Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dere allerede skal sees i helgen, ville jeg kanskje venta med etterpå til å spørre om dere skal finne på noe mer. Se ann hvordan stemninga er mellom dere på lørdag. :) Og om dere har snakket om en tur sammen, så er jo det et bra tegn, eller?

 

Jeg har fått meg ny puuuws <3 =D

 

Er så glad! :D Hun er kosete å bare koser å kysser, å hun har så bra humor :D

 

- å er fantastisk god til å kysse! :D

 

 

TAKK AIDSKAKE! JEG ER TØØØØFFF NÅÅÅÅ :D

Grattis! :D Der ser du, bare man ta sjangser i blant!

Hihi. :wee:

Lenke til kommentar
Og han har klart det igjen, dere!

 

Treffer jente. Blir kjent. Skravler. Blir venner. Blir gode venner.

 

...og plutselig kommer man aldri til å bli mer enn venner heller.

 

 

At jeg aldri klarer å få til ting riktig. Pokker ass..

To uker siden, og jeg må fremdeles være streng mot meg selv. NEI, du skal ikke sende meldinger. NEI, ikke legge hu til på msn igjen. NEI NEI NEI, ikke gå inn på nettbyprofilen hennes.

 

Jeg hater denne følelsen. Gå over! Bli borte! :(

Lenke til kommentar
Det er fordi man er i vennekretsen og jenter føler det ekkelt å bli sammens med venner.

Tell til 1,2,3 når du ser en jente, så prøver du deg på henne.

Ikke virk desperat, jenter merker det på 2-3 mils avstand ^^

 

å?

 

Hmm.

 

Jeg trodde det kanskje var best å bli venner først, og så se om en får noen signaler tilbake om motparten vil bli mer enn venner.

Lenke til kommentar
Jeg og "kjæresten" har vært av og på i over ett halvt år. Vi har ingen emosjonell forbindelse. Vi mistenker hverandre for alt og regner med at vi kommer til å bli stukket i ryggen når som helst.

 

Vi skal feire det i morgen. =D

Skal dere ferie det ilag? :)

 

Pussige saker.

 

Ja. Vi skal spise middag og greier.

Lenke til kommentar
Jeg trodde det kanskje var best å bli venner først, og så se om en får noen signaler tilbake om motparten vil bli mer enn venner.
Da kommer du til å slite mye hardere enn du behøver. Hvis du viser interesse fra første stund slipper du å bli LJBF'a (Let's Just Be Friends). Når man først er i friendzone er det mye vanskeligere å gjøre det til noe mer. Altså, når jeg sier "vis interesse" betyr ikke det å gi henne komplimenter for alt, møte med blomster på døra hver dag osv. Det er rett og slett å vise at du er åpen for mer enn vennskap, og få henne tiltrukket til deg. Les PUA sin tråd om det der, den forklarer alt mye bedre en jeg klarer; jeg er ikke noen typisk sjekker og jeg er heller ikke ute etter noen kjæreste.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...