Gjest medlem-1432 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hva er folks formening om når det er passende eller for tidlig å flytte sammen? Blir aldri for tidlig mener nå jeg. Så lenge begge to vil det. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Delvis enig med Gypsy, hvis begge vet hva det vil si å bo sammen med noen og fikser det greit, så er det ikke noe å vente med. Er man kjærester, så burde man også kunne bo sammen, hvis det er praktisk slik. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Vet ikke om jeg egentlig har noe svar på det lenger. For ett år siden ville i hvert fall svaret mitt spriket veldig med dagens. Nå har det seg sånn at det rett og slett føles riktig og naturlig, etter 10-11 måneder som kjærester. Men så er det vel ikke helt tradisjonelt heller. Han ukependler, så det blir egentlig ikke store forandringer rent praktisk. Så har vi kjent hverandre siden 2004, så jeg liker å tro at vi begge vet hva vi går/gikk til. :-P Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Tror det er veldig individuelt og situasjonsavhengig. Typen og jeg flyttet sammen etter omlag 2,5 år, men det var fordi vi gikk VGS og bodde hos foreldre to timer unna hverandre. Da var det ikke naturlig for oss å flytte sammen før vi begynte på universitetet (i tillegg til at vi var/er rimelig unge) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Når jeg traff min utvalgte så flyttet vi sammen etter ca 1 år, (mars -> mars/april). Ingen av oss ville i første omgang flytte fra kollektivene våre, men etterhvert så var vi så mye hos hverandre og det nærmet seg utskifting av folk i kollektivene så vi begynte å leite ca 10 mnd etter at vi traff hverandre. Lenke til kommentar
Gjest Hei. Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg klarer meg selv ikke lenger! Jeg har så mye på hjertet. Jeg kan få hun vekk fra Hooligansa og få hun med meg... Men jeg tør aldri å følge det jeg drømmer om natten. Det har virket før. Psykologen og Helsesøsteren gikk til slutt lei av besøk fra meg. Og alle andre mener jeg tenker og overanalyserer alt. De sier jeg må forandre meg. For en vits. Det ga meg en god latter. Alle har forskjellige meninger, men det finnes bare ett riktig svar. Og det er mitt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvorfor i alle dager spør du oss da? 6 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 For meg har det vært like greit å flytte sammen ganske tidlig, for det er først når man bor sammen at man faktisk får se alle sider ved personen. Kjedelig å være sammen i 4 år, og så oppdager man at man ikke takler å bo sammen.. Det eneste man bør ha gjort før man flytter sammen, er å faktisk ha bodd "hjemmefra" først. Jeg flyttet sammen med mannen min etter kun 5 mnd, og da flyttet jeg til en annen kant av landet. Men jeg tenkte at ryker det så ryker det. Da får jeg heller flytte tilbake. Ikke at jeg trodde det kom til å ryke da 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Psykologen og Helsesøsteren gikk til slutt lei av besøk fra meg. Troll!?!?!? Tvilsomt at psykologen skulle gå lei av besøk fra en pasient ... Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Heh, lucky. Blir jeg oppfattet som kald hvis jeg mener at kjærlighet bare er et evolusjonært verktøy som er er til for å perpetuere mennesket, og således ikke er spesielt romantisk per se? Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Du er ikke kald, bare aldri vært forelsket. 3 Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Blir jeg oppfattet som kald hvis jeg mener at kjærlighet bare er et evolusjonært verktøy som er er til for å perpetuere mennesket, og således ikke er spesielt romantisk per se? Bare hvis du bruker det som en pick-up line. Lenke til kommentar
Gjest Hei. Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvorfor i alle dager spør du oss da? Trenger hjelp. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Til hva nøyaktig? Virker ikke som du tar til deg rådene du har fått hittil. Og en psykolog går nok ikke lei av at du snakker med ham, han tjener tross alt penger på det, så gå tilbake og snakk med ham. Se om du kan få litt seriøs og profesjonell hjelp! Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Selvsagt har jeg vært forelsket. Jeg klarer likevel å se gjennom sløret og erkjenne at det bare er utskillelse av hormoner, ren kjemi. Lenke til kommentar
Gjest Hei. Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Til hva nøyaktig? Virker ikke som du tar til deg rådene du har fått hittil. Og en psykolog går nok ikke lei av at du snakker med ham, han tjener tross alt penger på det, så gå tilbake og snakk med ham. Se om du kan få litt seriøs og profesjonell hjelp! Jeg tror alle har noe i mot meg, og tar opp det hele tiden. De sier de ikke har noe i mot meg, men jeg tror dem ikke. De blir sinte fordi jeg ikke tror dem. Jeg kommer med frekke kommentater og nå er vi indirekte uvenner. Jeg tror ikke det tar lange tiden før skolen begynner å få noe i mot meg. Jeg vet ikke hvorfor, jeg har ikke gjort noe galt utenom å være meg selv. Psykologen får meg på besøk ofte, og jeg kverulerer på alle svar. Jeg vet at min mening er riktig og den eneste riktige, og jeg vil ha flere folk med meg. Men det er ikke så altfor enkelt når det drives dobbeltmoralistisk miljø på skolen der folk er snille mot de de vil være snille mot, og slemme mot de de vil være slemme mot, og det kan variere fra tid til annen. Helsesøster sa at jeg måtte kanskje se for meg selv på en video elns. for å få ett ordentlig innblikk i situasjonen. Kvalmt. Jeg har rett, det vet jeg. Men jeg har noe å bevise. Denne jenta skal bli min, uansett! Lenke til kommentar
thrs Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Har et spm. Hvor godt bør man kjenne personen før man kan be den ut? Har en type i sikte, men har aldri fått snakket ordentlig med han, bare sånn fort fordi det alltid har vært så mye folk rundt oss. har vel det jeg kan kalle et lite crush.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Hvor godt bør man kjenne personen før man kan be den ut? Har en type i sikte, men har aldri fått snakket ordentlig med han, bare sånn fort fordi det alltid har vært så mye folk rundt oss. har vel det jeg kan kalle et lite crush. det er vel ikek noe bestemt regel for slikt. liker du personen ber du han ut neste gang du treffer han. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 I morgen skal samboer ta meg med ut på restaurant, det blir koselig. Lenge siden sist nå. Lenke til kommentar
Gjest Hei. Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Til hva nøyaktig? Virker ikke som du tar til deg rådene du har fått hittil. Og en psykolog går nok ikke lei av at du snakker med ham, han tjener tross alt penger på det, så gå tilbake og snakk med ham. Se om du kan få litt seriøs og profesjonell hjelp! Jeg tror alle har noe i mot meg, og tar opp det hele tiden. De sier de ikke har noe i mot meg, men jeg tror dem ikke. De blir sinte fordi jeg ikke tror dem. Jeg kommer med frekke kommentater og nå er vi indirekte uvenner. Jeg tror ikke det tar lange tiden før skolen begynner å få noe i mot meg. Jeg vet ikke hvorfor, jeg har ikke gjort noe galt utenom å være meg selv. Psykologen får meg på besøk ofte, og jeg kverulerer på alle svar. Jeg vet at min mening er riktig og den eneste riktige, og jeg vil ha flere folk med meg. Men det er ikke så altfor enkelt når det drives dobbeltmoralistisk miljø på skolen der folk er snille mot de de vil være snille mot, og slemme mot de de vil være slemme mot, og det kan variere fra tid til annen. Helsesøster sa at jeg måtte kanskje se for meg selv på en video elns. for å få ett ordentlig innblikk i situasjonen. Kvalmt. Jeg har rett, det vet jeg. Men jeg har noe å bevise. Denne jenta skal bli min, uansett! Siste skoledag nå før ferien. Tenker hvis jeg ikke ser dem i dag at jeg skal spørre en av de 2 jentene jeg liker om de vil finne på noe med meg i ferien hvis de ikke har andre planer? Meg: Hva skal du i ferien? Hun: Mye. Meg: Ok. Det jeg håper på: Meg: Hva skal du i ferien? Hun: Ikke noe spesielt. Meg: Da kan vi vel møtes da, en gang? Eller..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå