Lekr Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Poenget er at med den formuleringen gir han inntrykk av at han drar uansett. Derfor burde han formulere det annerledes. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Poenget er at med den formuleringen gir han inntrykk av at han drar uansett. Derfor burde han formulere det annerledes. det er vel akkurat det som er poenget... som blåbær sier, samtidig som han virker litt mer careless, og ikke er avhengig av å ha med henne for å ha det gøy. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Poenget er at med den formuleringen gir han inntrykk av at han drar uansett. Derfor burde han formulere det annerledes. det er vel akkurat det som er poenget... som blåbær sier, samtidig som han virker litt mer careless, og ikke er avhengig av å ha med henne for å ha det gøy. Det vil si at han enten må dra alene eller sammen med noen andre som han allerede har avtalt med, om hun ikke vil/kan være med. Dersom han har avtalt med noen andre, så må han ditche dem for å dra med henne, hvis de ikke skal dra sammen alle sammen. Og hvis han drar alene, så er det fail. Drar man alene på kino er man en "ensom taper". Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hvorfor er man en ensom taper når man har selvtillit til å gå alene på kino? Jeg ser ikke problemet der, jeg. Kino er en elendig date-aktivitet, for det er ikke sosialt. Det er en film på en stor skjerm i ett rom med mange mennesker som bare vil at du skal holde kjeft å være stille. Så jeg skjønner virkelig ikke at det er galt å gå alene. Og om ikke min kjære og meg får barnevakt neste uke, så kan du nesten banne på at jeg sniker meg på kino på egenhånd. Fordi jeg vil se filmen, og faktisk ikke trenger selskap for å sitte i ett mørkt rom og være stille. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Hvorfor er man en ensom taper når man har selvtillit til å gå alene på kino? Jeg ser ikke problemet der, jeg. Kino er en elendig date-aktivitet, for det er ikke sosialt. Det er en film på en stor skjerm i ett rom med mange mennesker som bare vil at du skal holde kjeft å være stille. Så jeg skjønner virkelig ikke at det er galt å gå alene. Og om ikke min kjære og meg får barnevakt neste uke, så kan du nesten banne på at jeg sniker meg på kino på egenhånd. Fordi jeg vil se filmen, og faktisk ikke trenger selskap for å sitte i ett mørkt rom og være stille. Jeg skrev det i anførselstegn. JEG mener ikke at man er taper om man drar på kino alene, gjort det selv et par ganger. Endret 23. november 2010 av Lekr Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Poenget er at med den formuleringen gir han inntrykk av at han drar uansett. Derfor burde han formulere det annerledes. det er vel akkurat det som er poenget... som blåbær sier, samtidig som han virker litt mer careless, og ikke er avhengig av å ha med henne for å ha det gøy. Det vil si at han enten må dra alene eller sammen med noen andre som han allerede har avtalt med, om hun ikke vil/kan være med. Dersom han har avtalt med noen andre, så må han ditche dem for å dra med henne, hvis de ikke skal dra sammen alle sammen. Og hvis han drar alene, så er det fail. Drar man alene på kino er man en "ensom taper". selvom du sier til jenta at du kommer til å dra på kino uansett, betyr ikke det at du må dra? Endret 23. november 2010 av kammizez Lenke til kommentar
Gjest FK LYN Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Som sagt så liker jeg 2 jenter. Hun ene er ofte syk. Hun var det i dag óg, det er hun jeg liker. Hun jeg likte mye før, men bare liker litt (fortsatt ''ok'' mye til forelskelse) hun kranglet jeg med i dag. Jeg skrev til hun på Fjesbuuken at om hun hadde noe imot meg, så sa jeg: Meg: Har du noe i mot meg? Hun: Nei? Meg: Det tror jeg. Hun: Hvorfor? Meg: Du er kanskje ikke bevvist på det, men du sender ut ganske mange negative signaler når du snakker med meg. Hun: Jeg har da ingenting i mot deg! Da må du ha misforstått. Jeg tenkte; ''Jentene kan jo bare ETT språk, - kroppspråket. Så hvis hun ikke vet selv hva hun ''sier'' da har hun ett problem... Nei, det kan ikke stemme, hun må da vite hva hun gjør og sier.''. Kroppspråket er ett språk jentene bruker mere enn ord. De bruker bare ordene for at vi gutter skal forstå dem litt, selvom de tenker og mener noe helt annet. Hun tror ikke jeg kan det språket hennes, TROR JEG. Jeg har nemlig lest mange slike bøker om kroppspråk. Så nå snakker jeg samme ''språk'' som dem. Situasjonen fortsatte på skolen etterpå der hun fikk flere med inn i situasjonen, mest av folkene var der for å få litt sladder de ikke hadde bruk for. Hun bruker også andre gutter for å få informasjon ut av meg. Jeg er kanskje en utadvendt, asosial, stygg, og ikke minst ensom gutt. Men det er vi som har tid til å lære oss slik. Hun er sikkert bare sjokka fordi jeg avslørte hun, men hun vet jeg er ett unntak, og beskytter seg ved det. Hun får gutter til å tenke rart om meg fordi de er i en helt annen verden på en måte. Jeg snakker menneskespråket og kroppspråket, der jentene også snakker kroppspråket og menneskespråket for å skjule det de vil si. Men jeg, som eneste på skolen, avslører dem. Men hvem tror meg? Så lenge dette er en underbevist ubevist atferd. Jeg takker mange av bøkene (1 bok) jeg har lest for å få denne INFOEN. Men hvordan skal jeg få folk til å tro at jeg på en måte kommuniserer med en annen planets beboere, hvis du forsto? Lenke til kommentar
dkny Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Hun er sikkert bare sjokka fordi jeg avslørte hun, men hun vet jeg er ett unntak, og beskytter seg ved det. Hun får gutter til å tenke rart om meg fordi de er i en helt annen verden på en måte. Jeg snakker menneskespråket og kroppspråket, der jentene også snakker kroppspråket og menneskespråket for å skjule det de vil si. Men jeg, som eneste på skolen, avslører dem. Men hvem tror meg? Så lenge dette er en underbevist ubevist atferd. Jeg takker mange av bøkene (1 bok) jeg har lest for å få denne INFOEN. Men hvordan skal jeg få folk til å tro at jeg på en måte kommuniserer med en annen planets beboere, hvis du forsto? Hvis du tolker bøker så bokstavelig, burde du rett og slett ikke lese fler bøker om slikt. Først av alt må du slutte å tro jenter er SÅ annerledes, virker nesten som du ser litt ned på dem fordi du "avslører" dem og tror de kommer fra en annen planet og slikt. Tenk at de tenker likt som deg, bare er i en annen sosial situasjon, så har du en bedre start enn det der. Endret 23. november 2010 av dkny Lenke til kommentar
Gjest FK LYN Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Som sagt så liker jeg 2 jenter. Hun ene er ofte syk. Hun var det i dag óg, det er hun jeg liker. Hun jeg likte mye før, men bare liker litt (fortsatt ''ok'' mye til forelskelse) hun kranglet jeg med i dag. Jeg skrev til hun på Fjesbuuken at om hun hadde noe imot meg, så sa jeg: Meg: Har du noe i mot meg? Hun: Nei? Meg: Det tror jeg. Hun: Hvorfor? Meg: Du er kanskje ikke bevvist på det, men du sender ut ganske mange negative signaler når du snakker med meg. Hun: Jeg har da ingenting i mot deg! Da må du ha misforstått. Jeg tenkte; ''Jentene kan jo bare ETT språk, - kroppspråket. Så hvis hun ikke vet selv hva hun ''sier'' da har hun ett problem... Nei, det kan ikke stemme, hun må da vite hva hun gjør og sier.''. Kroppspråket er ett språk jentene bruker mere enn ord. De bruker bare ordene for at vi gutter skal forstå dem litt, selvom de tenker og mener noe helt annet. Hun tror ikke jeg kan det språket hennes, TROR JEG. Jeg har nemlig lest mange slike bøker om kroppspråk. Så nå snakker jeg samme ''språk'' som dem. Situasjonen fortsatte på skolen etterpå der hun fikk flere med inn i situasjonen, mest av folkene var der for å få litt sladder de ikke hadde bruk for. Hun bruker også andre gutter for å få informasjon ut av meg. Jeg er kanskje en utadvendt, asosial, stygg, og ikke minst ensom gutt. Men det er vi som har tid til å lære oss slik. Hun er sikkert bare sjokka fordi jeg avslørte hun, men hun vet jeg er ett unntak, og beskytter seg ved det. Hun får gutter til å tenke rart om meg fordi de er i en helt annen verden på en måte. Jeg snakker menneskespråket og kroppspråket, der jentene også snakker kroppspråket og menneskespråket for å skjule det de vil si. Men jeg, som eneste på skolen, avslører dem. Men hvem tror meg? Så lenge dette er en underbevist ubevist atferd. Jeg takker mange av bøkene (1 bok) jeg har lest for å få denne INFOEN. Men hvordan skal jeg få folk til å tro at jeg på en måte kommuniserer med en annen planets beboere, hvis du forsto? Nå vises innlegget mitt igjen så flere kan komme med innspill og hjelp. Leste du hele? Jeg mente ikke at jeg tror de kommer fra en annen planet. Men at de bare kan ett språk, og bruker det vanlige språket til å skjule hva de egentlig vil si. Og så lenge bare jeg kan dette, så vil jeg ikke ha noen som er med eller i mot, meg. Jeg vet hvilket spill folkene spillere her, fordi jeg ikke har tid til å leve meg opp til å bli en tøffel ute i det sosiale liv. Jeg sitter hjemme og gamer og leser bøker om kroppspråk og slik. Jeg lærer faktisk kommunikasjon sosialt praktisk av dette. Men ingen forstår meg. Det forstår jenten, som da bare ignorerer det. Hun vet jeg har rett, men jeg kan ikke bruke det mot hun fordi ingen HAR HØR NOE! SÅ KLART FORDI DE IKKE FORSTÅR DET SPRÅKET! Jeg har så lyst til å snakke med denne jenten på tomannshånd ellernoe slikt. Jeg synes hun er pen, men en bi*** av en Gossip-girl (hun er fan av det programmet). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hei. Hvis du synes hun er en bitch/gossip girl, synes jeg du skal la henne være i fred. Hun fortjener bedre. Og du burde prøve å glemme alt den boken har lært deg. 2 Lenke til kommentar
Gjest FK LYN Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Nå har det seg slik igjen at jeg liker hun. Og da tenker jeg slik bak hver merkelige situasjon. Hva sa jeg? Selv dere som sitter her noen sider tilbake og anbefaler bøker tror ikke på meg og kroppspråk. Hvorfor skal hun få være i fred? Iløpet av èn skoledag så sier jeg kanskje ''Hei'' til hun. Kroppen er vendt i en annen retning, hun snur seg ikke. Det er en blokkeringsmekanisme for samtalen. Jeg fortjener å være i fred. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. PR. tid så har jeg lyst å si til hun i morgen at jeg er lei meg for å ha vært litt frekk mot hun kanskje. Hun sa hun ikke brydde seg i dag, så kanskje jeg ikke burde si noe? Jo, vent, hun sladrer jo, og tar det opp ofte, hun bryr seg om dette. Men fortjener hun bedre? Jeg lurer på om hun prøver å lure meg i en felle med kroppspråket sitt, siden hun vet jeg kan litt, så vil jeg lide av depresjon ved å bli lurt slik, og ingen utenforstående forstår noenting av hva jeg er sint for, og hun kan beskytte seg igjen av den grunn at få kan kroppspråk som meg. Egentlig så skulle dette innlegget være 3 linjer. Men jeg føler så mye nå. Jeg vil bare at hun skal gi meg respekt uten å sette meg på prøve eller gi meg pekepinner på kroppspråket. Jeg vil bare at vi respekterer hverandre og ser på hverandre som venner (minst). Men hun er tydeligvis en som liker å spille folk. Og nå har hun møtt en som kan manuset til det skuespillet. Jeg venter med å si noe, og begynner å snakke og flørte med alle andre utenom henne. Her skal hun be om unnskyldning. Uansett så liker jeg en annen óg. Så kan denne jente jeg er så sykt forelsket i egentlig bare råtne i sin egen... Det er så mange blandede følelser. Og jeg blir fort fotballisert. Ett fotballresultat som går i mot mitt lag, kan påvirke neste dag. Chelsea, laget jeg holder med spiller nå i dag snart. Taper de vil jeg nok dø inni meg av depresjon og ta drastiske kortsiktete valg. Vinner de, vil jeg fly på en sky, med en fallhøyde enda større enn å falle fra en skyskraper. Uavgjort i denne perioden går enten over på den ene siden, eller den andre. Jeg vil være Ying, og hun kan være min Yang. Men jeg må virkelig gjøre noe her. Men hva? :-( Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Chelsea, laget jeg holder med spiller nå i dag snart. Hmm, mistenkelig likt Wendelinho. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Chelsea, laget jeg holder med spiller nå i dag snart. Hmm, mistenkelig likt Wendelinho. han avslørte seg veldig der ja Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det er ikke bare du som har lov til å snakke om kjærleik her. Skal selv for første gang feire jul hos svigers, satser på at det skal gå bra. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg tror jeg har gitt opp hele greia! Skjer jo ikke noe uansett.... Har i alle fall gitt opp temporary! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det er ikke bare du som har lov til å snakke om kjærleik her. Skal selv for første gang feire jul hos svigers, satser på at det skal gå bra. Høres skummelt ut. Alle andre gjør jo noe "feil" i julefeiringen. Lenke til kommentar
Gjest FK LYN Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Nå har det seg slik igjen at jeg liker hun. Og da tenker jeg slik bak hver merkelige situasjon. Hva sa jeg? Selv dere som sitter her noen sider tilbake og anbefaler bøker tror ikke på meg og kroppspråk. Hvorfor skal hun få være i fred? Iløpet av èn skoledag så sier jeg kanskje ''Hei'' til hun. Kroppen er vendt i en annen retning, hun snur seg ikke. Det er en blokkeringsmekanisme for samtalen. Jeg fortjener å være i fred. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. PR. tid så har jeg lyst å si til hun i morgen at jeg er lei meg for å ha vært litt frekk mot hun kanskje. Hun sa hun ikke brydde seg i dag, så kanskje jeg ikke burde si noe? Jo, vent, hun sladrer jo, og tar det opp ofte, hun bryr seg om dette. Men fortjener hun bedre? Jeg lurer på om hun prøver å lure meg i en felle med kroppspråket sitt, siden hun vet jeg kan litt, så vil jeg lide av depresjon ved å bli lurt slik, og ingen utenforstående forstår noenting av hva jeg er sint for, og hun kan beskytte seg igjen av den grunn at få kan kroppspråk som meg. Egentlig så skulle dette innlegget være 3 linjer. Men jeg føler så mye nå. Jeg vil bare at hun skal gi meg respekt uten å sette meg på prøve eller gi meg pekepinner på kroppspråket. Jeg vil bare at vi respekterer hverandre og ser på hverandre som venner (minst). Men hun er tydeligvis en som liker å spille folk. Og nå har hun møtt en som kan manuset til det skuespillet. Jeg venter med å si noe, og begynner å snakke og flørte med alle andre utenom henne. Her skal hun be om unnskyldning. Uansett så liker jeg en annen óg. Så kan denne jente jeg er så sykt forelsket i egentlig bare råtne i sin egen... Det er så mange blandede følelser. Og jeg blir fort fotballisert. Ett fotballresultat som går i mot mitt lag, kan påvirke neste dag. Chelsea, laget jeg holder med spiller nå i dag snart. Taper de vil jeg nok dø inni meg av depresjon og ta drastiske kortsiktete valg. Vinner de, vil jeg fly på en sky, med en fallhøyde enda større enn å falle fra en skyskraper. Uavgjort i denne perioden går enten over på den ene siden, eller den andre. Jeg vil være Ying, og hun kan være min Yang. Men jeg må virkelig gjøre noe her. Men hva? :-( Jeg elsker hun jo. Men hun virker sint på meg. Derfor vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Den andre jenta jeg liker går i samme klasse og er god venn med førstnevnte, men hun er jo vanligvis syk. Det er ikke enkelt i ungdomstiden. Jeg som kan så mye om kroppspråk, trodde at jeg også kunne sende signaler UT, men jeg er bare god til å motta signaler, jeg er ikke flink til å være personen som sender dem. Jeg måtte avvise ett rykte om at jeg likte jente 2, egentlig fordi jeg ikke ville bli avslørt. I dag er det sprøytedag også :-( Lenke til kommentar
Gjest FK LYN Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Nå har det seg slik igjen at jeg liker hun. Og da tenker jeg slik bak hver merkelige situasjon. Hva sa jeg? Selv dere som sitter her noen sider tilbake og anbefaler bøker tror ikke på meg og kroppspråk. Hvorfor skal hun få være i fred? Iløpet av èn skoledag så sier jeg kanskje ''Hei'' til hun. Kroppen er vendt i en annen retning, hun snur seg ikke. Det er en blokkeringsmekanisme for samtalen. Jeg fortjener å være i fred. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. PR. tid så har jeg lyst å si til hun i morgen at jeg er lei meg for å ha vært litt frekk mot hun kanskje. Hun sa hun ikke brydde seg i dag, så kanskje jeg ikke burde si noe? Jo, vent, hun sladrer jo, og tar det opp ofte, hun bryr seg om dette. Men fortjener hun bedre? Jeg lurer på om hun prøver å lure meg i en felle med kroppspråket sitt, siden hun vet jeg kan litt, så vil jeg lide av depresjon ved å bli lurt slik, og ingen utenforstående forstår noenting av hva jeg er sint for, og hun kan beskytte seg igjen av den grunn at få kan kroppspråk som meg. Egentlig så skulle dette innlegget være 3 linjer. Men jeg føler så mye nå. Jeg vil bare at hun skal gi meg respekt uten å sette meg på prøve eller gi meg pekepinner på kroppspråket. Jeg vil bare at vi respekterer hverandre og ser på hverandre som venner (minst). Men hun er tydeligvis en som liker å spille folk. Og nå har hun møtt en som kan manuset til det skuespillet. Jeg venter med å si noe, og begynner å snakke og flørte med alle andre utenom henne. Her skal hun be om unnskyldning. Uansett så liker jeg en annen óg. Så kan denne jente jeg er så sykt forelsket i egentlig bare råtne i sin egen... Det er så mange blandede følelser. Og jeg blir fort fotballisert. Ett fotballresultat som går i mot mitt lag, kan påvirke neste dag. Chelsea, laget jeg holder med spiller nå i dag snart. Taper de vil jeg nok dø inni meg av depresjon og ta drastiske kortsiktete valg. Vinner de, vil jeg fly på en sky, med en fallhøyde enda større enn å falle fra en skyskraper. Uavgjort i denne perioden går enten over på den ene siden, eller den andre. Jeg vil være Ying, og hun kan være min Yang. Men jeg må virkelig gjøre noe her. Men hva? :-( Jeg elsker hun jo. Men hun virker sint på meg. Derfor vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Den andre jenta jeg liker går i samme klasse og er god venn med førstnevnte, men hun er jo vanligvis syk. Det er ikke enkelt i ungdomstiden. Jeg som kan så mye om kroppspråk, trodde at jeg også kunne sende signaler UT, men jeg er bare god til å motta signaler, jeg er ikke flink til å være personen som sender dem. Jeg måtte avvise ett rykte om at jeg likte jente 2, egentlig fordi jeg ikke ville bli avslørt. I dag er det sprøytedag også :-( Nå vet mange hvem det er jeg liker. Jeg sier at jeg LIKTE hun, men ikke nå. Altså bare for å roe ned litt. Men egentlig er jeg forelsket. Hun vet det også, tror jeg... Eller, jeg sa ikke direkte det. Men jeg sa noe noen andre avslørte utifra en tidligere samtale. Så hun vet KANSKJE det, er det noe galt i det? Fikk informasjon om at hun egentlig var litt sjenert. Lenke til kommentar
Populært innlegg Bandidos-Pelle Skrevet 24. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 24. november 2010 Helt seriøst Wendelinho, hva er galt med deg? Du er smertelig klar over at du ikke er frisk, ikke sant? Du sitter dag ut og dag inn og troller på et jævla forum om samlivsproblemer når det som egentlig er problemet ditt, er din mentale helse. Du sier at du elsker en jente du knapt kommuniserer med - er du helt skutt i huet? ELSKER en jente, vet du hva det ligger i det? Du snakker om Chelsea hele tida - jeg er lidenskapelig fotballsupporter sjæl, har vært United-supporter siden 1994 og har vært på Old Trafford seks ganger - har sett majoriteten av United-matchene de siste 15-16 årene, og du snakker om en sterk depresjon dersom Chelsea taper, at du er ying og yang. Du er en patetisk skuespiller, har den seneste måneden unngått å svare deg i håp om at du kanskje skulle innse dine psykiske problemer, men jeg blir regelrett flau på vegne av menneskeheten når jeg ser idiotiske troll som deg. Du kan umulig være ekte, og jeg kommer aldri til å endre mitt standpunkt på det. 10 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg lurer på hvor enkelte personer får det fra at jenter kommuniserer så jævla mye med kroppen? Jeg har forsåvidt ikke hatt en jentevenn siden slutten av barnehagen (da hver ENESTE person jeg kjente flyttet bort), men jeg er jo omgitt av jenter over alt på skolen, snakker med dem osv. Jeg forstår ikke hvor det kommer fra at jenter bruker kroppspråk mer enn gutter, altså. Jenter rister ikke mer markant på hodet når de er uenige i noe, de trekker ikke skuldrene høyere opp når de signaliserer at de ikke vet noe, og de kjører ikke puppene opp i ansiktet ditt hver gang noen av dem liker deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå