Nyskjerrigperen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 kjærlighet kan dra seg til langt til h. jeg tror jeg aldri har hatt det så vondt og vært så full av sinne hele mitt liv. jeg føler meg så håpløs. 1 Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 skulle gjerne hatt en kjæreste... føler meg jævlig ensom for tiden Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 skulle gjerne hatt en kjæreste... føler meg jævlig ensom for tiden This Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Om man er ensom, hvorfor ikke finne på noe med venner? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Om man er ensom, hvorfor ikke finne på noe med venner? Jeg begynner å like deg Livet ditt er hva du gjør det til selv Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Troen på at en kjæreste kan hjelpe mot alt er sterkt overdrevet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jaja. Det gikk altså sånn til at kjæresten traff eksen sin. De hadde vært sammen av og på i tre år før, så jeg forstår at dette er et kraftig bånd. Jeg forstår også at gamle følelser kan blusse opp, og at h*n nå ønsker tid for seg selv for å finne ut hva hun egentlig vil. Det jeg nå da ikke forstår er at jeg nå er singel, min nåværende eks hevder at hun elsker meg, og føler sterkere for meg nå enn noengang før, men dette i seg selv ikke holder. I eksens ord er jeg den snilleste h*n noen gang har møtt, og det eneste h*n føler at h*n får fra meg er ekte kjærlighet, omtanke, varme og trygghet. Hvordan kan dette ikke være bra nok? FML Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Om man er ensom, hvorfor ikke finne på noe med venner? Venner kan ikke alltid fjerne lengselen etter en jente man kan holde rundt og kose med Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Om man er ensom, hvorfor ikke finne på noe med venner? Venner kan ikke alltid fjerne lengselen etter en jente man kan holde rundt og kose med Dette kommer vel igrunn fra et menneskelig behov som kalles sex. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg klemmer på og holder rundt vennene mine Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Dette kommer vel igrunn fra et menneskelig behov som kalles sex. Eller nærhet. Selvfølgelig er det fint med venner, men kjæresteforhold er noe helt annet (for meg i alle fall). Skjønner godt at folk føler det er noe som mangler selv om de har venner. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Venner er kanskje viktigere, men det kommer en periode i alles liv, hvor kjærligheten tar overhånd og styrer mye av livet. Da hjelper det ikke alltid at man har venner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det er noe eget med å klemme rundt en kjæreste ja. 1 Lenke til kommentar
Muffinsen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Gutten ringer ofte når han er i fylla, ellers så er han sjernert og ringer ikke. Liker han meg? Hvorfor ringer han bare i fylla. Forvirret.. Hvis han hadde likte meg, så hadde han vel tatt kontakt ellers og? eller? Ble kjent for ikke så lenge siden btw.. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Gutten ringer ofte når han er i fylla, ellers så er han sjernert og ringer ikke. Liker han meg? Hvorfor ringer han bare i fylla. Forvirret.. Hvis han hadde likte meg, så hadde han vel tatt kontakt ellers og? eller? Ble kjent for ikke så lenge siden btw.. Han har noe for deg. Akurat i hvilken grad er vanskelig å si. Grunnen til at han kun tar kontakt når han er full, er fordi han ikke tør ellers. Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Om man er ensom, hvorfor ikke finne på noe med venner? Venner kan ikke alltid fjerne lengselen etter en jente man kan holde rundt og kose med Akkurat Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg har tilbringt dagen min med verdens beste kjæreste. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Gleder meg til jeg skal på date med kjæresten min. Han vet ikke hva vi skal gjøre enda, men jeg vet at han kommer til å elske det. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) skulle gjerne hatt en kjæreste... føler meg jævlig ensom for tiden This Slenger meg på denne... Spesielt jul og sommer kjenner jeg "savnet" (blir nesten feil å si savn da, forrige "kjæreste" var på barneskolen). Endret 2. januar 2011 av iHouse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå