Yamas Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Men jeg må jo vise en form for interresse? Jeg skal ikke bli venn, eller beskjent, men noe helt annen, som krever noe helt annet... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Men jeg må jo vise en form for interresse? Jeg skal ikke bli venn, eller beskjent, men noe helt annen, som krever noe helt annet... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Tror han ble henvist til denne tråden fra den andre... :!: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Det hjelper ikke at han har vært der, når han kommer hit. Det er det de snakker om der han er ute etter, ikke "flere fisk i havet", "gi opp", "hun vil ikke ha deg, deal with it" osv. Pluss, jeg er drittlei de spørsmålene der. Eller, det at han overser svarene, er vel heller det jeg er drittlei. 8D Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Denne fyren er ikke ute etter noen ting. Han har fått så mange svar på dette forumet at han godt kunne skrevet en bok ut av det. Det beste er om vi bare ignorerer Wendelinho(Yamas om du vil), så kanskje han holder opp til slutt. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg krever å få ett svar på mitt siste spørsmål, og ikke henvendiger frem og tilbake itråder. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Og når du får det overser du det og spør videre. Get a life. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg krever å få ett svar på mitt siste spørsmål Du er på et gratis nettforum og krever svar fra brukere? 3 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg krever å få ett svar på mitt siste spørsmål, og ikke henvendiger frem og tilbake itråder. Jeg krever at du stapper en ananas i rektum, i stedet for å forsure denne tråden. 9 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ih, jeg gleder meg allerede til kjæresten kommer hjem igjen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Yamas, jeg har et forslag til deg, jeg. Stikk bort til jenta du liker neste gang du ser henne. Fortell henne at du krever at hun skal like deg. Det fungerer like mye som det å få svar på problemstillingen din i denne tråden. Med den holdningen der kommer du akkurat like langt, skjønner du. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg tror jeg har blitt bifil Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg tror jeg har blitt bifil Det er, på lik linje med homofil, hetrofil, dendrofil og nekrofil, ikke noe man kan bli. Enten er man det eller så er man ikke det Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg tror jeg har blitt bifil Hvorfor tror du det? Hvis du er det, hvorfor evt. ? Se på den lyse siden. Om du er bifil, blir du tiltrukket av alle mennesker, og er ikke lenger begrenset til bare ett kjønn. Tenk for en frihet! Skjegg eller Pupper, liksom. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg tror jeg har blitt bifil Jeg tror ikke det er noe man plutselig blir. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Så man kan ikke bli bifil? Lol. Merkelig at jeg plutselig ble kåt av den ene jenta i klassen min i dag da. Aldri opplevd det før. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Vel, det er jo dokumentert at hjernene til mennesker med forskjellige seksuelle preferanser når det kommer til kjønn fungerer forskjellig og responderer forskjellig. Så nei, jeg tror ikke det er noe du plutselig bare blir. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Nå har det seg jo sånn at jeg er sammen med en gutt da Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Vel, kanskje du er bifil da. Eller kanskje det bare hormonene dine som gjør at du har lyst til å eksperimentere. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Nå har det seg jo sånn at jeg er sammen med en gutt da TREKANT Vinn-vinn situasjon for alle parter. Men i det seriøse hjørnet så er det som SnittLeif sier, enten så er man bifil eller ikke. Du er vel ganske ung (?) enda, men kanskje du er bifil eller det er hormoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå