Nyskjerrigperen Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kan en person på 22 år fremdeles ikke være over eksen som gjor det slutt for snart 3 år siden? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kan en person på 22 år fremdeles ikke være over eksen som gjor det slutt for snart 3 år siden? Finnes det noen fasit? 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Går sikkert greit det. Har/er selv vært forelsket i samme person i ca syv år, og jeg er bare tjue. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kan en person på 22 år fremdeles ikke være over eksen som gjor det slutt for snart 3 år siden? Finnes det noen fasit? Nei selvfølgelig ikke.. men hvis de nesten ikke har kontakt. Hun sender meld til han av og til. Just wondering. forventet ikke fasit. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noen ganger må man bare tenke på hva som gjorde at det ble slutt in the first place. Det er jo ofte man "angrer" og romantiserer forhold som tidligere har vært. Hukommelsen har en tendens til å spille oss et puss hvis man blir ensom. Veldig sant. Og dette har jeg tenkt mye på også. Tar nok tid som med alt annet. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Var ute igår på noe julebord lignende greier, ble ganske greit full og skulle ringe damen. Klarte selvfølgelig å kalle hun for en annen jente eg har litt kontakt med. What to do? Klarte selvfølgelig å ødelegge det litt ekstra igår med å ringe og sende sms som en freak etterpå Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Tenkte forresten jeg skulle nevne at forumbaby v3 er på vei Det har egentlig ikke vært noe hemmelighet på en god stund, men det føles likevel nesten litt rart å "fortelle" det. Har termin i april 2011. ## kommentarer på slettede poster fjernet av ilpostino ## Endret 5. desember 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Tenkte forresten jeg skulle nevne at forumbaby v3 er på vei Det har egentlig ikke vært noe hemmelighet på en god stund, men det føles likevel nesten litt rart å "fortelle" det. Har termin i april 2011. Gratulere! ^_^ Gammel er v1 blitt nå? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Tenkte forresten jeg skulle nevne at forumbaby v3 er på vei Det har egentlig ikke vært noe hemmelighet på en god stund, men det føles likevel nesten litt rart å "fortelle" det. Har termin i april 2011. Gratulerer. Alltid kjekt med slike flotte nyheter i juletida Hvor gammel er v1 og v2 da? =) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Tenkte forresten jeg skulle nevne at forumbaby v3 er på vei Det har egentlig ikke vært noe hemmelighet på en god stund, men det føles likevel nesten litt rart å "fortelle" det. Har termin i april 2011. Åååh, gratulerer til deg og Trond! Vet dere om det er gutt eller jente enda, eller vil dere ha en overraskelse? Gratulerer. Alltid kjekt med slike flotte nyheter i juletida Hvor gammel er v1 og v2 da? =) v2 er ikke hennes, men Nie og Espen Pai sin, og hun fylte ett 4. november. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Gratulerer. Alltid kjekt med slike flotte nyheter i juletida Hvor gammel er v1 og v2 da? =) v2 er ikke hennes, men Nie og Espen Pai sin, og hun fylte ett 4. november. Aahh, daså. Men uansett en spennende tid i vente vil eg tro Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Jeg har ryddet litt i tråden. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Tenkte forresten jeg skulle nevne at forumbaby v3 er på vei Det har egentlig ikke vært noe hemmelighet på en god stund, men det føles likevel nesten litt rart å "fortelle" det. Har termin i april 2011. grattis med pudding nummer to. Endret 5. desember 2010 av ilpostino 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 "bare" 16 dager igjen til kjæresten min kommer på besøk Noen som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre for at savnet ikke skal gjøre for vondt? Vi snakker sammen på Skype flere timer omtrent hver dag, men jeg savner nærheten. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvis du finner en oppskrift på å gjøre savn smerteløst, del den gjerne. Jeg har ikke funnet noe ennå. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvis du finner en oppskrift på å gjøre savn smerteløst, del den gjerne. Jeg har ikke funnet noe ennå. Hadde kjærlighet vært enkelt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Den er jo ganske enkel i seg selv, det er bare omstendighetene rundt som ofte har en tendens til å være mindre samarbeidsvillige. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Den er jo ganske enkel i seg selv, det er bare omstendighetene rundt som ofte har en tendens til å være mindre samarbeidsvillige. Sant nok :/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvis du finner en oppskrift på å gjøre savn smerteløst, del den gjerne. Jeg har ikke funnet noe ennå. Jeg har hørt at det å ligge i koma er rimelig smerteløst. Ta dog ikke ordet mitt for sannhet. Og gratulere til Forummamma med forumbaby nr. 3! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Joda, men det fungerer jo særdeles dårlig å ligge i koma 1/4 av året, eller mer. Arbeidsgivere setter ikke så pris på sånt. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Rart, det der. Jeg er så glad jeg ikke trenger å overleve avstand lengre. Men det var jo å snakke sammen på skype hver dag for å gjøre ting bedre, og telle ned hver dag for å i hvert fall se at dagene til man møtes blir mindre. Det er vel ikke så mye mer å gjøre? Endret 6. desember 2010 av Isilme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå