Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får nesten spørre dere her på hardwareforum, da jeg alltid roter det til når det gjelder jenter.

 

Det har seg slik at jeg nettopp har (såvidt) blitt kjent med ei ny jente. Hun tar samme fag som meg på skolen (ét fag faktisk, går egentlig i en annen klasse). Og vi har pratet litt sammen på msn osv. Men egentlig aldri snakket sammen in real life. (Dette vil si at jeg ikke har kommet særlig langt i denne utviklingen). Hver gang blikkene våre møtes får jeg alltid et varmt smil fra hun, og jeg smiler selvfølgelig tilbake til hun.

 

Jeg bare lurer på hvordan jeg bør gå fram nå i framtiden angående denne jenta? Jeg finner liksom ikke en fin situasjon til å ''slå av'' en prat med hun. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si.

Lenke til kommentar
Da er det jo bedre å ta den kvelden på 1 år og 6 mnd, det syns hvertfall jeg :)

Det er i alle fall greit at han husker hvor lenge de har vært sammen da :)

 

Er dessverre ikke alle som husker det.

Jepp, holder tellinga jeg. Men er enig i at det hadde vært bedre å venta en måned og posta her at vi hadde vært sammen i halvannet år. Får vente en måned da, og poste her igjen ;)

Lenke til kommentar

Hvis dere allerede skal sees i helgen, ville jeg kanskje venta med etterpå til å spørre om dere skal finne på noe mer. Se ann hvordan stemninga er mellom dere på lørdag. :) Og om dere har snakket om en tur sammen, så er jo det et bra tegn, eller?

 

Jeg har fått meg ny puuuws <3 =D

 

Er så glad! :D Hun er kosete å bare koser å kysser, å hun har så bra humor :D

 

- å er fantastisk god til å kysse! :D

 

 

TAKK AIDSKAKE! JEG ER TØØØØFFF NÅÅÅÅ :D

Grattis! :D Der ser du, bare man ta sjangser i blant!

Hihi. :wee:

 

fikk høre fra en vennine av henne at hun syns jeg er en kjempebra fyr :D Vi har festa litt i kveld, ble bare litt samtting og kos.. Øl og vin.. Skal som sagt på nach i morra, får se hva som skjer da :D

Lenke til kommentar

I kveld (natt) har jeg hatt den morsomste kvelden jeg har hatt på lenge. Jeg sto bare å tulla med ei litt eldre (så respektabel ut) dame på fest. Så hun ble med hjem til en venn av meg.

 

Vel, jeg sa nei til henne, fordi jeg syntes det rett og slett var upassende. Det som skjer er at hun stormer inn på rommet å kaller meg arrogant og ikke under noen andre noe godt, så jeg bare ler litt å legger meg å sover. Det neste jeg vet er at denne vennen min kommer inn på soverommet med kommentaren "Æ ska puul Marius", å jeg bare ler å legger meg til å sove igjen.

 

Så de puler (Det tok ikke lange tida), så kommer han tilbake på rommet der jeg lå å sa hvor mye han angret seg rett etter han kom. Jeg bare ler litt også utbryter det seg en stor diskusjon der hun står å kaller meg mekanisk og hva faen det skulle være. Poenget var at jeg var alt for lite selvopptatt osv, jeg måtte bry meg mer om meg selv....

 

Så etterhvert skulle hun dra (I samme rettning som meg), så vi tok taxi sammen. Å da fortsetter hun om at jeg skal bli med henne hjem, ligge i senga med henne. Jeg prøver å være hyggelig å si at jeg egentlig er veldig kald, så jeg vil bare hjem til senga mi (Forumet å fortelle denne latterlige hostiorien) for så å sove.

 

Så nå sitter jeg hjemme, kjefta opp for å ha sagt nei til ei dame som har barn som ikke er så veeeeldig mye yngre enn meg, å kompisen min ligger hjem å angrer på at han hadde seg med henne.

 

Ironisk nok ville hun at jeg skulle være der til hu hadde dratt, og det var jeg selvfølgelig :)

 

Morsomt kveld :) Ny dag i morgen, sent osv nå. Godnatt alle sammen.

 

 

 

 

PS! MAsse skriveeil og sikkert litt intærnt, jeg har alkohol i blodet. Egentlig skulle jeg bare bevise til han kompisen min at jeg hadde draget på damene, jeg snakket med flere så jeg tror jeg fikk bevist det rimelig godt. Utfallet var temmelig latterlig. Tilbud om å komme å sitte i boblebad og hele pakke. Haha

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Genialt Neppe ! :!:

 

 

Selv har jeg et lite problem, da jeg liker to jenter. Den ene har jeg kjent hele livet, og kommer kanskje på besøk i kveld for å se en film ellernoe. Men så var det dette med at det kan bli litt flaut ettersom mine foreldre kjenner hennes veldig godt og sånn.

 

Hun andre har jeg blitt kjent med i løpet av det siste året. Vi har rotet veldig mye på fest og når vi har møttes andre steder. Vi har en veldig god tone, og får sjelden stille, flaue øyeblikk.

 

Vanskelig... :love:

Lenke til kommentar

Stopper vel egentlig ikke der eller. Han kyssa med ei på festen som var like tung som hun var høy. Vet ikke helt om han har noen 35+ (med barn) fetish eller om det er bare desperat og pirmitive instinkter som plopper frem i han.

 

Kvelden var i alle fall utrolig morsom, traff masse hyggelig folk. I alle aldre. I kveld er det på den igjen :)

Lenke til kommentar
Neste gang han føler behovet for å kline med ei dundre på et par hundre som nærmer seg førti så tar du frem et Pondusblad og peker på Jokke ;)

Haha, ja. Men jeg orker ikke å gå med pondus blad i lomma hver gang jeg skal ut med han ;)

 

Det mest komiske var jo at jeg måtte kaste henne ut. Fordi han turte ikke si noe selv. Så når hun spurte om hun fikk være der, så sa han at det var likegyldig for han. Men så begynte hu å kjefte på meg. Jeg kan jo liste opp noe av ordene jeg ble kalt i rekkefølge.

 

Phase 1. (Her begynner hun av en eller annen grunn å bli keen på meg (Jeg har faktisk ikke gjort noe, jeg satt på en benk å skrev melding når hun kom å snakket med meg)

Kjekk, tøff, stilig, hyggelig og omtenksom

 

Phase 2. (Her er etter de har hatt sex, med kommentarer som (Du unner ingen andre noe godt)

Arogant, bifil (?), mekanisk, gammeldags og prippen.

 

Phase 3. (Her kommer vi til den seriøse samtalen der jeg slakter henne nord og ned, hun mener jeg er alt for lite selvopptatt, at jeg må unne meg selv ting (Sikker fordi jeg lot kompisen min ta henne istedet for meg))

Kjekk, tøff, stilig, hyggelig og omtenksom og bifil.

 

 

Tror hun mente jeg gikk i litt snobbete klær, og hun syntes jeg rett og slett så litt homse ut. Men hun var fast bestemt på at jeg var en gående maskin fordi jeg ikke bryr meg så mye om meg selv, men alle andre.

Lenke til kommentar
Jeg får nesten spørre dere her på hardwareforum, da jeg alltid roter det til når det gjelder jenter.

 

Det har seg slik at jeg nettopp har (såvidt) blitt kjent med ei ny jente. Hun tar samme fag som meg på skolen (ét fag faktisk, går egentlig i en annen klasse). Og vi har pratet litt sammen på msn osv. Men egentlig aldri snakket sammen in real life. (Dette vil si at jeg ikke har kommet særlig langt i denne utviklingen). Hver gang blikkene våre møtes får jeg alltid et varmt smil fra hun, og jeg smiler selvfølgelig tilbake til hun.

 

Jeg bare lurer på hvordan jeg bør gå fram nå i framtiden angående denne jenta? Jeg finner liksom ikke en fin situasjon til å ''slå av'' en prat med hun. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si.

 

 

Ser denne slapp ut av synet.

 

Genial kveld forresten Neppe ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...