DJ_Dark Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Klart å forelske meg i en 14 år gammel jente fra Sverige som bor 6,5t unna. FML 6,5 timer er da ikke så mye. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Klart å forelske meg i en 14 år gammel jente fra Sverige som bor 6,5t unna. FML 6,5 timer er da ikke så mye. Nei. Nei det er det ikke. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Forelska meg i en 14 år gammel jente 4 timer fra meg. FML ? Vet ikke om jeg tørr å gjør å gå fram noe mer Hun føler det samme da.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Ser ut som denne karen også begynner å finne seg noe. Fikk nettopp vite fra en jente jeg har ønsket over ett år at jeg var (etter hennes utsagn) "perfekt - sykt attraktiv, smart og morsom" og at hun ønsket at vi skulle ta det et steg videre. Ikke feil. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Ser ut som denne karen også begynner å finne seg noe. Fikk nettopp vite fra en jente jeg har ønsket over ett år at jeg var (etter hennes utsagn) "perfekt - sykt attraktiv, smart og morsom" og at hun ønsket at vi skulle ta det et steg videre. Ikke feil. Det høyrest ikkje feil ut nei Lenke til kommentar
feggy Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Virker veldig bra!! Jeg har sinnsykt lyst på en kjæreste akkurat nå. Kan hende jeg fikser meg, men det er litt vekke, og vil nok ikke fungere. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Slenger med på de siste guttene her, og er i ferd med å finne meg ei selv. Livet blir bare bedre og bedre for hver dag som går Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Uffdah. Nå føler jeg meg fæl. Jeg har gitt klar beskjed om at om Dr. Reid fra Criminal Minds dropper innom en dag så må min kjære ut på ett lengre ærend. Namnamnam. ^^ Jenter med nerdefetisj er <3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Føler jeg må skille meg litt ut her. Fortsatt like langt unna noe som kan kalles et forhold. Dagene blir kanskje ikke bedre og bedre, men hey, det holder seg meget stabilt. Endret 30. desember 2010 av kammizez Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det er så deilig å ha kjæresten hjemme nå. Jeg gleder meg som en liten unge til å komme hjem til han hver dag, han gjør meg lykkelig og det blir bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Min kommer om mindre enn 2 timer, skal hente hun på togstasjonen om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Min kom i går, og skal være helt til søndag Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Kjæresten kommer hjem sent i kveld. Det blir stas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Aaw, jeg fikk kjærestevotter til jul Andre som har fått søte julegaver? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Fikk en søt ring Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jøss, lang liste med regler har kommet til denne tråden. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Fikk en søt ring misfornøyd? Jøss, lang liste med regler har kommet til denne tråden. det er ikek noen flere regler i denne tråden enn det har vært hele tiden. mulighetene for å poste anonymt i denne delen av forumet har det dog blitt litt endring på. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 ilpostino: Nei, virket det sånn? Fikk en alliansering i hvitt gull med tre diamanter. Akkurat sånn jeg ønsket meg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) ilpostino: Nei, virket det sånn? tja, det var iallefall slik jeg tolket det da du brukte -> . , , :!:, eller hadde jeg tolket litt annerledes. Endret 31. desember 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå