Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat nå føler jeg kjærlighet er så tilfeldig. Eller, jeg syns jo det er vanskelig å "finne den rette".

Jeg syns det er feil at mange tror at jenter er dritredde for å bli sammen med en venn. Den såkalte vennefella.

Det har jo skjedd meg. Hvis man er seg selv og er utadvent så kommer mulighetene en gang. Han hadde tenkt på meg da jeg flytta fra Bergen og trengte bare "en mulighet" til å ta opp tråden igjen. Vi har aldri datet, men vi har alltid hatt en god tone oss i mellom.

Dette er en kjernekar, og jeg er så glad. Og siden jeg kjenner han fra før av, så eksisterer ikke skallet rundt meg lenger (det som kommer når man dater, fordi man bruker å bli såra). Jeg VET at han er verdens beste fyr, jeg VET hvordan han er som kjæreste. Og han er ikke redd for å ta sjansen på noe med meg, selv om vi bor kjempelangt fra hverandre. Det er verdt det.

Gleder meg til han kommer snart! :love:

Lenke til kommentar

Haha, jeg har alltid vært så misunnelig på folk som har kjærester, har det koselig sammen osv osv...

Nå er det endelig min tur, møtt ei herlig jente jeg er glad i. Wow, å være forelska er virkelig en digg følelse, faktisk...

Joa, forelskelse er virkelig en digg følelse, om personen man er forelsket i føler noe tilbake. Derimot om personen ikke føler noe, er ikke forelskelse så digg lenger, da blir det bare trist. Nå skal det sies at jeg egentlig bare har opplevd det siste her, men håper ting snur seg snart.

Lenke til kommentar

Forelskelse er en fantastisk følelse, uten tvil. Det er også fantastisk om den du er forelska i er forelska tilbake, men til og med dette kan være et problem hvis den du elsker plutselig finner igjen noen gamle følelser for en tidligere kjæreste.

Heldigvis får jeg besøk av dette nydelige mennesket i morgen, Vi skal se filmer, og kose oss sammen. Håper alt ordner seg

Lenke til kommentar

Til helgen skal jeg på fest med en jente jeg virkelig liker. Vi går i klasse og hun er blitt en ganske god venninne. Hun viser desverre ingen tegn til å ha kjærlighetsfølelser for meg.

Hun er en veldig "erfaren" jente, og har hatt et par typer, men hun har også hatt en del ONS etter fester, slik jeg har hørt ryktene. Jeg derimot er fortsatt jomfru og har så vidt vært nedi buksa på en jente under ekstrem alkoholisert tilstand :p (kopiert fra et tidligere innlegg av meg forresten)

Nå tenker jeg at jeg kanskje kan prøve meg litt på festen. Problemet er at jeg IKKE vil gi et inntrykk av at jeg bare vil ha ligg av damen, da jeg liker henne veldig godt. Jeg vil heller flørte litt med henne og se litt hvordan hun reagerer. Tingen er at jeg ikke vet hvordan jeg bør flørte og "teste" henne, uten at det skal virke som om jeg prøver å få henne til sengs. Ja, jeg er en veldig sjenert person som egentlig trenger litt alkohol i blodet for å sjekke opp jenter :) Derfor ville festen vært ganske god.

Har noen av dere noen råd om hvordan jeg kan flørte med henne, uten at hun tror jeg prøver å få meg ligg?

Litt off-topic: Jeg vet ikke hvordan jeg vil ta det om jeg ser henne kysse/være intim med en annen gutt, bør jeg være forberedt på det værste?

Lenke til kommentar

Nei, ikke ligg med henne. Du kan heller bare prate med henne i løpet av kvelden. Drikker hun så begynner hun å tenke på deg, selv om dere ikke prater sammen senere på festen. Se hvordan samtalen går, så spør du om nr hennes. Hvis hun deretter hooker opp med noen andre, ja, da er hun bare dum. Kan jo hende at det funker å ligge med henne og, men siden du er jomfru, ville jeg ikke gå for det. Den første gangen er jo fint å tilbringe med noen som forstår og som bryr seg, så hun ikke blir skuffet eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg ville vært litt forsiktig med hvem jeg lå med hvis jeg var jomfru. Noen driter i det, men jeg synes det skal være et godt minne. Bruk festen på å se hvilken person hun er på fylla, om det er en person du kunne tenke deg å ha et forhold til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...