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ja, jeg og har opplevd at en eks har vært utro.. Før stolte eg helt på folk men etter det så har jeg mistet nesten alt av tiltroen jeg har til personer av det andre kjønn.. Forferdelig følelse Akkurat det samme her. Vil stole 100%, men går liksom ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå