Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan bør man få i gang en samtale da?

Uansett så vil jeg bli bedre kjent med disse 2.

PS. Er det slik at hvis en jente vet at gutten liker hun, så har hun lettere for å like han. Og det går bare èn vei?

Lenke til kommentar

Tenker å sende et brev (for morro skyld) til dama jeg dater (hun sjekket meg opp) i morgen;

"Jeg vil være anonym. Du er søt. Hilsen <navnet mitt>".

Hvordan hadde dere reagert? :D

Som gutt med sykt bra utviklet empatisk sans kan jeg sette meg inn i hvordan noen jenter ville reagert. Konklusjonen er at brevet vil falle godt i smak hos mange, men noen vil tenke at det kanskje er litt rart.

Lenke til kommentar

Æsj. Jeg har i det siste bare gitt opp å søke etter kjærligheten.

Jenta jeg er interessert i er så å si aldri alene, men alltid sammen med omtrent 8 andre veninner når jeg ser henne. På vei hjem, i pausene på skolen, når hun skal ned i kantina å kjøpe mat. ALDRI er det mulig å få henne på enmannshånd og prøve seg fram med litt smalltalk.

Lenke til kommentar

Det er jo mange som tror at man må knekke en kode for å sjekke opp jenter. Som regel er det ikke så veldig vanskelig, man trenger bare å prate litt sammen. Du kan jo prøve facebook-chat, da har du i allefall sjansen til å prate med henne en stund. Så kan du ta det derfra. Si hei på skolen og bare prat i vei.

Men prøv å ikke gi så veldig venne-vibb, da vil nok jenta tenke at "han her er en venn" snart. Litt vanskelig å forklare, men jeg tenker bare på hvordan jeg hadde likt det. Hvis du er sjenert og føler det blir kleint, så øv deg heller på noen andre først. Det verste med slike samtaler er når gutten spør om uviktige ting som "ellers da??" eller "hva syns du om været".

Lenke til kommentar

Prøv å si et eller annet som kanskje overrasker henne og vekker interesse. Skulle ikke være så vanskelig å finne på noe litt orginalt. Det verste man kan gjøre er å dra "Hva skjer??", "Du gjør?" etc når du ikke har så mye grunnlag for at jenta skal like deg.

Jeg personlig oppfattet vertfall gutter som maste med "skjer??" og slike ting, som veldig uinteressante. Tror de fleste liker en mer utfordrende samtale.

Endret av Zerda
Lenke til kommentar

En kar på jobb tok en mere direkte approach. Han begynte å småprate med ei dødsflott dame på nettby (jada det er et par tre år siden). Det er seriøst den peneste dama jeg har sett. Han bare sa rett frem at han syns hun var superpen og spurte om de kunne møtes for å se om det var noe å gå etter, for han syns ikke nettchatting var noe vits. Sa rett ut at han ville være med henne, faktisk. Og det klaffet bra, etter 2 "dates" var de et fast par som har vært sammen siden da. Og jeg har møtt henne sammen med ham noen ganger, hun er knapt 1,50 høy men like søt som på bildene :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tenker å sende et brev (for morro skyld) til dama jeg dater (hun sjekket meg opp) i morgen;

"Jeg vil være anonym. Du er søt. Hilsen <navnet mitt>".

Hvordan hadde dere reagert? :D

Som gutt med sykt bra utviklet empatisk sans kan jeg sette meg inn i hvordan noen jenter ville reagert. Konklusjonen er at brevet vil falle godt i smak hos mange, men noen vil tenke at det kanskje er litt rart.

Hun vet åssen jeg er, jeg kødder alltid med mye rart, og har vært hos henne flere ganger, så er ikke noe "rart" at jeg vet hvor hun bor heller.

Vi får se, sendte brevet i dag. Tikker vel inn ei melding i løpet av morgendagen.

EDIT: Jeg postet det klokken 13:30 ca, da kommer det vel ikke før i morgen (?) - hun bor 500m unna postkontoret :p

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Spør henne om hvordan det står til, og om hun har lyst til å treffes etter skolen en dag. Hvis nei, så tar du hintet. Hvis ja, flott!

Meeen, hvis alt annet feiler kan du få med deg et par kompiser og koreografere ett sånn High School Musical-nummer, med dans og sang, som dere spontant fremfører når hun er i nærheten. Du må selvfølgelig ha hovedrollen, og den må avsluttes på kne forran henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

High school musical er SÅÅÅÅÅ 1997. Hvis du vil imponere jenter i alderen 15-17 år i dag må du kunne din Justin Bieber. Favorite girl sier masse om hva du føler for jenta, ikke sant. han er kul og jeg digger han <3

Endret av OwDee
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...