Nie Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 At jenter bruker kroppspråket mer enn gutter tror jeg ikke egentlig er noen diskusjon, det er vel om vi er så ille som gjesten vår tilsier som er spørsmålet. Dessuten, bruker det mer, ikke bruker det tydeligere som er greia. Så vidt jeg har forstått (uten å ha lest mer enn tilfeldige artikler rundt på weben) så er vi bredere i kroppspråket vårt. Føler vi oss reserverte/sjenerte/avvisende, så har vi lettere for å krysse armene enn det gutter har. And so on. Men at det er en så markant forskjell at vi sier to forskjellige ting med kroppen og munnen er sjeldent, i alle fall i meg og de jeg kjenner. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 I tråden her nå, er det jo mye godt materiale for 4chan-tråden. Lenke til kommentar
Gjest FK LYN Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg tror hun har en mistanke nå... Mistanke. Hva bør jeg DA gjøre? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Jeg tror hun har en mistanke nå... Mistanke. Hva bør jeg DA gjøre? Det er vel det beste som har skjedd hittil har jeg fått inntrykk av i postene dine. Du har allerede fått alle gode tips du vil trenge på veien tidligere. Drit nå i det jævla kroppsspråket. Legg bøkene til side, og snakk med jenta. Hvis du har problemer med å finne på noe å snakke om, kan du tenke deg ut et par aktuelle tema på forhånd. Hvis hun får en mistanke, er det jo på vei til åt hun skjønner hva du vil. Da gjelder det å IKKE fokusere på kroppspråket, men å gjøre noe annet enn å game og lese bøker. Og forresten, lykke til. EDIT: Glemte en liten "i". Endret 25. november 2010 av Munty Lenke til kommentar
Gjest FK LYN Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg har fått mange gode råd her, ja :-) Men meningen er jo å gjøre hun interressert uten at hun forstår at det er det jeg vil (kroppspråkkommunikajon). Hvis en jente vet at en gutt er interressert, da er det endten lik respons, eller aldri en mulighet i fremtiden. Også tar det vekk litt av mystikken og spenningen hvis jeg kommer ut med hele meg selv med en gang. Det provoserende er at alle skal spørre, når jeg sitter med hun (tør ikke snakke med hun om noe, hun virker avvisende, men nekter å innse negativt kroppråk selv (at hun liksom ikke vil snakke) så jeg bare ser på hvor nydelig hun er og vil ha hun i sengen) ...sitter ved hun, så kommer alltid noen bort og spør hvem jeg liker, om jeg liker hun osv. osv. Jeg kan jo ikke svare ''Ja'' basert på det første jeg skrev. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Det er sant at man ikke skal kaste all kortene med en gang nei, men det er en grense da. Om det virker som om hun ikke er interessert i å snakke, gjør du det allikevel. Hvis hun da virker direkte frastøtende fra å snakke med deg, ville jeg begynt å ta det som en liten pekepinn på hvordan framtiden vil se ut. Lenke til kommentar
Gjest FK LYN Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg finner aldri tidspunkt til å snakke. Og når jeg har mulighet så får jeg hjerneteppe. Men setter det seg en pen jente ved siden av hun, en jeg ikke er forelsket i. Da flyter samtalen bra. Men problemet er at den jeg liker, klarer jeg ikke å snakke med i frykt for å bli avslørt 100% Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har jeg nevnt hvor superfantastiskdeilig det er å være forelsket igjen? 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg tror det, men det kan absolutt ikke skade å nevne det igjen. Ihii, kjæresten min kommer igjen i morra. Han gjør meg fortsatt fnisete og gir meg sommerfugler i hele kroppen. 1 Lenke til kommentar
surtei Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 x2.. hadde eg bare vært hjemme med kjæresten da Lenke til kommentar
Gjest FK LYN Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Det er sant at man ikke skal kaste all kortene med en gang nei, men det er en grense da. Om det virker som om hun ikke er interessert i å snakke, gjør du det allikevel. Hvis hun da virker direkte frastøtende fra å snakke med deg, ville jeg begynt å ta det som en liten pekepinn på hvordan framtiden vil se ut. Skolen består av mange rare folk som ikke kan dette faget. Guttene der sier bare at de ikke bryr seg hvis det går rykter om at de liker en, som de liker. Alle vet jo at jenter ikke liker å få det sagt at en liker en. Det dreper all spenningen? Så det er ikke rart jeg må avfeie det med en gang. Men hva mente du her? Det er sant at man ikke skal kaste all kortene med en gang nei, men det er en grense da. Finnes en grense for hva? Lenke til kommentar
heymyfriends.com Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Det finnes ingen fast regel på dette. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg tror det, men det kan absolutt ikke skade å nevne det igjen. Joda, det kan det! Det at du/dere nevner det får meg til å savne følelsen! Og det får meg i dårlig humør Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Var på en fest/konsert for noen uker siden. Godt drita fant jeg meg en kjempe søt jente som jeg stod på andre rad og klina mens etter cover band spilte. Tror slettes ikke at fylla ødela, for at det kanskje kunne bli noe mer, denne gangen. Uansett, hva tenker dere er om å få til noe med ei jente du møter og kliner med i fylla? Fant ut hva hun heter en uke senere og la hun til facebook. Tenkte jeg skulle starte med en knøtt liten test (såkalt shit-test) for å se om hun var keen på noe videre kontakt, responsen var utelukkende positiv. Siden det har det blitt meldinger frem og tilbake på face for å prøve å holde jernet varmt frem til Jul da dette blir første mulighet til å møte henne igjen fra min side. Tenkte at jeg venter før jeg skaffer nummeret hennes og brenner ut flammen på altfor mange tekstmeldinger. Dette forutsier at det er noe ved å brenne da Vi er fra samme plass, bare det at jeg befinner meg på skole 3 og en halv time hjemmefra. Vet dette er dårlig utgangspunkt for et forhold, men virker som vi har en del til felles og hun var så forbanna søt at jeg bare må prøve. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Et lite spørsmål: Hvor går grensen for hva man kan gjøre når en skal finne ut om du og en person kan ha følelser. Altså at man er usikker og ønsker å se om det er noe? Virker som det er en tynn linje mellom det å "teste ut" og det å "playe". Jeg ønsker å finne ut om jeg kan ha følelser for ei jente, uten at hun skal føle seg "brukt" eller "playa".. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Vel. Vær ærlig? Ikke nødvendigvis "Heihei, kan ikke vi bare henge, kline og pule litt, så jeg får sjekka om jeg har nok følelser for deg til å bygge videre på?"-ærlig. Men vær ærlig om hensiktene dine om det ikke funker for din del, og ikke led henne an ved å si ting som ikke stemmer. F.eks. "Jeg er så forelska i deg", "Du gjør meg så lykkelig", and so on, med mindre du virkelig mener det. I mitt hode er en "player" en som leder ei jente an med masse vås, for så å bare dumpe uten noen forklaring. De fleste forventer ikke langvarlig kjæresteforhold etter litt klining lenger. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Tilbring tid med henne, og andre jenter. Så kjenn på forskjellen. Kysse begge to er også en mulighet hvis du fortsatt er usikker, men dette punktet kan gå i begge retninger hvis hun får høre at du har kyssa en annen jente. Lenke til kommentar
Gjest FK LYN Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Meg igjen her. Og jeg trenger egentlig bare ett siste råd. Eller synspunkt whtvrulike. Det er altså tiende trinn. Mye skjer, og det blir faktisk bare mindre og mindre tid til å snakke med hun på. Hun er sjenert, som gjør slik at jeg, asosial som jeg er, og langt nede som jeg er, først må bli sosial, for så å bli ENDA mere sosial for at denne sjenerte jenten skal føle trygghet. Jeg må altså bruke krefter jeg ikke har, noe som blir vanskelig ang. detstygge utseende mitt. Hva er det man snakker om på 10 trinn når man aldri er alene og alle hører og ser? Jeg leter etter hjelp, synspunkter og eksempler. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Meg igjen her. Og jeg trenger egentlig bare ett siste råd. Eller synspunkt whtvrulike. Det er altså tiende trinn. Mye skjer, og det blir faktisk bare mindre og mindre tid til å snakke med hun på. Hun er sjenert, som gjør slik at jeg, asosial som jeg er, og langt nede som jeg er, først må bli sosial, for så å bli ENDA mere sosial for at denne sjenerte jenten skal føle trygghet. Jeg må altså bruke krefter jeg ikke har, noe som blir vanskelig ang. detstygge utseende mitt. Hva er det man snakker om på 10 trinn når man aldri er alene og alle hører og ser? Jeg leter etter hjelp, synspunkter og eksempler. Ja, du trenger hjelp. Men ikke den hjelpen du kan få her. Psykiater eller helsesøster. Nå er jeg kjempelei av at du forsøpler denne tråden. Seriøst. Lag en egen tråd eller noe, hele tråden her er jo ødelagt. Du vil jo ikke ha hjelp. Folk har nesten skrevet et manus til deg, men likevel fortsetter du å spørre. Prøv kvinneguiden.no, der kan de helt sikkert hjelpe deg. 4 Lenke til kommentar
Gjest guest_endelig Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Du er nok kamskje i feil tråd. Men, gjør det jeg gjorde. Ta deg sammen og ta en tur til fastlege og spør om medisin (ssri) eller kognetiv terapi. Jeg tok den første og fikk noe som heter cipralex. Den funket veldig bra for meg etter noen uker. Jeg var imidlertidig dum nok til å vente til jeg var på tredje trinn på vgs før jeg gjorde dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå