Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Vi var på 3D-ultralyd i dag og fikk hilse på babyen i magen. Fikk bekreftet at det er en liten jente denne gangen også :)

Ultralyd var bare en helt fantastisk opplevelse for oss! Nurket har termin den 12. april, og en liten tissetass avslørte at det er en gutt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer bare på om noen har noen konkrete tips om hvordan kanskje prøve få møtt en person IRL etter å bare snakket med henne på face og litt sånn ? siden det er ingen felles venner sånn sett så føler jeg det kan bli litt vanskelig. Eneste er at jeg innimellom møter på hun i gangene og går på samme skole, noen som har noe tips de kanskje har brukt selv ? er litt usikker, vet bare at det å gi henne pusterom, lytte, la hun snakke til meg og ikke bare til hun og være hyggelig gi komplimenter osv og hinte funker ganske bra ser det ut som, trenger vel egentlig bare litt hjelp og eventuelt tips hvordan jeg kan møte hun IRL og få snakket med henne / bli bedre kjent osv ? ;)

Til dere som får besøk nå, bare vis dere fra deres beste side og lykke til videre :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde en kompis jeg bare snakket med på messenger og sånt. Snakket mye, så ble jo etterhvert ok kjent. Så ba jeg om telefonnummer, og etterhvert bare pratet jeg med ham på skolen, akkurat slik jeg gjorde via nettet, uten å tenke noe mer over det. Funket fint. Ble gode venner.

Lenke til kommentar

Lurer bare på om noen har noen konkrete tips om hvordan kanskje prøve få møtt en person IRL etter å bare snakket med henne på face og litt sånn ? siden det er ingen felles venner sånn sett så føler jeg det kan bli litt vanskelig. Eneste er at jeg innimellom møter på hun i gangene og går på samme skole, noen som har noe tips de kanskje har brukt selv ? er litt usikker, vet bare at det å gi henne pusterom, lytte, la hun snakke til meg og ikke bare til hun og være hyggelig gi komplimenter osv og hinte funker ganske bra ser det ut som, trenger vel egentlig bare litt hjelp og eventuelt tips hvordan jeg kan møte hun IRL og få snakket med henne / bli bedre kjent osv ? ;)

Til dere som får besøk nå, bare vis dere fra deres beste side og lykke til videre :)

Du kan jo f.eks. spørre om nummeret hennes, og ringe henne en gang du kjeder deg. Om begge ikke er opptatte kan dere jo snakke litt sammen da. Eller så kan du spørre henne på facebook om dere skal finne på ett eller annet etter skolen f.eks. Er ikke verre enn det. :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg elsker å være forelsket, eller om jeg hater det. Som regel er det noe som bare skaper negative tanker, nedstemthet og alt føles bare håpløst, men de få gangene hvor det faktisk føles godt, føles det ekstremt godt. Jeg vet ikke helt om det negative veier opp for det positive. Jeg vet likevel at jeg ikke ville vært forelskelsen foruten. Det bitte lille håpet jeg har om at det kanskje en dag vil bli deg og meg, er nok til å holde meg oppe. Å være forelsket i noen i tre år er ganske tungt i lengden. Vi har snakket sammen for første gang da, opptil flere ganger faktisk. De stundene føles alt helt uvirkelig.

Lenke til kommentar

Japp, får bare fortsette også kanskje gi henne et lite pusterom og se om hun kanskje prater litt med meg og litt slikt, også tenkte jeg kanskje om ikke så lenge ta steget opp å spørre, føler bare at det blir for dumt for tidlig, men takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Jeg er forelsket, hva bør jeg gjøre? Vi er tenåringer, hun liker meg ikke.

Da prøver jeg igjen til jeg får ett konkret svar.

Har du prøvd kloroform? Prøv det, du vil bli overrasket over hvor mye lettere det vil bli da..

Endret av kammizez
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg later som jeg ikke bryr meg. Jeg prøver alt jeg kan å gjemme meg for henne og unngå henne. Står hun i trappen, da da går jeg ned igjen og går opp en annen, på andresiden :-) Riktig? Jeg prøver å få folk til å stelle seg foran meg så hun ikke ser meg. Riktig? :-)

Lenke til kommentar

Om du skal late som om du ikke bryr deg, så gjør du en særdeles dårlig jobb. Ikke snu, ikke unngå henne, bare fortsett opp trappen og lat som om du ikke legger merke til henne. Ikke se demonstrativt i motsatt retning eller noe, men bare gå forbi. Helt normalt.

Lenke til kommentar

Jeg og kjæresten (skal ikke kalle ham flaue kosenavn her <3) min var på reptilpark i helgen. Ettersom han har en koselig liten Iphone, fant vi veien ganske lett i motsetning til forrige gang jeg var der. Etterpå lagde jeg mat til oss mens han tente noen levende lys. Ble ganske godt, faktisk. Som sagt, jeg kan når jeg vil. :love:

Jeg elsker kjæresten min.

Endret av Zerda
Lenke til kommentar

Jeg er forelsket, hva bør jeg gjøre? Vi er tenåringer, hun liker meg ikke.

Da prøver jeg igjen til jeg får ett konkret svar.

Hva faen snakker du om? Konkret svar? Hvorfor driver du å maser så? Vi kan jo ikke si hva du skal gjøre. Men du kan prøve å være litt hyggelig mot ho og snakke med ho. Ikke ignorer ho

Om du er sånn som du er i denne tråden skjønner jeg godt hvorfor ho ikke liker deg

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Om du skal late som om du ikke bryr deg, så gjør du en særdeles dårlig jobb. Ikke snu, ikke unngå henne, bare fortsett opp trappen og lat som om du ikke legger merke til henne. Ikke se demonstrativt i motsatt retning eller noe, men bare gå forbi. Helt normalt.

Fakta er at jeg er at jeg i virkeligheten, har slik personlighet som jeg har her. Er det noe galt med den, så påpek hvorfor og forklar hva jeg skal gjøre annerledes, fremfor å bare si det. Men til det siterte: Hva mer skal jeg gjøre? Jeg føler jeg har unngått hun lenge nok, sånn slemt unngått, men hva videre? Jeg vil jo at hun skal se meg selvstendig, uten at jeg er med gjengen, osv...

Lenke til kommentar

Fakta er at jeg er at jeg i virkeligheten, har slik personlighet som jeg har her. Er det noe galt med den, så påpek hvorfor og forklar hva jeg skal gjøre annerledes, fremfor å bare si det. Men til det siterte: Hva mer skal jeg gjøre? Jeg føler jeg har unngått hun lenge nok, sånn slemt unngått, men hva videre? Jeg vil jo at hun skal se meg selvstendig, uten at jeg er med gjengen, osv...

Jeg som trodde alle bare var avatarer her.. (lol @referanse)

Men som Nie sa, behandle henne som du behandler hvilkensomhelst jente du ikke har kontakt med. Er ikke værre enn det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...