Yamas Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hei, jeg har vært litt innpåsliten med noen folk FØR nyttår på skolen. Nå har jeg tenkt å ikke ha kontakt med dem, hvis de tar kontakt så er de interressert i å bli kjent. Problemet er at jeg liker jenta der, og vil ha vanskeligheter for å komme på avstand fra hun. Er det da ett riktig valg å være med dem èn gang i uken i storefri (alt gjelder innenfor skolen) ingen spesiell dag? Hvaslags tegn gir jeg da? Hele uka, til ingenting, til 1 gang i uken, for så og bare stoppe opp igjen? De må jo ikke glemme meg heller. De ser meg og jeg dem på skolen, men jeg er ikke med dem. PS. Det er en fyr som DAGLIG minner denne jenta på at jeg liker hun, denne gutten truer med å slå å sparke og banke meg opp hele tiden, da generelt uten grunn. Noe jeg ikke vet hvorfor. Jeg er nå veldig forvirret. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hva faen skal hun gjøre? Vokte soverommet til dattera som en hund? Vel, ja.. Hun truet med å ringe foreldrene mine for å si at når kjæresten min var på besøk så måtte foreldrene være med oss og alle dørene måtte være åpne. Ja så gæren er hun faktisk. Men nå har jeg altså lovet å ikke pule henne før hun er fylt 16, så da gikk alt mye bedre. Lurer på hvordan hun fant det ut in the first place. Jeg også egentlig. Hvor lenge har dere vært sammen? Er jo tragisk å nekte jenta å ha sex med kjæresten sin... Vært sammen i en ukes tid, men har hadde tidligere ett fuckfriend-forhold som har vart i noen måneder(ja, jeg vet det ikke alltid er så lurt å bli kjæreste med pulevennen sin.) Er en stund siden moren fant ut at vi hadde hatt sex og ba oss da slutte å være pulevenner, noe vi ikke klarte såklart. Begge fikk følelser og vi er nå kjærester. Moren vil at hun skal være jomfru til hun er 18, siden det var da hun mistet jomfrudommen. Og hun ser helst at hun ikke har et kjæresteforhold det siste halve skoleåret heller, fordi hun synes datteren sin skal konsentere seg mer om skolearbeidet enn kjæresten. Og ja, jeg har ikke et veldig godt forhold til moren hennes. At hun ikke vil at datteren skal ha en pulevenn når hun er 15 kan jeg jo egentlig forstå, men nå er dere kjærester da. Og hun blir 16 om tre måneder? Hva er forskjellen om dere puler nå eller om tre måneder? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Hva er forskjellen om dere puler nå eller om tre måneder? Det er det jeg har sagt gjentatte ganger også. Moren er ekstremt fæl på aldersgrenser. Dagen hun er 16, får hun pule, ikke dagen før. Dagen hun blir 18 får hun lov til å dra ut å drikke, ikke dagen før. Endret 7. januar 2011 av Nopros Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hva er forskjellen om dere puler nå eller om tre måneder? Det er det jeg har sagt gjentatte ganger også. Moren er ekstremt fæl på aldersgrenser. Dagen hun er 16, får hun pule, ikke dagen fær. Dagen hun blir 18 får hun lov til å dra ut å drikke, ikke dagen før. Sikreste måten å få en tenåring til å pule før fylte 16, og å drekke før fylte 18. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det høres jo helt tåpelig ut, men moren prøver sikkert å gjøre det beste hun kan for datteren sin. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Gjør vell ingenting å vente til hu er 16^^ Er da kort tid det^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Da jeg fikk kjæreste i den alderen tilbød mamma seg å bli med til legen for å få en resept på p-piller. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hei, jeg har vært litt innpåsliten med noen folk FØR nyttår på skolen. Nå har jeg tenkt å ikke ha kontakt med dem, hvis de tar kontakt så er de interressert i å bli kjent. Problemet er at jeg liker jenta der, og vil ha vanskeligheter for å komme på avstand fra hun. Er det da ett riktig valg å være med dem èn gang i uken i storefri (alt gjelder innenfor skolen) ingen spesiell dag? Hvaslags tegn gir jeg da? Hele uka, til ingenting, til 1 gang i uken, for så og bare stoppe opp igjen? De må jo ikke glemme meg heller. De ser meg og jeg dem på skolen, men jeg er ikke med dem. PS. Det er en fyr som DAGLIG minner denne jenta på at jeg liker hun, denne gutten truer med å slå å sparke og banke meg opp hele tiden, da generelt uten grunn. Noe jeg ikke vet hvorfor. Jeg er nå veldig forvirret. Dere kjenner historien, og jeg er forvirret på om jeg skal fortsette, delvis eller ikke være med dem i det hele tatt? Hvorfor? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Da jeg fikk kjæreste i den alderen tilbød mamma seg å bli med til legen for å få en resept på p-piller. Men så er hele familien din generelt ganske awesome da. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det kan diskuteres, men akkurat sex har aldri vært spesielt problematisk eller overstadig kleint hos oss. 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det er godt å ha en kjæreste som er snill og varter opp når man selv ligger med omgangssyke. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Aww. Mamma holder på sånn med kjæresten sin nå, han ligger og er slått ut med samme greia. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Da jeg fikk kjæreste i den alderen tilbød mamma seg å bli med til legen for å få en resept på p-piller. Jeg fikk husarrest en hel høstferie, fordi moren min fant en tom eske med angrepiller i skuffen på rommet mitt Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) 1mnd og 9 dager med kjæresten i dag (a) <3Hihi ^^ Endret 19. oktober 2015 av Heigre 1 Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Hei, jeg har vært litt innpåsliten med noen folk FØR nyttår på skolen. Nå har jeg tenkt å ikke ha kontakt med dem, hvis de tar kontakt så er de interressert i å bli kjent. Problemet er at jeg liker jenta der, og vil ha vanskeligheter for å komme på avstand fra hun. Er det da ett riktig valg å være med dem èn gang i uken i storefri (alt gjelder innenfor skolen) ingen spesiell dag? Hvaslags tegn gir jeg da? Hele uka, til ingenting, til 1 gang i uken, for så og bare stoppe opp igjen? De må jo ikke glemme meg heller. De ser meg og jeg dem på skolen, men jeg er ikke med dem. PS. Det er en fyr som DAGLIG minner denne jenta på at jeg liker hun, denne gutten truer med å slå å sparke og banke meg opp hele tiden, da generelt uten grunn. Noe jeg ikke vet hvorfor. Jeg er nå veldig forvirret. Dere kjenner historien, og jeg er forvirret på om jeg skal fortsette, delvis eller ikke være med dem i det hele tatt? Hvorfor? Anser du han som noen trussel da? Om du vil henge med den gjengen eller ikke er kun opp til deg selv, men om du er forelsket i denne jenta så nytter det ikke å gå unna hun. Lykken kommer ikke gratis. Endret 9. januar 2011 av Goldshoten Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Endelig full og ærlig; Pass dere for all del med å åpne dere og bli sammen med en person. Plutselig sitter dere der, uten noe som helst, uten å forstå noe som helst. Det høres kanskje harmløst ut, men det er absolutt ikke en posisjon dere ville satt dere i frivillig. 2 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Vel, det er en risk man nødvendigvis må ta om man har et ønske om å være sammen med noen. Er man ikke villig til det, så kan man heller ikke sutre over at man ikke har kjæreste heller. Life's a bitch, og noen ganger må man ta en sjanse for å kunne vinne. Endret 9. januar 2011 av yvonne2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg foretrekker i alle fall å være i et forhold basert på åpenhet, framfor et basert på løgner og inneslutthet som dermed fører til usikkerhet. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg foretrekker i alle fall å være i et forhold basert på åpenhet, framfor et basert på løgner og inneslutthet som dermed fører til usikkerhet. Enig. Kunne ikke tenkt meg i et forhold hvor det ikke går an å snakke sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå