Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har det seg jo sånn at jeg er sammen med en gutt da :dontgetit:

du sier ingenting om hvor gammel du er. som bazukh er inne på så kan hormonene dine spille deg et puss hvis du er i alderen for dette.

når det gjelder det å bli bifil/homofil/biseksuell/++ så er det jo ganske mange som bruker endel tid på den interne prosessen før de aksepterer for seg selv at de har den legningen de har. for mange kan dette være en tøff besluttning da de fort kan bli stemplet som litt "annerledes" av resten av samfunnet.

Lenke til kommentar

Vel, det er jo dokumentert at hjernene til mennesker med forskjellige seksuelle preferanser når det kommer til kjønn fungerer forskjellig og responderer forskjellig. Så nei, jeg tror ikke det er noe du plutselig bare blir.

Men det er noe man plutselig kan oppdage, og det føles helt likt.

Lenke til kommentar

For å pirke på den bifil-debatten tidligere.

Det er korrekt at bifil er noe man er og ikke blir, men det er noe du plutselig kan oppdage. Og da kan det tolkes som at du har blitt bifil, selv om du alltid har vært det.

Men 14 år er vanskelig alder å sette seg selv i bås. Prøv hva som interesserer deg og så finner man ut når man blir eldre hva som funker og hva som ikke funker.

Lenke til kommentar

Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene.

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Rart eg reagerer på at damen skal sove hos (vell merke i lag med andre) en av eksene mens jeg er vekke?

Nei det syns jeg ikke er noe rart i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...